၂၀၁၂ မွ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္အတြင္း ယာဥ္ေမာင္းလိုင္စင္ျပဳလုပ္သူဦးေရ တိုးတက္လာျပီး (င) လိုင္စင္ျပဳလုပ္သူ အထူးမ်ားျပား လာေၾကာင္း သိရသည္။
၂၀၁၁ ခုႏွစ္ မတိုင္မီ ကာလအထိ တစ္ရက္လွ်င္ ယာဥ္ေမာင္းလိုင္စင္ေျဖဆိုသူ (၈၀) မွ(၁၀၀) ၀န္းက်င္ ရွိေသာ္လည္း ယခုအခ်ိန္တြင္ တစ္ရက္ ပ်မ္းမွ် (၁၅၀)မွ (၂၀၀) အတြင္း ျမင့္တက္လာေၾကာင္း ေက်ာ္စိန္ လင္း(စစ္ေဆးေရးမွဴး ၂) က.ည.န(ရြာသာႀကီး)က ေျပာသည္။
`` အခု ယာဥ္ေမာင္းလိုင္စင္ လုပ္တဲ့ဦးေရလည္း တိုးလာသေလာက္ က်တဲ့သူေတြလည္း မ်ားလာတယ္။ ပ်မ္းမွ် အေယာက္ႏွစ္ဆယ္ေျဖရင္ ၄ ေယာက္ပဲ ေအာင္တယ္။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ စစ္ေဆးေရးပံုစံေတြ ေျပာင္းလိုက္တာလည္း ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ပိုၿပီး တင္းၾကပ္လာတာလည္းပါတယ္´´ဟု ၄င္းက ေျပာသည္။
ထပ္မံတိုးလာေသာ ေျဖဆိုနည္းမွာ Simularor စာေမးပြဲျဖစ္ၿပီး အဆိုပါ စာေမးပြဲမွာ လက္ေတြ႕ေမာင္းႏွင္ရသည့္ ဂိမ္းတစ္မ်ိဳးျဖစ္ၿပီး ၁၀ မွတ္ေပးထားရာ ၆ မွတ္ရလွ်င္ ေအာင္ျမင္ေၾကာင္း သိရသည္။
`` ဒီမွာ လာေျဖတဲ့သူ အမ်ားစုက လက္ေတြ႕ေတြမွာ ေအာင္ၾကတယ္။ ဒါေပမဲ့ စာေတြ႕မွာ က်ၾကတာမ်ားတယ္။ လာေျဖတဲကသူတြက လက္ေတြ႕ကို အားစိုက္ၾကၿပီး စာဖတ္အားနည္းပံုရတယ္´´ဟု က.ည.န (ရြာသာႀကီး) စစ္ေဆးေရးမွဴးမ်ားက ေျပာသည္။
၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ေနာက္ပိုင္း ကားတင္သြင္းခြင့္မ်ား သက္ဆိုင္ရာမွ ေလွ်ာ့ခ်ခ့ဲၿပီးေနာက္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အတြင္း ကားအစီးေရ တစ္သိန္းနီးပါး ျမင့္တက္လာေၾကာင္း အခြန္၀န္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။ ထိုကဲ့သို႔ ကားအစီးေရတိုးလာသည့္အေလ်ာက္ ယာဥ္ေမာင္းလုိင္စင္ ျပဳလုပ္သူ ဦးေရျမင့္တက္လာျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း က.ည.န(ရြာသာၾကီး)မွ သိရသည္။
`` ကၽြန္ေတာ္ ဒီမွာ လာေျဖတာ ငါးေခါက္ရွိျပီ။ အခုတစ္ေခါက္လည္း က်တယ္။ အခုတစ္ေခါက္က လက္ေတြ႕မွာ က်တာ။ ကားပါကင္ထိုးတဲ့ ပံုစံမ်ိဳးေပါ့။ အဲဒီမွာပဲ က်တာ´´ ဟု က.ည.န( ရြာသာၾကီး)တြင္ လာေရာက္ေျဖဆိုသူ ကိုဇင္ၿဖိဳးက ေျပာသည္။
ထို႕အျပင္ ယခုေနာက္ပိုင္း (ခ) လိုင္စင္ျပဳလုပ္သူထက္ (င) လိုင္စင္ ျပဳလုပ္သူ အထူးမ်ားျပားလာသည္။ စာေမးပြဲ ေအာင္ျမင္သူမ်ားတြင္လည္း (င) လိုင္စင္ ျပဳလုပ္သူမ်ားသည္ အေအာင္မ်ားေၾကာင္း သိရသည္။
`` ဒါကေတာ့ ရွင္းပါတယ္။ တကယ္ေျဖခ်င္တဲ့သူက တကယ္ေအာင္မွာပဲ။ အိမ္ကားေမာင္းတဲ့သူေတြက်ေတာ့ အိမ္မွာ ကားရွိလို႕သာ လာေျဖၾကတာ။ အလုပ္လုပ္ရမဲ့သူေတြက်ေတာ့ ဒါနဲ႕ အသက္ေမြးမွာဆိုေတာ့ တစ္ခါတည္းေအာင္ေအာင္ ေျဖၾကတယ္´´ ဟု စာေမးပြဲစစ္ေဆးေရးမွဴးက ေျပာသည္။
ယခင္ႏွစ္က က.ည.န (ရြာသာႀကီး) တြင္ လိုင္စင္လာေရာက္ျပဳလုပ္သူ ရွစ္ေထာင္ေက်ာ္ရွိျပီး ယခုႏွစ္အတြင္း ပုိမို တိုးလာဖြယ္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
0 comments:
Post a Comment