ျပည္တြင္း လုိအပ္ခ်က္ အရ စီးတီဘတ္စ္ကား ၂၀၀၂ ေမာ္ဒယ္မ်ားကို ပါမစ္မလုိဘဲ ျပည္ပမွ တုိက္ရိုက္ တင္သြင္းခြင့္ ျပဳလုိက္ၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ စီးပြားေရးႏွင့္ ကူးသန္းေရာင္းဝယ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ တာဝန္ရွိသူ ဦးသန္း ေအာင္ေက်ာ္က ေျပာၾကားသည္။ ယခင္က စီးတီးဘတ္စ္ (ခရီးသည္တင္ယာဥ္) မ်ားကို ၂၀၀၇ ႏွင့္ အထက္ ေမာ္ဒယ္ ယာဥ္မ်ား ကိုသာ ျပည္ပမွ ပါမစ္မလုိဘဲ တင္သြင္းခြင့္ ျပဳခဲ့ေသာ္လည္း ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာ ေနာက္ဆံုးပတ္မွ စ၍ စီးတီးဘတ္စ္ကား ၂၀၀၂ ေမာ္ဒယ္ကားမ်ားကို ပါမစ္မလိုဘဲ တင္သြင္း ခြင့္ျပဳလုိက္ၿပီ ျဖစ္ ေၾကာင္း ထပ္မံသိရွိရသည္။ “၂၀၀၇ ေမာ္ဒယ္တုန္းက ေစ်းႀကီးေတာ့ ျပည္တြင္းက သိပ္မ
ဝယ္ႏုိင္ၾကဘူး။ တခ်ိဳ႕ က ေမာ္ေတာ္ ကားေတြ အပ္တယ္။ အခက္အခဲရွိေတာ့ စီးတီးဘတ္စ္ေတြ အပ္ၿပီးေတာ့ ဟိုင္းေဝးဘတ္စ္ေတြ တင္သြင္း ၾကတယ္။ ျပည္တြင္းမွာ စီးတီးဘတ္စ္ စီးေရက်လာတာကို သက္ေသာင့္ သက္သာနဲ႔ ဆြဲႏုိင္ေအာင္၊ အမ်ား ဝယ္ႏုိင္တဲ့ ကားျဖစ္ေအာင္ အခုလုိ ၂၀၀၂ ေမာ္ဒယ္ေတြကို တင္သြင္းခြင့္ ျပဳလုိက္တာပါ” ဟု အထက္ပါ တာဝန္ရွိ သူက ဆုိသည္။ အဆုိပါ ၂၀၀၂ ေမာ္ဒယ္ စီးတီး ဘတ္စ္ကားမ်ားကို စက္တင္ဘာလ အတြင္းမွစ၍ ပါမစ္ မလုိဘဲ တင္သြင္းခြင့္ ျပဳလုိက္ၿပီး တင္သြင္း မွာယူ လုိသူ မ်ားသည္ ၂၀၀၂ ေမာ္ဒယ္ စီးတီးဘတ္စ္ ဘယ္ေမာင္း ယာဥ္မ်ား ကိုသာ တုိက္ရိုက္ တင္သြင္း ႏုိင္ၿပီး ဟိုင္းေဝး ဘတ္စ္ကား မ်ားမွာ ယခု တင္သြင္းခြင့္ ျပဳလုိက္ေသာ အစီအစဥ္တြင္ ပါဝင္ေၾကာင္း ထပ္မံ သိရွိရ ပါသည္။ ယခင္က မထသ (ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး) လက္ေအာက္တြင္ ၿမိဳ႕တြင္းခရီး သည္တင္ ဘတ္စ္ကား ‘စ’ အကၡရာမွ ‘ပ’ အကၡရာအထိ ၅၇၃ စီး ရွိခဲ့ေသာ္ လည္း လက္ရွိတြင္ ၂၃၆ စီးသာ ေျပးဆြဲလ်က္ ရွိေသာေၾကာင့္ ယာဥ္အုိယာဥ္ေဟာင္း အပ္ႏွံသည့္ စီမံကိန္းတြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ ခရီးသည္တင္ယာဥ္ ဘတ္စ္ ကားမ်ားမွာ ေလ်ာ့နည္းသြားရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယခုအခါ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ တြင္းတြင္ စီးတီးဘတ္စ္ကားမ်ား အစားထုိးေျပးဆြဲရန္ လုိအပ္လာၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေန႔စဥ္ ဘတ္စ္ကားစီး ခရီးသည္ ၂ ဒသမ ၆ သန္းခန္႔ရွိေၾကာင္း မထသ (ၿမိဳ႕တြင္း)မွ စာရင္းမ်ားအရ သိရသည္ဟု ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ေအာက္တုိဘာ ၉ ရက္ေန႔ ထုတ္ News Watch Weekly ဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။
0 comments:
Post a Comment