မႏၲေလးအျပည္ျပည္ဆုိင္ရာ ေလဆိပ္ႀကီးကို ေဒသတြင္းႏုိင္ငံမ်ားအၾကား ေလေၾကာင္း ကုန္စည္စီးဆင္းရာ အဓိကက်ေသာ ေလဆိပ္ႏွင့္ ေလေၾကာင္းေထာက္ပံ့ပို႔ေဆာင္ေရးဆုိင္ရာ ဆံုရပ္တစ္ခုအျဖစ္ ပုဂၢလိကႏွင့္ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
မႏၲေလးအျပည္ျပည္ဆုိင္ရာ ေလဆိပ္သည္ ပထဝီ အေနအထား အရ အခ်က္အခ်ာက်ၿပီး အေရွ႕ေတာင္အာရွ၊ ေတာင္အာရွ၊ ဥေရာပေလေၾကာင္း လုိင္းမ်ား ႏွင့္ ေထာက္ပံ႔ ပို႔ေဆာင္ေရးဆုိင္ရာ ဆံုရပ္အျဖစ္ ေဆာင္ရြက္ရန္ ပုဂၢလိကႏွင့္ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ မည္ျဖစ္ ၍ တင္ဒါမ်ား ေခၚယူထားသည္။ ျပည္တြင္းျပည္ပ ကုမၸဏီမ်ား အက်ိဳးတူဖက္စပ္ ေဆာင္ရြက္ႏုိင္ၿပီး တင္ဒါေအာင္ျမင္သည့္ အဖြဲ႔အေနျဖင့္ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဧၿပီ ၁ ရက္မွစ၍ လုပ္ငန္းမ်ား စတင္ေဆာင္ရြက္ရမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ မႏၲေလး အျပည္ျပည္ဆုိင္ရာ ေလဆိပ္သည္ အာရွေဒသတြင္း ႏုိင္ငံမ်ားသို႔ ကုန္စည္ ပို႔ေဆာင္ရာတြင္ အဓိကက်ေသာ ဆံုရပ္ျဖစ္ၿပီး ဧရိယာအက်ယ္ ၂၇၅၅၄ ဧကရွိရာ ကမာၻေပၚတြင္ ဒုတိယအႀကီးဆံုး ျဖစ္သည္။ ေလယာဥ္ေျပးလမ္းမွာ ေပ ၁၄၀၀၀ x ေပ ၂၀၀ ရွည္သည္။ မႏၲေလး အျပည္ျပည္ ဆုိင္ရာ ေလဆိပ္ကို ၁၉၉၆ ခုႏွစ္ ေမ ၁၇ ရက္တြင္ အီတာလွ်ံ-ထုိင္း ကုမၸဏီက တာဝန္ ယူေဆာင္ရြက္ခဲ့ၿပီး ကုန္က်ေငြမွာ အေမရိကန္ေဒၚလာ သန္း ၁၅၀ ျဖစ္သည္။ ေလယာဥ္ေျပးလမ္းႏွင့္ ဆက္စပ္ လုပ္ငန္းမ်ားကို ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရးက တည္ေဆာက္ခဲ့ရာ က်ပ္ ၈၀၄၉ ဒသမ ၅၂ သန္း ကုန္က်ၿပီး ၂၀၀၀ ျပည့္ႏွစ္ စက္တင္ဘာ ၁၇ ရက္တြင္ စတင္ဖြင့္လွစ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
0 comments:
Post a Comment