ေရဆင္းစိုက္ပ်ိဳးေရးတကၠသိုလ္အတြင္းရွိ လမ္းမ်ားကို ကတၱရာလမ္းမ်ားခင္းရာတြင္ ကန္ထ႐ိုက္ ရရွိသူ ကုမၸဏီ အေနျဖင့္ အမွန္တကယ္သုံးစြဲရမည့္လမ္းႀကိတ္စက္ယႏၱရားကိုမသုံးစြဲဘဲ ရာဘာ႐ိုလာ လမ္းႀကိတ္ စက္ငယ္ကေလး ကိုသာသုံးစြဲၿပီး အေပၚယံအျမင္လွ႐ုံ ၿပီးစလြယ္ခင္းသြားခဲ့ေၾကာင္းႏွင့္ လမ္းေအာက္ေျခ ပိုင္း ၆×၉ ေက်ာက္မ်ားၾကားတြင္ဂလိုင္မ်ားျဖစ္ေနၿပီး မိုးမ်ားခ်ိန္တြင္ေရမ်ားစိမ့္၀င္ကာ ႏွစ္အနည္းငယ္ အတြင္း ပ်က္စီးသြားဖြယ္ရွိ ေၾကာင္း လမ္းလုပ္ငန္းကၽြမ္းက်င္သူမ်ားကေျပာၾကားခဲ့သည္။
ေရဆင္းေဒသတြင္ ႏွစ္ရွည္တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ဖူးသူ အၿငိမ္းစားေဆာက္လုပ္ေရးအင္ဂ်င္နီယာတစ္ဦးက `` လမ္းေအာက္ ခံ ၆×၉ေက်ာက္ကို အခုလို ရာဘာ႐ိုလာႀကိတ္စက္နဲ႔ႀကိတ္တာ နည္းလမ္းမက်ပါဘူး၊သံဘီး လမ္းႀကိတ္ စက္ႀကီးနဲ႔ႀကိတ္ရပါတယ္၊ဟိုေခတ္ ေဆာင္လုပ္ေရးအင္ဂ်င္နီယာႀကီးေတြဆိုရင္ သံဘီးႀကိတ္ စက္ ဘီးေတြထဲမွာ ေရအျပည့္ထည့္ၿပီးမွကိုႀကိတ္ေလ့ရွိတာဗ်၊ဒါမွ ေက်ာက္ႀကီးေတြက ေလဟာနယ္ မရွိ ေစ့သြားႏိုင္တာ၊အခုလိုမ်ိဳး လုပ္ေနတာ ကို ဘယ္သူကမွ ေစာင့္ၾကည့္ စစ္ေဆးတာ မရွိဘူး ထင္တယ္၊ ဘယ္လိုအင္ဂ်င္နီယာမွလည္းမပါဘဲ ဒီလမ္းေတြကိုခင္းသြားတာ၊တကၠသိုလ္ကလည္း မစစ္ေဆးဘဲလက္ခံလိုက္သလားမသိဘူး၊ကုမၸဏီက ႐ိုက္စားလုပ္သြားတာပဲ၊သံဘီးလမ္း ႀကိတ္စက္ အႀကီးေတာင္မရွိတဲ့ ကုမၸဏီကို ကန္ထ႐ိုက္ခ်ေပးလိုက္တာလည္း အံ့ၾသစရာပဲ၊ဒီလမ္းက အလြန္ဆုံးခံရင္ သုံးႏွစ္ပါပဲ၊အေပၚယံ ကတၱရာကုတ္အားနည္းသြားခ်ိန္ အခ်ပ္လိုက္လန္ထြက္သြားမွာေသခ်ာတယ္``ဟု ေျပာျပခဲ့၏။
ေရဆင္းတကၠသိုလ္ေဒသခံတစ္ဦးကလည္း ``လမ္းခင္းၿပီးစ မိုးေတြတအားသည္းခဲ့ၿပီးေနာက္မွာ လမ္းေအာက္ ကေရေတြ ဆက္တိုက္စီးထြက္ေနတာသတိျပဳမိတယ္၊ဒီလိုေရေတြစီးထြက္ေနေတာ့မွ ကုမၸဏီက အလုပ္ သမား ေတြေခၚလာၿပီး လမ္းပုခုံးမွာ ၾကပ္တီးေျမနဲ႔ရိစာေတြ အေမာတေကာ လာဖို႔ ခဲ့ၾက တယ္၊ လမ္းခင္းေနတဲ့ ကာလတစ္ေလွ်ာက္လုံး တကၠသိုလ္က အင္ဂ်င္နီယာေတြ ဆရာေတြ ဘယ္ သူမွ ေစာင့္ၿပီး မႀကီးၾကပ္ေလေတာ့ ျဖစ္သလိုလုပ္သြားၾကတာ၊ လမ္းမ်က္ႏွာျပင္က အခုက တည္းက လိႈင္းေတြျဖစ္ေန သလို တစ္ခ်ိဳ႕ေနရာေတြက ခြက္၀င္ေနတာေတြ႕ရတယ္၊ ကုမၸဏီနဲ႔ဌာနဆိုင္ရာက တာ၀န္ရွိသူေတြေပါင္းၿပီး စားသြားၾကတာေနမွာေပါ့ဗ်ာ၊ဒီလမ္းကို ျပန္ၿပီးစစ္ေဆးေပးဖို႔နဲ႔ေနာက္ကြယ္ မွာ အဂတိလုိက္စားမႈေတြရွိမရွိ ေသခ်ာစိစစ္ေဖာ္ထုတ္အေရးယူေပးဖို႔ေကာင္းတယ္`ဟုဆို၏။
(ေဇယ်ာသီရိမီဒီယာ)
0 comments:
Post a Comment