ျမန္မာႏိုင္ငံ တြင္ ကြ်မ္းက်င္ေလယာဥ္မွဴးမ်ား နည္းပါးေနျခင္းေၾကာင့္ အရပ္ဖက္ဆုိင္ရာ ေလယာဥ္မွဴး သင္တန္း ျဖစ္သည့္ Myanmar Aviation Academy ကုိ ပုသိမ္ၿမိဳ႕တြင္ ဖြင့္လွစ္ရန္ အစီအစဥ္ရွိေၾကာင္း သိရွိရသည္။
“ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ျမန္မာနုိင္ငံမွာ ကၽြမ္းက်င္ေလယာဥ္မွဴးမ်ား ၊ ေလယာဥ္ေမာင္ /မယ္မ်ား အေရအတြက္မွာ လြန္စြာ နည္းပါးေန တယ္ ၊ လိုအပ္ခ်က္ေတြကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ တတ္နုိင္ သမွ် ျဖည့္ဆည္း ေပးဖုိ႕ သင္တန္း ကုိ ဖြင့္လွစ္ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္ ” ဟု ျမန္မာ့ေလေၾကာင္း အကယ္ဒ မီမွ ဥကၠဌ ဦးၾကည္၀င္းက ေျပာသည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ေလေၾကာင္းပုိ႕ေဆာင္ေရးက႑ ဖြဲ႕ျဖိဳးတိုးတက္ေစရန္အတြက္ ေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ား တိုးခ်ဲ႕လ်က္ရွိခဲ့ရာ ျမဳိ႕ျပ ေလေၾကာင္းေလယာဥ္မွဴးမ်ား၊ ေလယာဥ္ေမာင္/မယ္မ်ား၊ ေလေၾကာင္းဆုိင္ရာ Technician မ်ားနွင့္ ကၽြမ္းက်င္သူမ်ားလည္း လုိအပ္လ်က္ရွိေနေၾကာင္း Myanmar Avaition Academy မွ ဥကၠဌ ဦးၾကည္၀င္းက ဆက္လက္ေျပာဆိုသည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံရွိ ေလယာဥ္မွဴးမ်ား ႏွင့္ ေလယာဥ္ေမာင္/မယ္မ်ားသည္ ဘာသာစကား စံုလင္စြာ မတက္ျခင္းေၾကာင့္ တစ္ဦးႏွင့္တစ္ဦး နားလည္မႈလြဲကာ အႏၱရာယ္အခက္အခဲမ်ား ရွိႏိုင္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းအကယ္ဒမီမွ သင္တန္းနည္းျပခ်ဳပ္ Capt. ဦးသန္႕ေဇာ္ ကဆိုသည္။
“ ဘာသာစကားအခက္အခဲေၾကာင့္ ေလယာဥ္ေတြ အခ်င္းအခ်င္း နားလည္မွဳလဲြျပီး တုိက္မိတာေတြ ရွိပါတယ္ ၊ နုိင္ငံတကာသုံး ဘာသာစကားက အဂၤလိပ္ စကားဆုိေတာ့ တစ္ဦးႏွင့္တစ္ဦး နားလည္ေအာင္ မေျပာ နုိင္ရင္ အႏၲရာယ္ရွိတာေပ့ါ ” ဟု ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းအကယ္ဒမီမွ သင္တန္းနည္းျပခ်ဳပ္ Capt. ဦးသန္႕ေဇာ္ က ေျပာသည္။
သင္တန္းတက္မည့္သူမ်ားသည္ အသက္(၁၇)ႏွစ္ ျပည့္ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ၊ သင္တန္းကာလမွ တစ္ႏွစ္ႏွင့္ ရွစ္လ ေက်ာ္ၾကာျမင့္ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ၊ သင္တန္းေၾကးမွာ တစ္ဦးလွ်င္ အေမရိကန္ေဒၚလာ (၆၅၀၀၀) ခန္႕ကုန္က် မည္ျဖစ္ေၾကာင္း အဆိုပါ သင္တန္းေၾကးကို (၄)ရစ္ခြဲ၍ ေပးသြင္းႏိုင္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းအကယ္ဒမီမွ ေက်ာင္းအုပ္ ဦးထြန္းျမင့္က ဆိုသည္။
“သင္တန္းေၾကးက ေဒၚလာ ေျခာက္ေသာင္းခြဲကို အရစ္က်ေပးႏိုင္ပါတယ္။ ဒီသင္တန္းေၾကးထဲမွာ ေနစရိတ္ ၊ စားစရိတ္ အကုန္အၿပီးအစီး ပါ၀င္တယ္။ အရစ္က်ေပးတဲ့အခါမွာလည္း Ground Training ကုိ မတက္ေရာက္ ခင္ ေဒၚလာ (၁၀၀၀၀) ၊ Flight Training ျပီးခ်ိန္မွာ ေဒၚလာ (၁၅၀၀၀) ၊ Integrated Training ျပီးရင္ ေဒၚလာ (၂၀၀၀၀) ၊ ေနာက္ဆုံး Flight Training For CPL/IR ျပီးခ်ိန္ဆိုရင္ ေဒၚလာ (၂၀၀၀၀) ေပးသြင္းႏိုင္တယ္” ဟု ဦးထြန္းျမင့္က ေျပာသည္။
ေလယာဥ္ေမာင္း သင္တန္းတက္ေရာက္သူမ်ားအတြက္ ေလေၾကာင္းနယ္နမိတ္ကို ပုသိမ္ေလ ယာဥ္ကြင္း အား ဗဟိုျပဳ၍ မိုင္(၅၀)ပတ္လည္ ေခ်ာင္းသာနယ္နိမိတ္အထိသာ စမ္းသပ္ေမာင္းႏွင္ေစ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ကိုလည္း သိရသည္။
အဆိုပါ သင္တန္းတက္ေရာက္သူမ်ားသည္ အေျခခံပညာအထက္တန္းကုိ သခ်ၤာနွင့္ သိပၸံဘာသာရပ္ တစ္ခုခု ျဖင့္ေအာင္ျမင္ ထားသူ (သုိ႕မဟုတ္) GCSE “O” Level ေအာင္ျမင္ထားသူ (သုိ႕မဟုတ္) ၎တုိ႕ နွင့္ညီ မွ်ေသာ အရည္အခ်င္း ႏွင့္ကုိက္ညီသူ ၊ ေလေၾကာင္းေဆးပညာဆုိင္ရာ က်န္းမာေရးစစ္ေဆးမွဳတြင္ A1,G1 အဆင့္ရွိသူ ၊ အဂၤလိပ္စာ 4-Skills Test ေအာင္ျမင္ သူမ်ားကုိ သင္တန္း၀င္ခြင့္ အရည္အခ်င္းစစ္ စာေမး ပဲြ ေျဖဆုိေစျပီး စီစစ္ေရြးခ်ယ္မည္ျဖစ္ကာ လာမည့္ ေမလပိုင္းတြင္ စတင္ဖြင့္လွစ္ႏုိင္ရန္ စီစဥ္လ်က္ ရွိသည္ ဟု သိရွိရသည္။
သင္တန္းၿပီးေျမာက္စြာ တက္ေရာက္ၿပီးသူမ်ားအတြက္ သင္တန္းဆင္းလက္မွတ္ေပးမည္ျဖစ္ကာ အဆိုပါ လက္ မွတ္ျဖင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံရွိ မည္သည့္ေလေၾကာင္းတြင္မဆို အလုပ္၀င္လုပ္ႏိုင္ၿပီး ျပည္ပတြင္ ေလယာဥ္မွဴး သြားေရာက္လုပ္ကိုင္မည္ဆိုပါက ၀င္ခြင့္ထပ္မံေျဖဆိုရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
ေအာင္ျပည့္ျဖိဳးေက်ာ္ (ျမစ္မခ)
0 comments:
Post a Comment