သၾကၤန္ရက္မ်ားလည္း ကုန္ဆံုးသျဖင့္ လူ႔ျပည္သို႔ လာခဲ့သည့္ သိၾကား မင္းၾကီးလည္း နည္ျပည္ ျပန္တက္ကာ သုဇာတာ၊ သုဇိတာ ေလးတို႔ အလယ္တြင္ အိပ္ေမာက်ေနျပီလား ေတြးရင္း လမ္းေလွ်ာက္မိစဥ္ ျပိဳးျပိဳး ပ်က္ ပ်က္ျဖင့္ i-pad တစ္လံုးႏွင့္ အလုပ္ရႈပ္ေနသူ တစ္ဦးကို ေတြ႔လိုက္ရသည္။ သၾကၤန္လည္း ျပီးျပီ၊ ဒီလူ အ၀တ္ မလဲႏိုင္ေသးတာ ဇာတ္ပြဲက ျဖစ္မယ္လို႔ စဥ္းစားရင္း သူ႕အနားကို မေယာင္မလည္ သြားေရာက္စဥ္ သူက စကားဆို၏။
“ ေမာင္မင္း၊ မိတၱဴဆိုင္ ဒီအခ်ိန္ ဘယ္နားမွာ ဖြင့္ေသးလဲကြ ”တဲ့။
“ ဒီအခ်ိန္ၾကီးေတာ့ ဘယ္ရွိမလဲဗ်ာ။ ဒါေပမယ့္ အေရးတၾကီး Print ထုတ္ခ်င္ရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္အိမ္ကို လိုက္ ခဲ့။ အိမ္က Printer နဲ႔ ထုတ္ျပီး ကူညီေပးပါ့မယ္ ” လို႔ ဆိုေတာ့ သူက လက္ခံ၏။ ႏွစ္ေယာက္ အတူ လမ္းေလွ်ာက္ ရင္းျဖင့္ ခင္ဗ်ားက ဘယ္သူလဲ၊ ဘာေၾကာင့္ ဒီအ၀တ္ေတြ ၀တ္ထားတာလဲ လို႔ ေမးမိ၏။ သူက..
“မိုင္ နိမ္း အစ္ ဂ်င္နရယ္ က်င္တြယ္၊ သိၾကားမင္းရံုးက နတ္သား ေပါ့ ” လို႔ ေျဖ၏။
“ဘာေျပာတယ္၊ က်င္တြယ္၊ သိၾကားမင္းရံုးက နတ္သား ဟုတ္လား ” ဟုေမးေတာ့ သူက ျပံုးစိစိ။ သူ႔ကို ေသ ခ်ာၾကည့္ျပန္ေတာ့ ျမန္မာရုပ္ မထြက္။ တရုတ္ရုပ္သာ ထြက္သည္မို႔ နတ္ျပည္ေရာက္ တရုတ္ တစ္ေ ယာက္ ျဖစ္ မည္ဟုသာ အလြယ္မွတ္လိုက္ေတာ့၏။
ကၽြန္ေတာ္။ ခင္ဗ်ားက တရုတ္လည္း ျဖစ္တယ္။ ဂ်င္နရယ္လို႔လည္း ေျပာတယ္၊ နတ္သားလည္း ျဖစ္ေန တယ္ ဆိုေတာ့ နည္းနည္း ရွင္းစမ္းပါအံုး။
က်င္တြယ္။ ကိုယ္က လူ႕ဘ၀တုန္းက ဗုဒဘာသာ တရုတ္ေလ။ ျမန္မာျပည္မွာ ၾကီးေတာ့ ေကာင္းမႈ လုပ္ ရင္း ေသလို႔ ျမန္မာနတ္ျပည္မွာ နတ္သား ျဖစ္တာေပါ့။ ဂ်င္နရယ္ ဆိုတာကေတာ့ ဟိုး အရင္က က်ဳပ္တို႔ နတ္ျပည္ မွာ ဂ်င္နရယ္ တစ္ေယာက္ပဲ ရွိတယ္။ ေနာက္ပိုင္းေတာ့ ဂ်င္နရယ္ေတြ တစ္ေယာက္ျပီး တစ္ေ ယာက္ ေရာက္လာလိုက္တာ လူ႔ျပည္မွာ ဘုရားတည္ ေက်ာင္းေဆာက္ လုပ္တဲ့ အမ်ိဳးသားေတြ အကုန္ ဂ်င္ န ရယ္ ေတြၾကီးပဲလား လို႔ မွတ္ရတယ္။ မ်ားလြန္းအားၾကီးလို႔ နတ္တိုင္းရဲ႕ နာမည္ေရွ႕မွာ ဂ်င္နရယ္ ထည့္ တဲ့ အေလ့ ျဖစ္တဲ့အထိေပါ့ကြာ။
သူ႕စကားေၾကာင့္ စဥ္းစားမိျပန္ေတာ့ ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ဘုရားေက်ာင္းကန္မ်ားရွိ အလွဴရွင္ အမ်ားစုစာ ရင္းတြင္ ဂ်င္နရယ္ ေတြ ေရွာင္မလြတ္ ေတြ႔ဖူးသည္မို႔ ဆက္မျငင္းေတာ့။
ကၽြန္ေတာ္။ ဒါနဲ႔ ခင္ဗ်ား မိတၱဴကူးမယ္ ဆိုတာက ဘာေတြလဲ။
က်င္တြယ္။ သိၾကားမင္း မွတ္ခဲ့တဲ့ စာရင္းေတြေလ။ တစ္စံုကို ငရဲျပည္ ပို႔ေပးရမယ္။ အသူရာ Daily သတင္း စာ ကေန ေဖာ္ျပဖို႔ ေပါ့။
ကၽြန္ေတာ္။ သိၾကားမင္းက ေခြးသားေရနဲ႔ မွတ္တာ မဟုတ္လား။ ခင္ဗ်ားတို႔ Heaven Daily က ေဖာ္ျပတာ မဟုတ္ ဘူးလား။
က်င္တြယ္။ သူမ်ားကို အပုပ္ခ်၊ မဟုတ္တာေတြ ေရးမွ ထမင္းစားရတဲ့အလုပ္ကို နတ္ေတြ မလုပ္ဖူးကြ ။ အသူရာ Daily ေတာင္ လုပ္တာ သိပ္မၾကာေသးဘူး။ အရင္က ေခြးသားေရ သံုးတယ္။ ေနာက္ပိုင္း ေမာင္ မင္း တို႔ ျမန္မာႏိုင္ငံက ေခြးထက္မိုက္လို႔ ေထာင္က်တဲ့သူေတြ မ်ားလာေတာ့ ေခြးသားေရ အစား လူ သားေ ရ ေျပာင္းလုပ္သင့္တယ္ ဆိုျပီး အၾကံျပဳသူ ေတြ ေပၚလာတယ္ေလ။ မဟုတ္ရင္ ေနာင္ႏွစ္ေတြမွာ ယႏွစ္ သၾကၤန္ လူမိုက္စာရင္းကို မင္းကိုႏိုင္ သားေရျဖင့္ မွတ္မည္။ ျမေအး သားေရ ျဖင့္ မွတ္မည္ တို႔ အမိန္႔ထုတ္ ရအံုးမွာ။ နည္းပညာ ေကာင္းလာလို႔ ဒါနဲ႔ပဲ မွတ္ေတာ့တယ္။ ဗဟုသုတ ရေအာင္ ေရာ့..ဒါနဲ႔ဖတ္။
မၾကံဳဖူးမနား၀ ငရဲျပည္ကထုတ္တဲ့ အသူရာ Daily ဆိုေတာ့ အံ့ၾသမိသည္။ ရုတ္တရတ္ သူ႕ i-pad ၾကီးကို ထုိး ေပးလို႔ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ i-pad မဟုတ္၊ ငယ္တုန္းက ေရးဖူးသည့္ ေက်ာက္သင္ ပုန္းၾကီးသာ ျဖစ္ေန သည္ကို ေတြ႔ရသည္။ သူ၏ လက္ျဖင့္ ထိလိုက္ေသာ အခါတြင္ေတာ့ အသူရာ Daily ဆိုေသာ အခၽြန္ အတက္၊ ေဒါင္း ရုပ္၊ေခြးရုပ္မ်ားျဖင့္ တန္ဆာဆင္ထားေသာ သတင္းစာ မ်က္ႏွာၾကီး တြင္ ေအာက္ပါ သတင္း မ်ားကို ေတြ႔လိုက္ရ ေလေတာ့သည္။
၁။ သိၾကားမင္း ဦးမာဃ သၾကၤန္တြင္ မွတ္ခဲ့သည့္ ငရဲျပည္ ၀င္ခြင့္ရ စာရင္း ေသာၾကာေန႔ ထြက္မည္။
၂။ ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ဘုရားအစား ေဒါင္းကိုးကြယ္သူ မ်ားလာသျဖင့္ ငရဲျပည္ဒယ္အိုးမ်ား ျပင္ဆင္ထားရန္လို။
၃။ သံခ်ပ္မ်ား၊ ဖန္ခြက္မ်ားျဖင့္ ေပါက္လြတ္ပဲစား ပါးစပ္ စည္းကမ္း မရွိသူမ်ား ငရဲျပည္သို႔ ပိုမိုေရာက္ လာႏိုင္ သျဖင့္ ႏႈတ္ခမ္း အဂၤါ တပ္ ငရဲခန္းမ်ား အဆင့္ျမွင့္တင္ရန္ လိုအပ္။
၄။ ကြယ္လြန္ျပီးေသာ္လည္း မဲဆြယ္ရန္ အသံုးခ်ခံရျခင္း၊ သၾကၤန္တြင္း ရုပ္တုတင္၍ ငန္းတစ္ေကာင္ႏွင့္ အျပိဳင္ လွည့္လည္ ေနျခင္းအား နတ္ျပည္ေရာက္ ဂ်င္နရယ္ၾကီး မည္သို႔ ေျဖရွင္းမည္လဲ။
၅။ ငရဲျပည္ေရာက္ ၾကာကူလီလုပ္၍ ငရဲခံသူမ်ား အဖြဲ႔မွ လူ႕အခြင့္အေရးအတြက္ ဖင္တြင္ ေဒါင္းအလံစိုက္၍ ဆႏၵေဖာ္ထုတ္။
၆။ နတ္သမီး တစ္ဖက္ ၂ ေယာက္ပင္ စီနီယာျဖစ္မွ ရႏိုင္ေသာ ယေန႔ နတ္ျပည္တြင္ လြန္ခဲ့သည့္ ႏွစ္ေထာင္ ေပါင္း မ်ားစြာက အတိုင္း တစ္ဖက္ ၅၀၀ စီရရန္ နည္းလမ္းမ်ား ၾကံစည္။
၇။ လွ်ပ္ေပၚေလာ္လီ ေဖာက္ျပားသည့္ ငရဲျပည္ေရာက္သည့္ အမ်ိဳးသမီးမ်ားမွ Break Time ႏွင့္ အားလပ္ ရက္ မ်ားတြင္ ကိုယ္တံုးလံုး သာ သြားလာခြင့္ျပဳရန္ ခြပ္ေဒါင္းအလံေထာင္၍ ေတာင္းဆို။
၈။ ငရဲျပည္တြင္ ၈၈ မ်ိဳးဆက္၊ ဗကသအဖြဲ႕မ်ား ဖြဲ႔ခြင့္ျပုရန္ ႏွင့္ လြတ္လပ္စြာ ငရဲက်ခံေစရန္ အႏွစ္ ၂ ေသာင္း က် မင္းကိုႏိုင္ ဦးေဆာင္ေတာင္းဆို။
သတင္းအက်ယ္မ်ားကို ဆက္ဖတ္လိုက္အံုးမည္မို႔ ေနာက္မွ ဆက္ရန္။
From:opposite eyes
0 comments:
Post a Comment