“စာနာမႈလုံး၀မရိွတဲ့ လူယဥ္ေက်းေတြ . . . အလစ္ကုိေခ်ာင္း တစ္ဖက္သားတစ္ခ်က္အငိုက္ကုိ အျပစ္ အနာမဲ့ ေမာင့္ အ႐ိုင္းပန္း . . .သန္႔စင္တဲ့ ေမာင့္တစ္ပြင့္ပန္း. . . အနီေရာင္စြန္းထင္းကာလ အလွမျပည့္ခင္ ေျမမွာ ခရရွာၿပီ...”
ေရာင္စံုမီး လံုးမ်ား ခပ္မိွန္မွိန္ထြန္းညိႇထားသည့္ အခန္းက်ဥ္းေလးထဲမွ စိုင္းထီးဆုိင္၏ ေတးသီခ်င္း တစ္ပုဒ္ ကုိ အာေလးလွ်ာေလးေအာ္ဆုိသံက အခန္းအျပင္သို႔ တုိင္ပ်ံ႕လြင့္လာသည္။
အဆိုပါအခန္းေလးထဲတြင္ေတာ့ အရက္ဘီယာေသာက္စားထားသည့္ အမ်ိဳးသားအခ်ိဳ႕ရိွသည္။ စားပဲြေပၚ တြင္ ျပန္႔က်ဲေနေသာ ဘီယာပုလင္းမ်ားႏွင့္ စားေသာက္ဖြယ္ရာအခ်ဳိ႕ရိွသည္။ စီးကရက္ျပာမ်ားႏွင့္ မီး ခိုးေငြ႕မ်ား ရိွသည္။ ဂငယ္သ႑ာန္ခင္းက်င္းထားသည့္ ဆုိဖာဆက္တီခံုမ်ားရိွသည္။ သီခ်င္းဖြင့္ထားသည့္ တီဗီ တစ္လံုးႏွင့္ ေဆာင္းေဘာက္စ္ႏွစ္လံုးရိွသည္။
မိုက္ကုိင္၍သီခ်င္းဆုိေနသည့္ အမ်ိဳးသားတုိ႔အနီးတြင္ ေရေမႊးႏွင့္ ေပါင္ဒါနံ႔ထံုသင္းေနသည့္ မိတ္ကပ္ အေဖြး သားျဖင့္ စကတ္တုိတိုေကာင္မေလးအခ်ိဳ႕ရိွသည္။ အမ်ိဳးသားတစ္ဦးက သူ႔နံေဘးမွ ေကာင္ မေလး ကုိ သူသီဆိုလုိသည့္ေတးကုိ စက္အတြင္းထည့္ခုိင္းေနသည္။ ေကာင္မေလးတစ္ဦးက ကုန္သြားသည့္ ဘီယာခြက္ မ်ားကုိ လုိက္ျဖည့္ေပးလ်က္ရိွသည္။
သီခ်င္းဆုိရန္ အလွည့္မက်ေသးသည့္ အမ်ိဳးသားတစ္ဦးက သူ႔ေဘးမွထုိင္ေနသည့္ အသက္ ၂၅ ႏွစ္ခန္႔အရြယ္ ေကာင္မေလးတစ္ဦးကုိ ပခံုးဖက္ရင္း တို႔ထိက်ီစယ္လ်က္။
ၿမိဳ႕ေတာ္ႀကီးမ်ားတြင္ ေပါမ်ားလာသည့္ ေကတီဗီ(ေခၚ) ကာရာအုိေကခန္းတုိ႔ႏွင့္အတူ အသက္ ၂၀၀န္းက်င္ မွ ၂၇ ႏွစ္အရြယ္ထိ အမ်ိဳးသမီးငယ္မ်ားက ေတးသံမ်ားႏွင့္ ေပ်ာ္ေမြ႕သည့္အလုပ္ဆီသို႔ ၀င္ေရာက္ လာၾကပါသည္။ ယခင္က ႀကိဳးၾကားႀကိဳးၾကားသာ ပုိင္ရာဆုိင္ရာနားလည္မႈျဖင့္ ဖြင့္လွစ္ခြင့္ရရိွသည့္ ကာရာအိုေကဆိုင္မ်ားသည္ ယခုအခါမွာေတာ့ ထင္ထင္ေပၚေပၚ ဖြင့္လွစ္လာၾကၿပီျဖစ္သည္။
သီခ်င္းဆုိ၀ါသနာပါသူ (သုိ႔မဟုတ္) မူးယစ္လာပါက အလုိလုိသီခ်င္းဆုိခ်င္လာသူ (သို႔မဟုတ္) စိတ္ခံစားခ်က္မ်ားကုိ ေပါက္ကဲြေအာ္ဟစ္ပစ္လုိသူ အမ်ိဳးသားတို႔အတြက္ သန္းေခါင္ေက်ာ္အထိ ဖြင့္လွစ္ၾကသည့္ ေကတီဗီမ်ားက ဗိမာန္တစ္ခုျဖစ္ေနသည္။ အဆိုပါေကတီဗီမ်ားတြင္ သီခ်င္းထည့္ေပးရန္၊ ဘီယာငွဲ႔ေပးရန္အလုိ႔ငွာ အမ်ိဳးသမီးငယ္မ်ားကုိ ခန္႔ထားေလ့ရိွၾကသည္။
အမ်ိဳးသမီးအမ်ားစုသည္ ပဲခူးတုိင္းႏွင့္ ဧရာ၀တီတုိင္းကဲ့သုိ႔ေသာ နယ္ေဒသမ်ားမွ လာေရာက္လုပ္ ကိုင္ၾကျခင္းျဖစ္ၿပီး မ်ားေသာ အားျဖင့္ အထည္ခ်ဳပ္စက္႐ံု ၀န္ထမ္းဘ၀မွ နယ္ပယ္ကူးေျပာင္း လာျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
“အစက လိႈင္သာယာအထည္ခ်ဳပ္စက္႐ံုတစ္ခုမွာ လုပ္တယ္။ ဒီမွာ အရင္လုပ္ေနတဲ့ သူငယ္ ခ်င္းရဲ႕အစ္မ က တစ္ဆင့္ ေရာက္လာတာ”ဟု အလယ္အလတ္တန္းစား ေကတီဗီတစ္ခုမွ အမ်ိဳး သမီး တစ္ဦး ကေျပာ သည္။
ေကတီဗီတြင္ အလုပ္လုပ္ကုိင္ေနၾကသည့္ အမ်ိဳးသမီးတုိ႔မွာ အဓိအားျဖင့္ေတာ့ ထံုးစံအတိုင္း စား၀တ္ေန ေရးေၾကာ င့္ပင္ျဖစ္သည္။ မူလရရိွသည့္ ေငြေၾကးထက္ အနည္းဆံုးငါးဆ သာလြန္ေအာင္ရရိွသည့္ အတြက္ေၾကာင့္ပင္ျဖစ္သည္။
ေကတီဗီ၀န္ထမ္းမယ္တစ္ဦးလွ်င္ အေျခခံလစာအျဖစ္ တစ္လလွ်င္ ႏွစ္ေသာင္း၀န္းက်င္ခန္႔သာ ရရိွေသာ္ လည္း ေနစရာအေဆာင္ေပးၿပီး ထမင္းေကၽြးသည့္အျပင္ ဆက္ရွင္ေၾကးပါရရိွၾကသည္။ အဓိက၀င္ေငြမွာ ဧည့္သည္ မ်ား ထံမွ ေစတနာသဒၶါသေရြ႕ ေပးကမ္းသည့္မုန္ဖုိးပင္ျဖစ္သည္။
တစ္ည လွ်င္ ကာရာအုိေကခန္း သံုး၊ ေလးခန္း ကူးသန္း၍ အမ်ိဳးသားဧည့္သည္ေတာ္ႀကီးမ်ားကုိ အေဖာ္ လုပ္ေပးျခင္း က တစ္ခန္းလွ်င္ မုန္႔ဖုိးငါးေထာင္မွ တစ္ေသာင္းက်ပ္အထိ ရရိွၾကသည့္အတြက္ တစ္လ၀င္ေငြ မွာ အထည္ခ်ဳပ္အလုပ္ႏွင့္ယွဥ္လွ်င္ မက္ေလာက္စရာျဖစ္သည္။ အမ်ိဳးသားတစ္ဦးအနီးတြင္ ၀င္ထုိင္ လုိက္လွ်င္ ေကတီဗီစားပဲြထုိးတစ္ဦးက အေအးတစ္ဘူးလာခ်ေပးမည္ျဖစ္ၿပီး အဆုိပါ အေအး ဘူးကုိမေသာက္ သံုးဘဲ ေကာင္တာကုိျပန္အပ္ပါက အေအးဖိုးေငြကုိပါ ထပ္မံရရိွသည္ဟုသိရသည္။
ရရိွသည့္ေငြေၾကးမ်ားကုိ စုေဆာင္းကာ နယ္တြင္က်န္ရစ္သည့္ မိသားစုထံသို႔ျပန္ပုိ႔ၾကသည္ဟု ေကတီဗီမယ္ အမ်ိ္ဳးသမီးငယ္တုိ႔က ေျပာၾကသည္။
“တစ္လကုိ ႏွစ္သိန္းေလာက္ေတာ့ ျပန္ပုိ႔ႏုိင္တယ္။ ရသမွ်ထဲက ေခၽြတာၿပီးသံုးတယ္”ဟု ေကတီဗီမယ္တစ္ဦးျဖစ္သည့္ မေဖြးေဖြး (အမည္လႊဲ)ကဆုိသည္။ မေဖြးေဖြးက အလယ္အလတ္တန္းစား ေကတီဗီတစ္ခုတြင္ အလုပ္၀င္ေနသည္ မွာ တစ္ႏွစ္ျပည့္ေတာ့မည္ျဖစ္သည္။ နယ္မွ ႏြမ္းပါးသည့္မိသားစုတြင္ ညီမျဖစ္သူက အထက္တန္းတက္ေရာက္ေနၿပီျဖစ္သည့္အတြက္ ပညာဆံုးခန္းတုိင္ေအာင္ သင္ၾကားႏုိင္ရန္ ၎တြင္တာ၀န္ရိွသည္ဟုဆုိသည္။
မေဖြးေဖြးကဲ့သုိ႔ပင္ အတူတူအလုပ္လုပ္ေနၾကသည့္ ေကတီဗီအမ်ားစုမွာ ပညာေရးကုိ ၿပီးဆံုးေအာင္မသင္ၾကားခဲ့ၾကရေပ။ သုိ႔ေသာ္လည္း ေငြရေပါက္လြယ္သည့္လုပ္ငန္းမုိ႔ ေကတီဗီမယ္ဆယ္ဦးလွ်င္ ရွစ္ဦးက ယခုဘ၀ကုိ ႀကိတ္မွိတ္လုပ္ကုိင္ေနၾကသူမ်ား ျဖစ္ၾကသည္။
“တခ်ိဳ႕ေရြးစရာလမ္းမရိွတဲ့သူ။ တခ်ိဳ႕က တျခားအလုပ္ထက္ ၀င္ေငြပိုေကာင္းလုိ႔လုပ္တဲ့သူ။ တခ်ိဳ႕က်ေတာ့ စီးပြားေရးဆန္ဆန္ လုပ္ေနတဲ့သူေတာင္ရိွတယ္။ အျပင္မွာ တျခားစီးပြားေရးလုပ္ငန္းနဲ႔ဘာနဲ႔။ ဒါေပမဲ့ ဒီအလုပ္ကုိလည္း ဆက္လုပ္တာပဲ။ အဲဒီလို ေကာင္မေလးေတြက်ေတာ့ အထာႀကီးေတြနဲ႔”ဟု ေနျပည္ေတာ္မွ အစိုးရအရာရိွတစ္ဦးက ရွင္းျပသည္။
“ကၽြန္ေတာ့္ အစ္မ၀မ္းကဲြတစ္ေယာက္ ျမ၀တီမွာ ေကတီဗီမွာလုပ္ေနတယ္။ သူ႔ကေလးေၾကာင့္ပါပဲ။ ေယာက္်ားကပစ္သြားတယ္ေလ။ အစ္မက အသက္ ၂၀ ေက်ာ္ပဲရိွေသးတယ္။ ဆယ္တန္းလည္းမေအာင္ဘူး။ ျမန္ျမန္နဲ႔ မ်ားမ်ားရတဲ့အလုပ္ကုိရွာတာ။ အဲဒီကရတဲ့ပိုက္ဆံနဲ႔ ကေလးကုိေက်ာင္းထားတယ္။ သူ႔အစ္မန႔ဲ အေမကုိ ျပန္ေထာက္ပံ့တယ္။ သူအလုပ္ကေနထြက္ခ်င္ၿပီလုိ႔ ခဏခဏေျပာတယ္”ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ အလုပ္လုပ္ကုိင္ေနသည့္ အသက္ ၂၁ ႏွစ္အရြယ္ ကုမၸဏီ၀န္ထမ္းအမ်ိဳးသားငယ္တစ္ဦးကေျပာျပသည္။
မေဖြးေဖြးတို႔လို ေကတီဗီမယ္မ်ားသည္ ညေန ၆ နာရီမွ ညသန္းေခါင္ေက်ာ္ ၂ နာရီခန္႔အထိ အလုပ္ဆင္းရေလ့ရွိသည္။ တစ္လလွ်င္ ႏွစ္ရက္နားခြင့္ရသည္။ ေကတီဗီသို႔ လာေရာက္သီဆုိၾကသည့္ အမ်ိဳးသားအမ်ားစုမွာ မူးယစ္ေသာက္စားထားသည့္အတြက္ တေထာင္းေထာင္းထေနသည့္ အရက္န႔ံႏွင့္ယဥ္ပါးေအာင္ ေနထုိင္ၾကရသည္။ ၎တုိ႔ကုိယ္ခႏၶာကုိ ပြတ္သပ္ထိေတြ႕မႈအခ်ိဳ႕အတြက္ သည္းခံၾကရသည္။ အမူးလြန္ေနသည့္ဧည့္သည္မ်ားက ရစ္သည့္ဒဏ္ကုိလည္းခံၾကရသည္။
ေကတီဗီဆုိင္မ်ားမွာလည္း အထက္တန္းစားႏွင့္ အလယ္အလတ္တန္းစားမ်ား အသီးသီးရိွၾကသည့္အတြက္ အထက္တန္းစားဆုိင္မ်ားသို႔ ေျပာင္းေရႊ႕ႏုိင္ရန္ အခြင့္ေကာင္းေစာင့္ၾကရသည္။ အထက္တန္းစားေကတီဗီမ်ားမွာ အစားအေသာက္ႏွင့္အခေၾကး ေစ်းႀကီးသည့္အျပင္ ေကတီဗီမယ္သို႔ေပးရသည့္ မုန္႔ဖုိးပမာဏလည္း မ်ားျပားသြားသည့္အတြက္ ၀င္ေငြပုိမုိရရိွၾကသည္။
“ေအာက္တန္းေကတီဗီေတြက မယ္ေတြက ဘ၀ေပးအေျခအေနအရျဖစ္ၿပီးေတာ့ အထက္တန္းေကတီဗီကမယ္ေတြက အလြယ္ႀကိဳက္ေတြလုိ႔ျမင္တယ္။ သြားတဲ့သူ သံုးတဲ့ပုိက္ဆံနဲ႔အေနအထား။ အခန္းအျပင္အဆင္ေတြကအစ ကြာတယ္”ဟု အလြတ္တန္းဓာတ္ပံုဆရာတစ္ဦးက ၎၏အျမင္ကုိေျပာျပသည္။
အထက္တန္းစားေကတီဗီမ်ားသုိ႔ လာေရာက္ၾကသည့္ ဧည့္သည္မ်ားမွာလည္း ေငြေၾကးတတ္ႏုိင္သည့္ လူတန္းစားတစ္ရပ္ျဖစ္ၿပီး ေငြကုိေရလုိသံုးျဖဳန္းခဲ့ၾကေလ့ရိွသည္။ ဧည့္သည္အမ်ိဳးသားက ၎နံေဘးတြင္ အေဖာ္လာျပဳေပးသည့္ ေကတီဗီမယ္ကုိ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ပါက ဖုန္းနံပါတ္ေပးထားျခင္းမွအစျပဳကာ အားလပ္ရက္တြင္ ေလွ်ာက္လည္ျခင္းမ်ိဳးလည္း ျပဳလုပ္တတ္ၾကသည္။ ထုိ၀န္ေဆာင္မႈမ်ိဳးမွ ရရိွသည့္၀င္ေငြက တစ္လ၀င္ေငြထက္ ပိုမ်ားသြားေလ့ရိွသည္ဟု ေကတီဗီသြားေရာက္ေလ့ရိွသူမ်ားကဆုိၾကသည္။
ေရႊဂံုတုိင္မွ Family (ပြင့္သစ္စမ္း)ႏွင့္ ေရႊတိဂံုေတာင္ဘက္မုခ္မွ M3 ၊ Music Box ကဲ့သို႔ေသာ ေကတီဗီမ်ားကေတာ့ မိန္းကေလး၀န္ေဆာင္မႈမေပးဘဲ အရက္ဘီယာေသာက္စားရင္ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္သီဆိုျခင္း၊ မိသားစုအလုိက္ လာေရာက္သီဆုိျခင္း စသည့္တုိ႔အတြက္ ဖြင့္လွစ္ထားျခင္းျဖစ္သည္။
ျမန္မာ-ထိုင္းနယ္စပ္ျဖစ္ေသာ ျမ၀တီႏွင့္ မဲေဆာက္ၿမိဳ႕မ်ားတြင္လည္း ေကတီဗီမ်ားစြာရိွၿပီး ျမန္မာအမ်ိဳးသမီးမ်ား လာေရာက္လုပ္ကုိင္လ်က္ရိွေၾကာင္း သိရသည္။
“ကြာတာက ဘတ္ေငြနဲ႔ က်ပ္နဲ႔ေပးရတာခ်င္းကြာၿပီး တူညီတာကေတာ့ ၀န္ေဆာင္မႈေပးေနတာ ျမန္မာအမ်ိဳးသမီးခ်ည္းျဖစ္ေနတာပဲ။ တခ်ိဳ႕ဆို သမီးဆီမွာ ေငြလာေတာင္းတဲ့အခ်ိန္ သမီးရယ္ ဆက္လုပ္ပါဦးလုိ႔ သမီးကုိ ေတာင္းပန္ေနတာမ်ိဳးလည္း ႀကံဳခဲ့ရဖူးတယ္”ဟု မဲေဆာက္ၿမိဳ႕တြင္ ေနထုိင္သည့္ ကုိဆမ္ကေျပာသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ေကတီဗီကာရာအုိေကဆုိင္ အမ်ားဆံုးရိွသည့္ ေနရာမ်ားမွာ မဂၤလာေတာင္ၫႊန္႔၊ မရမ္းကုန္း၊ အလံု၊ ဗဟန္းၿမိဳ႕နယ္တုိ႔ျဖစ္ၾကသည္။ အဆိုပါေကတီဗီမ်ားတြင္ ညစဥ္ႏွင့္အမွ်
သီဆိုသူအမ်ိဳးသားထုျဖင့္ ျပည့္ႏွက္လ်က္ရိွၿပီး ေကတီဗီမယ္တုိ႔မွာလည္း ညစဥ္ႏွင့္အမွ် မအားလပ္ေအာင္ ၀န္ေဆာင္မႈေပးေနၾကဆဲျဖစ္သည္။
အစုိးရမင္းတုိ႔႐ံုးစိုက္ရာ ေနျပည္ေတာ္တြင္လည္း ေတာ္၀င္နန္းဟူသည့္ အႀကီးဆံုးေကတီဗီမွသည္ ေဘာဂသီရိကား၀င္းမွ ေကတီဗီမ်ားအထိရိွၾကၿပီး ေငြျဖဳန္းတီးၾကမည့္ အမ်ိဳးသားဧည့္သည္ေတာ္ႀကီးမ်ားကုိ ေစာင့္ေမွ်ာ္လ်က္ရိွၾကသည္။
“အစားအေသာက္ေစ်းႀကီးတယ္။ ေကာင္မေလးေတြက ၀တ္ေက်တမ္းေက်ေတြမ်ားတယ္။ တျခားအခန္းနဲ႔ ဆက္ရွင္ခြ၀င္တာမ်ားတယ္။ သီခ်င္းအပ္ဒိတ္လုပ္တာနည္းတယ္။ ဆက္ရွင္ၿပီးခါနီးရင္ ေကာင္မေလးေတြက အခ်ိဳးေျပာင္းတယ္။ ေငြကုန္တယ္။ အသံျပာတယ္။ အိပ္ေရးပ်က္တယ္”ဟု ေနျပည္ေတာ္အစုိးရ၀န္ထမ္းတစ္ဦးက ေကတီဗီကုိ မႀကိဳက္ႏွစ္သက္ရသည့္ အေၾကာင္းအရင္းကုိ ေျပာျပသည္။
ေကတီဗီမယ္မ်ားသည္ တကယ့္ဘ၀အခက္အခဲေၾကာင့္ ပိုက္ဆံအလြယ္ရသည့္ လမ္းေၾကာင္းကို ၀င္ေရာက္လုပ္ကုိင္ျခင္းျဖစ္ၾကၿပီး ရည္မွန္းထားသည့္ ေငြေၾကးစုေဆာင္းမိလွ်င္ မိဘေနရပ္ျပန္၍ ေကာင္းေရာင္း၊ ေကာင္း၀ယ္လုပ္စားၾကျခင္းမ်ိဳးလည္း ရိွၾကပါသည္။
“တခ်ိဳ႕က ေနာက္ေၾကာင္းမျပန္ေတာ့ဘူး။ ေယာက်္ားေတြဟာ သူတို႔သားေကာင္လုိ႔ကုိထင္လာၿပီး အဲဒီအလုပ္မွာပဲ ေပ်ာ္ေနေတာ့တာ။ အသက္သံုးဆယ္ေက်ာ္ေလာက္ဆုိ အူတူတူ႐ိုးသားတဲ့ေငြေၾကးအသင့္အတင့္ရိွတဲ့ သူတစ္ေယာက္ကုိ အပိုင္ခ်ည္ၿပီး အိမ္ေထာင္ျပဳၿပီး ဘ၀လမ္းေၾကာင္းကုိ ေျပာင္းပစ္လုိက္ၾကတာလည္းရိွတယ္။ ၀မ္းေရးေၾကာင့္ ၀င္လုပ္ရတဲ့သူေတြထဲက တစ္ရာမွာဆယ္ေယာက္ေလာက္ကေတာ့ မူလရည္မွန္းခ်က္အတုိင္း ဒီဘ၀ကလြတ္ေျမာက္ေအာင္ ႐ုန္းထြက္ႏုိင္တာေတြ႕ရတယ္”ဟု ေကတီဗီမ်ားသို႔ ပံုမွန္သြားေရာက္ေလ့ရိွၿပီး ေကတီဗီမယ္တစ္ဦးႏွင့္ သမီးရည္းစားသဖြယ္ျဖစ္ခဲ့ဖူးသည့္ အသက္ ၄၀ ေက်ာ္အရြယ္ အမ်ိဳးသားတစ္ဦးကရွင္းျပသည္။
မိမိပညာအရည္အခ်င္းႏွင့္ တစ္လလွ်င္ လစာသိန္းခ်ီရႏိုင္သည့္ အလုပ္မ်ဳိးမရိွသည့္အတြက္ အလုပ္ထြက္လုိေသာ္လည္း ဒီေလာကထဲမွာပင္ တ၀ဲလည္လည္ျဖစ္ေနရသည္ဟု မေဖြးေဖြးက
ေျပာပါသည္။ ခုနစ္တန္းေအာင္ခဲ့သည့္ မေဖြးေဖြးမွာ ရည္မွန္းခ်က္တစ္ခုရိွပါသည္။ အဲဒါက ဒီဘ၀ထဲက႐ုန္းထြက္ၿပီး သူနာျပဳအကူအျဖစ္ အသက္ေမြးလုိျခင္းပဲျဖစ္သည္။
“သူနာျပဳအကူသင္တန္းတက္ၿပီး ႐ိုး႐ိုးသားသားလုပ္စားခ်င္တယ္။ အဲဒီအလုပ္က ေငြသိပ္မရဘူးဆိုတာသိပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ . . .”ဟုေျပာရင္း မေဖြးေဖြး တီဗီဖန္သားျပင္မွ သီခ်င္းစာသားမ်ားကို ေငးေမာေနသည္။
“သန္းေခါင္ယံည လမုိက္ခုိက္ေအာင္ မမီွႏုိင္ဘူးထင္ . .စိတ္ဆင္႐ိုင္းေလာကသားရဲ႕အေမွာင္. ..ေမတၱာတရားေခါင္းပါးလြန္းေန . . .က႐ုဏာမဲ့ေသြးသားအလုိအတြက္ .. . ပင္ကုိအားႏြဲ႔သူ အ႐ႈံးနဲ႔သာ ခႏၶာကုိယ္စေတးရရွာတယ္ . . . ေသတမန္ေျပာင္း၀ကုိ အ႐ိုင္းပန္းငယ္ . . .မလြန္ဆန္ႏုိင္ ဆက္သ႐ံုပဲ”
ေရာင္စံုမီးလံုးမ်ား ထြန္းညိႇထားသည့္ အခန္းက်ဥ္းေလးထဲမွာ သီခ်င္းသံႏွင့္အတူ ေဆးလိပ္ေငြ႕မ်ား၊ အရက္နံ႔မ်ားလိႈင္ထေနသည္။ အသက္ ၂၃ ႏွစ္အရြယ္ မေဖြးေဖြးတစ္ေယာက္ ဘီယာပုလင္းကုိကုိင္ကာ ဧည့္သည္ေရွ႕မွကုန္သြားသည့္ ဘီယာခြက္ထဲသို႔ ငွဲ႔ထည့္ေပးလိုက္သည္။ ယခုေတာ့ ၎မ်က္ႏွာတြင္ အၿပံဳးတစ္ပြင့္ကုိ တပ္ဆင္ထားၿပီးျဖစ္သည္။
၀င္ေငြကြာဟမႈအေျခအေနမ်ားေၾကာင့္ ႀကိဳးစား႐ုန္းကန္ရမႈဘ၀တစ္ခု၏ သက္ျပင္းတစ္ခ်က္သည္ မြန္းက်ပ္သည့္ အခန္းငယ္ေလးထဲမွာ သီခ်င္းသံႏွင့္အတူ အျပင္ဘက္သုိ႔လြင့္ပါသြားေလသည္။
။
ေရးသားသူ- ဥကၠာကုိကုိ
7Day News Journal