Sunday, August 11, 2013

သားသမီး မ႐ွိျခင္းကုိ စိတ္ပ်က္စရာဟုမထင္ေၾကာင္း အနစၥတန္ ေျပာၾကား

Posted by drmyochit Sunday, August 11, 2013, under | No comments



ဂ်န္ီဖာ အနစၥတန္က သူမအေနျဖင့္ သားသမီး မရွိျခင္းကို စိတ္ပ်က္စရာဟု လံုးဝ မယူဆေၾကာင္း ထုတ္ေဖာ္ ေျပာၾကားလိုက္သည္။ ယခင္က ေဟာလီးဝုဒ္ နာမည္ေက်ာ္မင္းသား ဘရတ္ပစ္တ္ႏွင့္ အိမ္ေထာင္က်ဖူးသလို လတ္တေလာတြင္ မင္းသား ဂ်က္စတင္ ေသာရက္စ္ႏွင့္ ေစ့စပ္ထားသည့္တိုင္ အနစၥတန္ အေနျဖင့္ ကေလးယူရန္ လံုးဝ မစဥ္းစားေသးေခ်။ သူမအသက္သည္ (၄၄)ႏွစ္ ရွိေနၿပီ ျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ မိသားစု တစ္ခုကို သိုက္သိုက္ဝန္းဝန္း ထူေထာင္ရန္ အခ်ိန္အခါ သင့္ေနၿပီဟု ေဝဖန္ အႀကံျပဳမႈမ်ား ရွိေနေသာ္လည္း အနစၥတန္ ကိုယ္တိုင္ကမူ ကေလးမရွိသည့္အတြက္ မည္သည့္အခါကမွ် ေနာင္တမရခဲ့ေၾကာင္း တံု႔ျပန္သြားသည္။

We're the Millers စတား မင္းသမီးက "ကၽြန္မဘဝမွာ အံ့ဩစရာ အလုပ္တစ္ခုရွိတယ္။ အံ့ဩစရာ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းေတြ ရွိတယ္။ သိပ္အံ့ဩဖို႔ေကာင္းတဲ့ ခ်စ္သူလည္းရွိတယ္။ လွပတဲ့ ေခြးေလးေတြလည္း ေမြးထားတယ္။ သူတို႔ရွိေနတာ ဆူဆူညံညံနဲ႔ ေပ်ာ္စရာေကာင္းပါတယ္။ ေျပာခ်င္တာက ကၽြန္မအတြက္ ထိေတြ႕ဆက္ဆံရတဲ့ သူတိုင္းက ခ်ိဳသာၿပီး ေက်နပ္စရာေတြခ်ည္းပဲ"ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။ သူမက မိသားစုဆိုေသာ အသံုးအႏႈန္းသည္ သားသမီးယူျခင္းႏွင့္ မဆိုင္ေၾကာင္းလည္း ဆုိသည္။

"ေကာင္းၿပီ။ မိသားစုဆိုတာကို ကၽြန္မဖာသာ အဓိပၸါယ္ သတ္မွတ္မယ္။ ကၽြန္မအတြက္ မိသားစုဆိုတာကို ကၽြန္မဖာသာ ေရြးခ်ယ္မယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေတြရယ္၊ ကၽြန္မခ်စ္သူရယ္က ကၽြန္အတြက္ စစ္မွန္တဲ့ မိသားစုပဲ"ဟုလည္း အနစၥတန္က ေျပာဆိုခဲ့ေသးသည္။ သူမက ကေလးယူမယူ ကိစၥႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး "ကေလးဘယ္ေလာက္ ေမြးမလဲဆိုတာ ကၽြန္မ ေတြးရမလား။ ေယာက္်ားေလးလား၊ မိန္းကေလးလား။ ေျပာရရင္ ကၽြန္မ ဒီကိစၥကို အေလးအနက္ကို မစဥ္းစားဖူးဘူး။ ကၽြန္မဘဝအတြက္ ဒါဟာ ေမာင္းႏွင္အားတစ္ခု ျဖစ္ပါ့မလားလို႔ကို မေတြးမိတာ။ ဒါက ကၽြန္မ ရိုးရိုးသားသား ေျပာတာပါ"ဟုလည္း ေျဖၾကားသြားသည္။

From: Planet

0 comments:

Post a Comment

Tags

Labels

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား

Blog Archive

Blog Archive

ဆက္သြယ္ေပးပို႕ရန္

drmyochit72@gmail.com သို႕ ဆက္သြယ္ေပးပို႕ႏိုင္ပါသည္

ရွာေဖြရန္