''ေက်ာင္းစဖြင့္ၿပီးတဲ့ သုံးလ ေက်ာ္အတြင္းမွာ အခန္းဆံုးစစ္ေဆး မႈ သံုးႀကိမ္ျပဳလုပ္ၿပီးပါၿပီ။ အဲဒီစစ္ ေဆး မႈေတြက စာသင္ခ်ိန္ တစ္ခ်ိန္ ေလာက္ယူၿပီးေတာ့ ေက်ာင္းအစီအစဥ္ နဲ႔ထုတ္တဲ့ေမး ခြန္းေတြနဲ႔ေမးခဲ့တယ္။ သုံးလပတ္ စာေမးပြဲမွာေတာ့ ပညာ ေရးမိသားစုေတြက ထုတ္ေဝတဲ့ ေမးခြန္း ေတြနဲ႔တစ္နာရီေျဖရေတာ့ မွာပါ''ဟု ဗဟန္းၿမိဳ႕နယ္ ပညာေရး မွဴး႐ုံးမွ လက္ေထာက္ပညာေရးမွဴး ျဖစ္သူက ေျပာသည္။
ဒုတိယအႀကိမ္စစ္ေဆးမည့္ ေျခာက္လပတ္စာေပးပြဲ (ဒုတိယအ စမ္း)ကိုလည္း ယင္းနည္းအတိုင္း သာ စစ္ေဆးမည္ျဖစ္ၿပီး၊ ေမးခြန္း မ်ားကိုလည္း လံုၿခံဳမႈရွိေစရန္ႏွင့္ ေပါက္ၾကားမႈမရွိေစရန္ ၿမိဳ႕နယ္ အသီးသီးမွ ထုတ္ေဝေသာ ေမးခြန္း မ်ားထဲမွ ေမးခြန္းတစ္ခုတည္းကို သာ ေရြးခ်ယ္၍ ေျဖမည့္ေန႔တစ္ရက္ အလိုတြင္မွ ေက်ာင္းမ်ားသို႔ထုတ္ေပး သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းသိရသည္။
''ကြၽန္ေတာ္တို႔ဆီမွာေတာ့ ဒီလို အေျခအေနေတြကို ေက်ာင္း သားေတြျဖတ္ေက်ာ္ႏိုင္ဖို႔အတြက္ ေက်ာင္း ဆင္းၿပီးခ်ိန္ေတြမွာအခေၾကး ေငြမယူဘဲ အခ်ိန္ပိုေခၚခိုင္းထား တယ္။ သူတို႔ေျဖရမယ့္ေမးခြန္းေတြ ကို အဲ့ဒီအခ်ိန္ပိုမွာေလ့က်င့္ေပးတယ္။ေမးခြန္းဆိုတာက ျမန္မာႏိုင္ငံစာစစ္က ထုတ္တဲ့ ေမးခြန္းပံုစံကိုနမူနာ ယူၿပီး ေက်ာင္း အလိုက္ျပန္ေလ့က်င့္ၾကတာ ပါ။ ဇူလိုင္ကတည္းက အဲဒီအစီအစဥ္ ကို စခဲ့ပါတယ္။ ေက်ာင္း သားေတြက အရင္တုန္းက မေအာင္မရွိပံုစံနဲ႔ျဖတ္ ေက်ာ္လာခဲ့ရတာေတြေၾကာင့္ အခုလို ပံုစံနဲ႔ဆိုရင္ အက်အ႐ႈံးမ်ားလာမယ္ လို႔ထင္တယ္''ဟုတာခ်ီလိတ္ၿမိဳ႕နယ္ ပညာေရးမွဴးဦးစိန္ထြန္းလွကေျပာသည္။
အျခားအတန္းမ်ားတြင္ ေက်ာင္း သားမ်ား၏ အရည္အခ်င္းကို ေနာက္ ဆံုးစာေမးပြဲႀကီးအထိ ဆရာဆရာမ မ်ားမွ အကဲျဖတ္၍ အရည္အခ်င္း ျပည့္မီျခင္း မရွိဟု ယူဆလွ်င္ မိဘမ်ား ႏွင့္တိုင္ပင္ကာ အတန္းခ်သည့္ ပံုစံမ်ိဳးအတိုင္းသာျပဳလုပ္ႏိုင္ဖြယ္ရွိ ေၾကာင္း သိရသည္။
''အစမ္းစာေမးပြဲေတြကေန ေနာက္ဆံုးစာေမးပြဲအထိေက်ာင္း သားတစ္ေယာက္က အရည္အခ်င္း မျပည့္ဘူးလို႔ ဆရာေတြကယူဆရင္ မိဘနဲ႔တိုင္ပင္ၿပီး အတန္းတင္ေပး ရင္ ကေလးပဲနစ္နာမွာကို ေျပာ ဆို ေဆြးေႏြးၿပီး အတန္းခ်တဲ့ ပံုစံမ်ိဳးေတြလုပ္မယ္။ အခုလဲဒီအတိုင္းသြားေန တယ္။ ျပန္ေျဖခိုင္း တာမ်ိဳးေတြ လဲ ရွိမွာမဟုတ္ဘူး။ ဒီလိုလုပ္တယ္ ဆိုတာ ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူေတြရဲ႕ အရည္ အေသြးေတြျပည့္မီ လာဖို႔အ တြက္ပါ''ဟု ဗဟန္းပညာေရးမွဴး႐ုံးမွ လက္ေထာက္ပညာေရးမွဴးကေျပာ သည္။
ယမန္ႏွစ္ကရွစ္တန္း ေအာင္ ခ်က္မွာ တစ္ႏိုင္ငံလံုး အတိုင္းအတာ ျဖင့္၉ဝရာခိုင္ႏႈန္း ေက်ာ္ရွိခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
(ဒီမိုကေရစီတူေဒးသတင္းစာမွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။)
Yangon Medai Group
0 comments:
Post a Comment