From : ေခတ္လူငယ္
စက္တင္ဘာ ၁၀ ရက္၌ စတင္အေကာင္အထည္ ေဖာ္ထားသည့္ ကုမၸဏီဖြဲ႔စည္းျခင္းမ်ားႏွင့္ သက္ တမ္းတိုးျခင္း ကိစၥမ်ားအတြက္ အြန္လိုင္းစနစ္ျဖင့္ စတင္ဝန္ေဆာင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ေပးလ်က္ရွိၿပီး လက္ရွိတြင္ ယာယီမွတ္ပံုတင္ကတ္သာ ထုတ္ေပးႏုိင္ေသးေသာ္လည္း ကုမၸဏီမ်ား အဆင္ေျပႏုိင္သည့္အတြက္ စိတ္ေက်နပ္မႈ ရွိေၾကာင္း၊ သက္တမ္းတိုးရန္ ျပင္ဆင္ေနသည့္ ျပည္တြင္းအုိင္တီ ကုမၸဏီ ပိုင္ရွင္ တစ္ဦးက ေျပာျပသည္။ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈႏွင့္ ကုမၸဏီမ်ား ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ အဆုိပါအြန္လိုင္း ဝန္ေဆာင္ မႈမ်ားကို စက္တင္ဘာ ၁၀ ရက္တြင္ စတင္အေကာင္အထည္ ေဖာ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ယခင္ကာ လမ်ားကကဲ့သို႔ ကုမၸဏီမ်ားဘက္မ် ပံုစံဝယ္ယူကာ ျဖည့္တင္းရျခင္းမ်ဳိး မဟုတ္ဘဲ ေနျပည္ေတာ္ရွိ အဆုိ ပါဌာနသို႔ အခ်က္အလက္မ်ား တင္ျပျခင္းျဖင့္ ဌာနမွ ျဖည့္တင္းၿပီးသား ပံုစံမ်ားကို ျပန္ လည္ထုတ္ေပးမည္ ျဖစ္သည္။ ကုမၸဏီအႀကီးအကဲ ရာထူးႏွင့္ ဒါ႐ိုက္တာမ်ားမွ အပ္သည့္ လက္မွတ္ ထိုးျခင္းႏွင့္ အေထာက္အထားမ်ား ပူးတြဲတင္ျပကာ ေလွ်ာက္လႊာတင္ရန္ လိုအပ္ၿပီး ဌာနမွ ယာယီမွတ္ ပံုတင္ကတ္ႏွင့္ သက္တမ္းတိုးျခင္းမ်ားကို one stop service ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ေပးသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။ “အခ်က္အလက္နဲ႔ အေထာက္အထားခုိင္လံုတယ္ဆုိရင္ ေန႔ခ်င္းၿပီး ေဆာင္ရြက္ေပးေနပါတယ္။ အခုအခ်ိန္က အစဆိုေတာ့ လိုအပ္ခ်က္ေတြေတာ့ ရွိေကာင္းရွိႏုိင္ပါတယ္။ ယာယီကတ္ျပားေတြကို အရင္ ထုတ္ေပးဖို႔ စီစဥ္ထားပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္းမွာ ဌာနရဲ႕ လုပ္ငန္းစဥ္ေတြအားလံုးကို အြန္လိုင္းစ နစ္နဲ႔ ေဆာင္ရြက္ေပးႏုိင္ဖုိ႔ စီစဥ္ေပးမွာပါ” ဟု ေနျပည္ေတာ္ရွိ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈႏွင့္ ကုမၸဏီမ်ား ညႊန္ၾကား မႈဦးစီးဌာနမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေမးျမန္းခ်က္အား ျပန္လည္ရွင္းျပသည္။ အခုလို လြယ္ကူ လာတာ ေကာင္းပါတယ္။ ဌာနေတြမွာ ဝင္ရတဲ့အခါ အရင္ကလိုမ်ဳိး ခက္ခဲတာ၊ ၾကန္႔ၾကာတာနဲ႔ လာဘ္ေပး ယူမႈ ရွိတာေတြ နည္းပါးလာတာကို ေတြ႕ရတယ္။ အမွန္က ဝန္ထမ္းေတြကို ပ်က္စီးေအာင္လုပ္တာက ကုမၸဏီဝန္ထမ္းေတြရဲ႕ အျပစ္လည္း မကင္းဘူးေလ။ ကၽြန္မတို႔ဆုိရင္ ကိုယ့္အလုပ္ ျမန္ျမန္ၿပီးခ်င္လို႔ ဝန္ထမ္းက မေတာင္းရင္ေတာင္ လာဘ္ထိုးတတ္တာ အက်င့္ပါေနသလို ျဖစ္ေနတယ္။ အခုေနာက္ ပိုင္းမွာေတာ့ ဝန္ထမ္းေတြက ေပးရင္ေတာင္ လက္မခံရဲၾကတာကို ေတြ႕လာရတယ္။ အရင္ကထက္ ဌာနဆုိင္ရာေတြကို ဝင္ရထြက္ရတာ လြယ္ကူၿပီး ျမန္ဆန္လာတယ္” ဟု ေနျပည္ေတာ္ရွိ အစိုးရဌာနမ်ားသို႔ Documentation ဝန္ေဆာင္မႈ တာဝန္ယူရသူ ကုမၸဏီဝန္ထမ္းတစ္ဦးက ေျပာျပခဲ့ေၾကာင္း ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာလ ၁၇ ရက္ေန႔ထုတ္ ျမန္မာ့အလင္း သတင္းစာတြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။
စက္တင္ဘာ ၁၀ ရက္၌ စတင္အေကာင္အထည္ ေဖာ္ထားသည့္ ကုမၸဏီဖြဲ႔စည္းျခင္းမ်ားႏွင့္ သက္ တမ္းတိုးျခင္း ကိစၥမ်ားအတြက္ အြန္လိုင္းစနစ္ျဖင့္ စတင္ဝန္ေဆာင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ေပးလ်က္ရွိၿပီး လက္ရွိတြင္ ယာယီမွတ္ပံုတင္ကတ္သာ ထုတ္ေပးႏုိင္ေသးေသာ္လည္း ကုမၸဏီမ်ား အဆင္ေျပႏုိင္သည့္အတြက္ စိတ္ေက်နပ္မႈ ရွိေၾကာင္း၊ သက္တမ္းတိုးရန္ ျပင္ဆင္ေနသည့္ ျပည္တြင္းအုိင္တီ ကုမၸဏီ ပိုင္ရွင္ တစ္ဦးက ေျပာျပသည္။ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈႏွင့္ ကုမၸဏီမ်ား ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ အဆုိပါအြန္လိုင္း ဝန္ေဆာင္ မႈမ်ားကို စက္တင္ဘာ ၁၀ ရက္တြင္ စတင္အေကာင္အထည္ ေဖာ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ယခင္ကာ လမ်ားကကဲ့သို႔ ကုမၸဏီမ်ားဘက္မ် ပံုစံဝယ္ယူကာ ျဖည့္တင္းရျခင္းမ်ဳိး မဟုတ္ဘဲ ေနျပည္ေတာ္ရွိ အဆုိ ပါဌာနသို႔ အခ်က္အလက္မ်ား တင္ျပျခင္းျဖင့္ ဌာနမွ ျဖည့္တင္းၿပီးသား ပံုစံမ်ားကို ျပန္ လည္ထုတ္ေပးမည္ ျဖစ္သည္။ ကုမၸဏီအႀကီးအကဲ ရာထူးႏွင့္ ဒါ႐ိုက္တာမ်ားမွ အပ္သည့္ လက္မွတ္ ထိုးျခင္းႏွင့္ အေထာက္အထားမ်ား ပူးတြဲတင္ျပကာ ေလွ်ာက္လႊာတင္ရန္ လိုအပ္ၿပီး ဌာနမွ ယာယီမွတ္ ပံုတင္ကတ္ႏွင့္ သက္တမ္းတိုးျခင္းမ်ားကို one stop service ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ေပးသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။ “အခ်က္အလက္နဲ႔ အေထာက္အထားခုိင္လံုတယ္ဆုိရင္ ေန႔ခ်င္းၿပီး ေဆာင္ရြက္ေပးေနပါတယ္။ အခုအခ်ိန္က အစဆိုေတာ့ လိုအပ္ခ်က္ေတြေတာ့ ရွိေကာင္းရွိႏုိင္ပါတယ္။ ယာယီကတ္ျပားေတြကို အရင္ ထုတ္ေပးဖို႔ စီစဥ္ထားပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္းမွာ ဌာနရဲ႕ လုပ္ငန္းစဥ္ေတြအားလံုးကို အြန္လိုင္းစ နစ္နဲ႔ ေဆာင္ရြက္ေပးႏုိင္ဖုိ႔ စီစဥ္ေပးမွာပါ” ဟု ေနျပည္ေတာ္ရွိ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈႏွင့္ ကုမၸဏီမ်ား ညႊန္ၾကား မႈဦးစီးဌာနမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေမးျမန္းခ်က္အား ျပန္လည္ရွင္းျပသည္။ အခုလို လြယ္ကူ လာတာ ေကာင္းပါတယ္။ ဌာနေတြမွာ ဝင္ရတဲ့အခါ အရင္ကလိုမ်ဳိး ခက္ခဲတာ၊ ၾကန္႔ၾကာတာနဲ႔ လာဘ္ေပး ယူမႈ ရွိတာေတြ နည္းပါးလာတာကို ေတြ႕ရတယ္။ အမွန္က ဝန္ထမ္းေတြကို ပ်က္စီးေအာင္လုပ္တာက ကုမၸဏီဝန္ထမ္းေတြရဲ႕ အျပစ္လည္း မကင္းဘူးေလ။ ကၽြန္မတို႔ဆုိရင္ ကိုယ့္အလုပ္ ျမန္ျမန္ၿပီးခ်င္လို႔ ဝန္ထမ္းက မေတာင္းရင္ေတာင္ လာဘ္ထိုးတတ္တာ အက်င့္ပါေနသလို ျဖစ္ေနတယ္။ အခုေနာက္ ပိုင္းမွာေတာ့ ဝန္ထမ္းေတြက ေပးရင္ေတာင္ လက္မခံရဲၾကတာကို ေတြ႕လာရတယ္။ အရင္ကထက္ ဌာနဆုိင္ရာေတြကို ဝင္ရထြက္ရတာ လြယ္ကူၿပီး ျမန္ဆန္လာတယ္” ဟု ေနျပည္ေတာ္ရွိ အစိုးရဌာနမ်ားသို႔ Documentation ဝန္ေဆာင္မႈ တာဝန္ယူရသူ ကုမၸဏီဝန္ထမ္းတစ္ဦးက ေျပာျပခဲ့ေၾကာင္း ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာလ ၁၇ ရက္ေန႔ထုတ္ ျမန္မာ့အလင္း သတင္းစာတြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။
0 comments:
Post a Comment