Saturday, August 03, 2013

ဒုဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီး တင္ဦး ေနအိမ္သို႔ ပါဆယ္ဗံုးပို႔လုပ္ႀကံသည္ဟု စြပ္စြဲခံရသူ ဇနီးေမာင္ႏွံႏွင့္ ေတြ႕ဆံုျခင္း

Posted by drmyochit Saturday, August 03, 2013, under | No comments

၁၉၉၇ ခုႏွစ္ ဇြန္လ ၆ ရက္က ႏိုင္ငံေတာ္ ၿငိမ္၀ပ္ပိျပားမႈ တည္ေဆာက္ေရးအဖြဲ႕ အတြင္းေရးမွဴး ၂ ဒုဗိုလ္ ခ်ဳပ္ႀကီး တင္ဦးေနအိမ္သို႔ ပါဆယ္ဗံုးပို႔ ေဖာက္ခြဲလုပ္ႀကံမႈႏွင့္ စြပ္စြဲခံရၿပီး အျပစ္ဒဏ္ေပးခံရသူ မႏၱေလး ၿမိဳ႕မွ ကိုမိုးေက်ာ္သူတို႔ ဇနီးေမာင္ႏွံႏွစ္ဦးကို ႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ ထုတ္ေပးျခင္း မရွိေသးဟု ကာယကံ ရွင္မ်ားက ေျပာသည္။

ကိုမိုးေက်ာ္သူတို႔ ဇနီးေမာင္ႏွံသည္ ထိုလုပ္ႀကံေဖာက္ခြဲမႈတြင္ ပါ၀င္ပတ္သက္ျခင္း မရွိေၾကာင္းႏွင့္ ၎တို႔မွာ မတရားအျပစ္ဒဏ္ခ်မွတ္ျခင္း ခံရျခင္းသာျဖစ္ေၾကာင္း မဇိ္ၥ်မသို႔ ထုတ္ေဖာ္ ေျပာဆိုသည္။

၁၉၉၇ ခု၌ ပါဆယ္ဗံုး လုပ္ႀကံမႈမွ လြတ္ေျမာက္ခဲ့ေသာ ဒုဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးတင္ဦးသည္ ၂၀၀၁ ခုႏွစ္ ေဖေဖာ္၀ါရီလက ကရင္ျပည္နယ္ ဘားအံၿမိဳ႕အနီး ရဟတ္ယာဥ္ ပ်က္က်သျဖင့္ ေသဆံုးသြားခဲ့သည္။

ျပစ္ဒဏ္မ်ား ခ်မွတ္ခံရကာ လြတ္ေျမာက္လာၿပီးေနာက္ ႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ ေလွ်ာက္ထားရာတြင္ အေၾကာင္းအရင္း တစ္စံုတစ္ရာမသိရဘဲ ႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ က်လာျခင္း မရွိသည္မွာ ႏွစ္ႏွစ္နီးပါး ရွိၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာဆိုသည္။ ကိုမိုးေက်ာ္သူတုိ႔ ဇနီးေမာင္ႏွံအား ေထာင္ဒဏ္ ၁၀ ႏွစ္ အျပစ္ဒဏ္ ေပးလိုက္သည္။

ထိုဗံုးေပါက္ကြဲမႈေၾကာင့္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးတင္ဦး၏ သမီးျဖစ္သူ မခ်ိဳလဲ့ဦး ေသဆံုးသြားခဲ့ရၿပီး အာဏာပိုင္မ်ားအေနျဖင့္ ေဖာက္ခြဲမႈကို စီမံေဆာင္ရြက္သူအား ဖမ္းဆီးႏိိုင္ျခင္း မရွိဘဲ၊ ႏိုင္ငံေတာ္လံုၿခံဳမႈအတြက္ အေရးႀကီးသည္ဟုဆိုကာ ကိုမိုးေက်ာ္သူတို႔ ဇနီးေမာင္ႏွံအား ေထာင္ဒဏ္အသီးသီး အျပစ္ဒဏ္ေပးခဲ့သည္။

၎တို႔က ႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္သည္ ႏိုင္ငံသားတစ္ဦး၏ ရသင့္ရထိုက္သည့္ အခြင္အေရးျဖစ္ရာ ထိုအခ်ိန္က ဗံုးေပါက္ကြဲမႈတြင္လည္း လံုး၀ ပတ္သက္ျခင္းမရွိေၾကာင္း မဇိၥ်မႏွင့္ အင္တာဗ်ဴးတြင္ ေျပာဆိုထားၾကသည္။

<<<

- ကိုမိုးေက်ာ္သူ

- ႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ ေလွ်ာက္တာ ဘယ္ေလာက္ ၾကာၿပီလဲ။

ကၽြန္ေတာ္ ပါတ္စပို႔က ေလွ်ာက္ထားတာ ၁ ႏွစ္နဲ႔ ၈ လရွိၿပီ ေလွ်ာက္ထားတာ။ ဘာေၾကာင့္ မေပးတာလဲ ဆိုတာ မေျပာဘူးဗ်။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ေထာင္ထြက္လက္မွတ္ေတြပါ တြဲၿပီး တင္ထားတာေပါ့ေနာ္။

- ဗံုးခြဲမႈမွာ ပါ၀င္ပတ္သက္တယ္ ယူဆလုိ႔ မက်တာလားဗ်။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ကၽြန္ေတာ့္ပုဒ္မကေတာ့ ပံုႏိွပ္ ၁၆၊ ၂၀ ႀကိဳးမဲ့ေၾကးနန္းဖက္စ္၊ အျမန္ေခ်ာပို႔စနစ္နဲ႔ လိုင္စင္မရွိဘဲ သံုးလုိ႔ေပါ့ေနာ္။သူတို႔(အာဏာပိုင္)က အမိန္႔ခ်တာကေတာ့ ႏိုင္ငံေတာ္လံုၿခံဳေရးအတြက္ အေရးႀကီးတယ္ဆိုၿပီး အမိန္႔ခ်တာ၊ ကၽြန္ေတာ္က အားလံုး ၁၀ႏွစ္၊ ကၽြန္ေတာ့္အမ်ိဳးသမီးလည္း ၁၀ႏွစ္က်တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ အမ်ိဳးသမီးက
ေလးႏွစ္ေက်ာ္ေက်ာ္နဲ႔ လြတ္တယ္ခင္ဗ်။ ကၽြန္ေတာ္က ငါးႏွစ္ေက်ာ္နဲ႔ လြတ္တယ္။ ပုဒ္မ ၄၀၁ ထိုးခဲ့ရတယ္။

- ဘာေၾကာင့္ ပါတ္စ္ပုိ႔ ခ်မေပးဘူးလို႔ ထင္ပါသလဲ။

သူတို႔က ဂဃနဏ မသိဘဲနဲ႔ မေပးရဲလို႔ မေပးတာလို႔ ယူဆတယ္။ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီး တင္ဦးအိမ္ ပါဆယ္ဗုံးခြဲတယ္ဆိုတဲ့
ကိစၥနဲ႔ ပတ္သက္တယ္ ယူဆလို႔ ခ်မေပးတာပဲလို႔ ယူဆတယ္။ လြန္ခဲ့တဲ့ တစ္လေလာက္က ကို ရန္ကုန္ကို ကၽြန္ေတာ္ လွမ္းေမးတယ္။ မက်ေသးဘူးလို႔ဘဲ ေျပာတယ္။

- ဘာေၾကာင့္ ခ်မေပးတာလဲလို႔ မေျပာဘူးလားဗ်။

မေျပာဘူးဗ်။ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း မေျပာဘူးဗ်။ မက်ေသးဘူး။ ၀န္ႀကီးဆီ တင္ထားတယ္လို႔ပဲ ေျပာတယ္ဗ်။ အခု သူမ်ားေတြ ေလွ်ာက္တာ၂၄ ရက္ဆို ခ်ေပးတယ္ဗ်။ ရန္ကုန္မွာ သြားသြားစံုစမ္းရတာ၊ မက်ေသးဘူးဘဲ ေျပာေျပာ
လႊတ္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ စာတင္မယ္ေျပာေတာ့။ သူတို႔ဆီမွာ မတင္ပါနဲ႔တဲ့၊ ကုိယ့္ဟာကိုယ္ တင္ပါလို႔ ေျပာတယ္ဗ်။

- ကိုယ့္ဟာကုိယ္တင္ဆို ဘယ္ကို တင္ရမွာလဲဗ်။

ကၽြန္ေတာ္က ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတဆို ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတဆီ တင္မွာပဲဗ်။ သူတို႔ဌာနကို ေပးမတင္ဘူး။ ဘာ အေၾကာင္းျပခ်က္မွလည္း မရွိဘူးဗ်။

- ဗံုးကိစၥက ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ။ ေျပာပါဦးဗ်။

အဲဒါ ဒီလိုဗ်။ ဂ်ပန္မွာ ကၽြန္ေတာ့္ ေယာက္ဖရွိတယ္ဗ်။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ဂ်ပန္ကေန ပစၥည္းပို႔တဲ့ လုပ္ငန္း လုပ္တာပါ။ Courier Service (ပစၥည္းပို႔ေဆာင္ေသာ ၀န္ေဆာင္မႈ) လုပ္တာပါ။ သူတို႔ (အာဏာပိုင္) စြပ္စြဲထားတဲ့ (ကိုေသာမတ္) ဆိုတာ ကုမၸဏီကေခၚထားတဲ့ ဒ႐ိုင္ဘာတစ္ေယာက္ပါ။ ကိုေသာမတ္စ္က ကၽြန္ေတာ့္္ေယာက္ဖ ကုမၸဏီမွာ လုပ္တယ္ဆိုၿပီး ေသာမတ္စ္ကို စြပ္စြဲၿပီးေတာ့ သူကိုမရေတာ့ ကၽြန္ေတာ္္တို႔ကို ခ်လိုက္တယ္ဆိုတဲ့ ပံုစံပဲဗ်။

- ဘယ္ေထာင္က လြတ္လာတာလဲ။

၂၀၀၂ ခုႏွစ္ ႏိို၀င္ဘာလက ေမာ္လၿမိဳင္ေထာင္ကေန လြတ္တာပါ။ ေမာ္လၿမိဳင္ေထာင္မွဴးကေတာ့ မင္းတို႔ကေတာ့ ဘာမွ မွာစရာ မရွိပါဘူးတဲ့။ စီးပြားေရးလုပ္ရင္းနဲ႔ အခန္႔မသင့္လို႔ က်သြားတာလို႔ပဲ ေျပာတယ္။ ဘာမွအေထြအထူး မေျပာဘူးဗ်။ ကၽြန္ေတာ္ အသက္ ၂၉ ႏွစ္မွာ က်တာ၊ အခု အသက္ ၄၇ ႏွစ္ရွိၿပီ။

- အကိုရဲ႕ နစ္နာမႈနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဘာေျပာခ်င္လဲဗ်။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ကေတာ့ မဟုတ္ဘဲနဲ႔ ခံရတာေပါ့ေလ။ ပတ္လည္း မပတ္သက္ဘူး။ သိလည္း မသိဘူးေပါ့။ သူတို႔ စြပ္စြဲတာေတြ ကၽြန္ေတာ္တို႔နဲ႔ အဆက္အသြယ္ မရွိဘူးေပါ့၊ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေအးေအးေဆးေဆး စီးပြားေရး လုပ္ကိုင္စားေသာက္ေနတာေပါ့ေလ၊ ကၽြန္ေတာ္က ကေလးေတြကို ဗဟုသုတအေနနဲ႔ ႏိိုင္ငံျခား ေရာက္ဖူးေအာင္၊ မိသားစုအေနနဲ႔ ထြက္ခ်င္တာပါ။ ကေလးေတြေတာ့ပါတ္စပို႔ရတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လင္မယား မရဘူး။ မိသားစုလုိက္ ေလွ်ာက္တာ၊ ကေလးေတြကို ခ်ေပးတယ္။

- ဘာဆက္လုပ္ထားလဲဗ်။

ကၽြန္ေတာ္ သမၼတႀကီးဆီ စာတင္တယ္ဗ်။ တရားဥပေဒစိုးမိုးေရးနဲ႔ တည္ၿငိမ္ေရး ေကာ္မတီ ဥကၠ႒ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ဆီကိုလည္း စာတင္တယ္။ လူ႔အခြင့္အေရးေကာ္မရွင္ဆီကိုလည္း တင္တယ္။ ဦးေဌးဦးဆီလည္း စာတင္တယ္။ တရားဥပေဒစိုးမိုးေရးနဲ႔ တည္ၿငိမ္ေရးေကာ္မတီက ဦး၀င္းျမင့္ကေတာ့ ဆက္လုပ္သြားပါမယ္ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းစာျပန္လာပါတယ္။ သမၼတ႐ုံးကို ၿပီးခဲ့တဲ့ႏွစ္ ၾသဂုတ္လက တင္တာ၊ ၀န္ႀကီး ဦးစိုးေမာင္ဆီ တင္လိုက္တာ။ ျပည္ထဲေရး၀န္ႀကီး ပါတယ္ဗ်။ အဲဒီစာေတြက ဘာမွ ထူးျခားမႈ မရွိဘူး။

- ဆက္ၿပီး စံုစမ္းျဖစ္လား။

မစံုစမ္းျဖစ္ေတာ့ဘူး။ စိတ္က ႐ႈပ္လာၿပီ။ မႏၱေလးမွာ တင္လို႔မရဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေလွ်ာက္တဲ့အခ်ိန္က။ ရန္ကုန္မွာပဲ ေလွ်ာက္ရတာ။ အခ်ိန္ကုန္၊ လူပန္းျဖစ္တာေပါ့။ သမၼတ႐ုံးကို ၿပီးခဲ့တဲ့ႏွစ္ ၾသဂုတ္လက တင္တာ၊ ၀န္ႀကီး ဦးစိုးေမာင္ဆီ တင္လိုက္တာ။ ျပည္ထဲေရး၀န္ႀကီး ပါတယ္ဗ်။ အဲဒီစာေတြက ဘာမွထူးျခားမႈ မရွိဘူး။

- ဘာျဖည့္စြက္ေျပာမလဲဗ်။

ႏိုင္ငံသားတစ္ေယာက္ရဲ႕ အခြင့္အေရး ဆံုး႐ႈံးတာပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ အခု ပံုႏိွပ္လုပ္ငန္း လုပ္တယ္။ အဲဒီတုန္းက ကၽြန္ေတာ္က ဂ်ပန္မွာ သြားအလုပ္လုပ္တဲ့သူေတြ ျပန္ပို႔တဲ့ ပစၥည္းေတြကို (ပစၥည္းပို႔ေဆာင္ေသာ ၀န္ေဆာင္မႈ) လုပ္ကိုင္ေပးတဲ့ လုပ္ငန္းလုပ္တာဗ်။ မိတၱဴကူးစက္ ႏွစ္လံုးကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ဖမ္းတဲ့ေန႔မွာ သိမ္းလိုက္တယ္။

ေနာက္ႏွစ္ပတ္ေလာက္ေနေတာ့ ျပန္ပို႔လိုက္တယ္။ မိတၱဴကူးစက္ေတြမွာ ဘာမွအျပစ္ မရွိဘူးဆိုၿပီးေတာ့ ျပန္ပုိ႔တယ္။ အမႈတည္ေဆာက္လို႔မရေတာ့ အဲဒါေတြ ျပန္သိမ္းၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို လိုင္စင္မရွိဆိုၿပီး ပုဒ္မတပ္တာဗ်။ ကၽြန္ေတာ့္ေယာက္ဖ ေက်ာ္စိုးမင္းႏွင့္ ရန္ကုန္မွေအးဂ်င့္ဆုိၿပီး ေရးလိုက္တယ္။ သတင္းစာမွာ စာတိုက္ကေန ပို႔တယ္ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းပဲ ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ပို႔တယ္ဆိုတာ မစြပ္စြဲဘူး။

- မစြပ္စြဲပဲ၊ သက္ေသမျပနိုင္ဘဲ ဘာေၾကာင့္ ေထာင္ခ်ရတာလဲဗ်။

သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲမွာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ခင္ညြန္႔ ကိုယ္တိုင္ေျပာထားတာ၊ ဒီဟာ စာတိုက္ကေန လာတယ္ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းပဲ ပါတယ္။ ဒါဟာ ႏိုင္ငံေတာ္လံုၿခံဳေရးအတြက္ အေရးႀကီးတယ္ဆိုၿပီး ခ်ပစ္လိုက္တာ။ ပုဒ္မ က်ေတာ့ ႐ိုး႐ိုး ပံုႏွိပ္ ၁၆/၂၀၊ ၁၇/၂၀ နဲ႔ခ်တာ။ ေနာက္ ႀကိဳးမဲ့ေၾကးနန္းက ၆/၁ ဗ်။ ေရွ႕ေနလည္း ငွားခြင့္ မေပးဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို အထူးအုပ္ဆိုၿပီး၊ ေထာင္ထဲတင္ အထူးတရား႐ုံးဆိုၿပီး အမိန္႔ခ်တာ။ ကၽြန္ေတာ္္တို႔ မိသားစုလည္း မပါဘူး။ ေထာက္လွမ္းေရးေတြနဲ႔၊ အက်ဥ္းဦးစီးဌာနက လူေတြ၊ တရားသူႀကီးနဲ႔ ဆြဲခ်ေတြ ေခၚလာၿပီး ခ်လိုက္တာ။ ပထမတစ္ရက္ အမႈစစ္တယ္။ ေနာက္တစ္ရက္ အမိန္႔ခ်တယ္။ ႏွစ္ရက္တည္းနဲ႔ စီရင္တာဗ်။ ေထာက္လွမ္းေရးေတြ ဖမ္းတုန္းက ကၽြန္ေတာ္က ေျပာတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ အိမ္ေထာင္ဦးစီးပါ။ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဖမ္းပါ၊ ကၽြန္ေတာ့္ အမ်ိဳးသမီးကို မဖမ္းပါနဲ႔လို႔ ေျပာတယ္။ သူတို႔က ႏွစ္ေယာက္စလံုးလိုတာဆိုၿပီး ဖမ္းသြားတာဗ်။ လင္မယားႏွစ္ေယာက္စလံုးကို ဒီပုဒ္မနဲ႔ပဲ လုပ္တာ။

- စစ္ေၾကာေရးမွာ ဘာေတြႀကံဳခဲ့ရေသးလဲ။

အင္းစိန္အက်ဥ္းေထာင္ အထူးတရား႐ုံးက ခ်လိုက္တာ။ စစ္ေဆးခ်ိန္မွာေတာ့ ႏွိပ္စက္ညႇင္းပန္းတာ မရွိပါဘူးဗ်။ ကၽြန္ေတာ္ ၂၀၀၀ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လထဲမွာ ေမာ္လၿမိဳင္ ပို႔လိုက္တယ္ဗ်။
ေမာ္လၿမိဳင္ေထာင္ေရာက္ၿပီးေတာ့ ႏွစ္လ၊ သံုးလ ေလာက္ေနေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို အက်ဥ္းဦးစီး ၀န္ထမ္းေတြက ၀ိုင္း႐ိုက္ၾကတယ္။ ညေန ၅ နာရီခြဲေလာက္မွာ လာေခၚထုတ္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔ အ႐ိုက္ခံရတယ္။ ဗိုလ္ႀကီးေဟာင္း ၀င္းဗိုလ္ ဆံုးသြားတယ္ဗ်။ လက္ထိပ္ေနာက္ျပန္ခတ္ၿပီး ေခၚသြားတယ္ဗ်။ ဗိုလ္ႀကီးေဟာင္း ၀င္းဗိုလ္၊ ကၽြန္ေတာ္၊ ေဇာ္မင္းမင္းလတ္ သံုးေယာက္တည္းခင္ဗ်။ သူတို႔က မင္းတို႔ ဗိုလ္ႀကီး ၀င္းဗိုလ္ ေျမႇာက္ေပးတယ္ ဘာညာ ဆိုၿပီး ႐ိိုက္တာဗ်။
ဘာမွန္းမသိဘဲ အ႐ိုက္ခံရတာဗ်။ ဗိုလ္ႀကီးေဟာင္း ၀င္းဗိုလ္က အဲဒီေနရာမွာပဲ ေသသြားတယ္ဗ်။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တစ္ခန္းဆီ၊ မနက္က်မွ ေသမွန္း သိလိုက္ရတယ္။ ၂၀၀၀ ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္လ ထဲမွာပဲဗ်။ ခႏၶာကိုယ္ေအာက္ပိုင္းမွာ အ႐ိုက္ခံရတာဗ်။ သစ္သားတုတ္ နံပါတ္ဒုတ္ေတြနဲ႔ ႐ိုက္တာဗ်။ သူတို႔ကိုင္တဲ့ ဒုတ္ေတြနဲ႔ ႐ိိုက္တာ။ မီးေလာင္ဖုႀကီးေတြလိုပဲ ေျခေထာက္ေတြမွာ ဒဏ္ရာရတယ္။ သူကေတာ့ ေသသြားတာဆိုေတာ့ တစ္ကိုယ္လံုး အ႐ိုက္ခံရတာ။ ေမာ္လၿမိဳင္ေထာင္မွာ ႏွစ္ႏွစ္ၾကာတယ္။

- ႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္က အေရးတႀကီး လိုအပ္ေနတာလား။

အဓိကကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏိိုင္ငံသားတစ္ေယာက္ရဲ႕ အခြင့္အေရးေတြ ဆံုး႐ႈံးေနတာေပါ့ေနာ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို အျပစ္ရွိတယ္ဆိုၿပီး အျပစ္ဒဏ္လည္း ေပးထားၿပီ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔အခြင့္အေရး ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျပန္လိုခ်င္ပါတယ္။ အရင္အစိုးရဆိုရင္ လံုး၀ မေလွ်ာက္ဘူးဗ်။ အခုက်ေတာ့ ဒီမိုကေရစီအစိုးရဆိုေတာ့၊ ေလွ်ာက္တာပါ။ လက္ေတြ႕မွာ ျဖစ္မလာပါဘူး။

- မတရားခံရတယ္လုိ႔ ယူဆရင္ ဘာေတြ လုပ္သြားဖို႔ ရွိမလဲ။

တရားေတာ့ ျပန္မစြဲခ်င္ပါဘူးဗ်ာ။ ျပည္သူ၊ ျပည္သားေတြ မတရားခံခဲ့ရတယ္ဆိုတာ သိေစခ်င္တယ္။ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီး တင္ဦးအိမ္ ဗံုးေပါက္ကြဲမႈနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔မိသားစု လံုး၀ပတ္သက္မႈမရွိဘူးဆိုတာ သိေစခ်င္တာပါ။ ကၽြန္ေတာ္သာ တကယ္ပတ္သက္ခဲ့တယ္ဆိုရင္ ဒီအခ်ိန္ဆို ကၽြန္ေတာ္တို႔ေသေနေလာက္ပါၿပီ။ ေထာင္ထဲကကို
ျပန္ထြက္လာနိုင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ စစ္ေဆးတဲ့လူေတြကလည္း ေျပာပါတယ္။ မင္းတို႔မွာ ဘာအျပစ္မွမရွိပါဘူးလို႔ ေျပာပါတယ္။ သူတို႔ကလည္း အထက္က ခိုင္းတဲ့အတိုင္း လုပ္ရတယ္လို႔ ေျပာပါတယ္။

>>>

- မနီနီယဥ္

- အစ္မ စစ္ေၾကာေရးေရာက္တုန္းက အေတြ႕အႀကံဳတခ်ိဳ႕ ေျပာျပႏိုင္မလား။

ကၽြန္္မတို႔ကို လာေခၚသြားၿပီး စစ္ေၾကာေရးမွာ ႏွစ္ပါတ္၊ အဲဒီမွာ စစ္ၿပီးေတာ့ ေထာင္ထဲကို ပို႔လိုက္တယ္။ ၁၉၉၇ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာလဆန္းမွာ အမိန္႔ခ်လိုက္တယ္။ ၁၀ ႏွစ္ အျပစ္ေပးခံရတယ္။ ႏိွပ္စက္တာ မခံရပါဘူး။ အင္းစိန္အခ်ဳပ္တိုက္မွာ မသီတာ၊ ေဒါက္တာေဒၚေမ၀င္းျမင့္၊ ေဒၚစန္းစန္းတို႔နဲ႔ ေနခဲ့ရတယ္။ ေလးႏွစ္နဲ႔ ရွစ္လေနၿပီး လႊတ္လာခဲ့တယ္။ အဆင္မေျပတာေတြ မ်ားပါတယ္။ အိမ္က ႏွစ္ပါတ္တစ္ခါ လာေတြ႕တယ္။ ဘုရား၊ တရား လုပ္ၿပီးေနခဲ့တယ္။

- အစ္မ ဘာေတြ ဆံုး႐ႈံးခဲ့ရလဲ။

ကၽြန္မ လူမႈေရး၊ စီးပြားေရး အကုန္လံုး ဆံုး႐ႈံးတာေပါ့၊ ကၽြန္မ စီးပြားေရးနဲ႔ ေက်ာင္းၿပီးသြားၿပီ၊ ကၽြန္မ အမ်ိဳးသားက ရန္ကုန္မွာ အလုပ္လုပ္တယ္။ ကၽြန္မက သူအလုပ္သြားရင္ အေနာက္က လုိက္ပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ ေထာင္ထဲမွာေနတုန္းက ကၽြန္မမိဘက ေမာ္လၿမိဳင္ေျပာင္းရတယ္ေလ။ ကၽြန္မတို႔ ေထာင္ထဲမွာေနေတာ့ ကၽြန္မတို႔ကို ေပး
မေတြ႔ဘူး။ ကၽြန္မ ေထာင္ထဲမွာ က်န္းမာေရး သိပ္မေကာင္းပါဘူး။ ပိန္လည္း ပိန္တယ္။ အစားအေသာက္လည္း သိပ္မစားႏိိုင္ဘူး။ ႏွလံုးေရာဂါရွိတယ္။ ေထာင္ဆရာ၀န္နဲ႔ ျပေပးတယ္။

- အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက အာဏာပိုင္ေတြကို ဘာေျပာခ်င္မလဲ။

သူတို႔(အာဏာပိုင္)ေတြ လုပ္လိုက္လို႔ ကၽြန္မတို႔ဘ၀ အကုန္လံုး ဆံုး႐ႈံးသြားတယ္ေလ။ ေထာင္က ထြက္လာေတာ့ အကုန္လံုး အစကေနျပန္စရတယ္။ အမ်ားႀကီး ဆံုး႐ႈံးသြားတယ္။ ကၽြန္မရင္ထဲမွာေတာ့ မေက်နပ္ဘူးလို႔ ေျပာခဲ့ပါတယ္

မဇၥ်ိမ၊ ေနမ်ိဳး |

0 comments:

Post a Comment

Tags

Labels

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား

Blog Archive

Blog Archive

ဆက္သြယ္ေပးပို႕ရန္

drmyochit72@gmail.com သို႕ ဆက္သြယ္ေပးပို႕ႏိုင္ပါသည္

ရွာေဖြရန္