ျမန္ေအာင္ ေရနံတင္ သေဘၤာသည္ စက္သံုး ဆီမ်ားအား ေမာ္လၿမိဳင္ ဆိပ္ကမ္း သို႔ ပို႔ေဆာင္ၿပီး ရန္ကုန္ ဆိပ္ကမ္း သို႔ ျပန္လာရာ ဧၿပီ (၂၈)ရက္ ေန႔လယ္ (၁) နာရီ (၂၀)မိနစ္ခန္႔တြင္ ေမွာ္၀န္း မီးျပ ေဗာ္ယာသုိ႔ ေကြ႕လာ စဥ္ သီလ၀ါMIPL ဆိပ္ကမ္း၌ ေမာ္ေတာ္ ကားမ်ား ခ်ၿပီး ရန္ကုန္ ျမစ္၀သို႔ ျပန္လည္ ထြက္ခြာလာ ေသာ Malacca Highway သေဘၤာ၏ ဦးပုိင္းႏွင့္ ျမန္ေအာင္ သေဘၤာ၏ ၀ဲဘက္ အလယ္ပုိင္းတုိ႔ တုိက္မိၿပီး ျမန္ေအာင္ သေဘၤာ တစ္ဖက္သို႔ တိမ္းေစာင္းကာ ေရမ်ား ၀င္ရန္ ေမ်ာပါ သြားခဲ့ၿပီးChokey Shoal အေရွ႕ေသာင္ျပင္ (သီလ၀ါဆိပ္ ကမ္း)အနီးတြင္ လံုး၀နစ္ျမဳပ္သြားခဲ့သည္။ ျမန္ေအာင္သေဘၤာေပၚတြင္ သေဘၤာ သား (၁၇)ဦးပါ၀င္ၿပီး တပ္မေတာ္(ေရ) မွ စစ္ သေဘၤာႏွင့္ ျမန္မာဆိပ္ကမ္း အာဏာပပုိင္ ေရယာဥ္တုိ႔မွ ကယ္ဆယ္ ခဲ့သျဖင့္ ထိခိုက္ ေသဆံုးသူ မရွိဟု သိရ သည္။
ျမန္မာ့ ေရနံ ဓာတု လုပ္ငန္း ပုိင္ ျမန္ ေအာင္ ေရနံ တင္ သေဘၤာအား ေရယာဥ္ မွဴး ဦးစံတင္ ေမာင္းႏွင္ ခဲ့ၿပီး Malacca Highway သေဘၤာအား ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္မွ ေရေၾကာင္းျပမွဴးႀကီး ဦးျမတ္စုိး (Pilot-39) တုိ႔က ေမာင္းႏွင္ ခဲ့ ျခင္းျဖစ္သည္။ ထုိျဖစ္စဥ္အား ေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးၫႊန္ၾကားမႈ ဦးစီး ဌာန ျမန္မာ့ ဆိပ္ကမ္းအာဏာပုိင္ႏွင့္ အျခားတာ၀န္ရွိ အဖြဲ႕အစည္းအသီးသီးပါ၀င္ေသာ စံုစမ္း စစ္ ေဆး ေရး ခံု႐ုံးအဖြဲ႕ ဖြဲ႕စည္းရန္ စစ္ေဆး သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပုိင္မွ ၫႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးခ်ဳိ သန္းေမာင္က ေျပာသည္။
ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္းအာဏာပုိင္
From: The Hot News
0 comments:
Post a Comment