ယာဥ္မေတာ္တဆ ျဖစ္ႏုိင္သည့္အတြက္သတ္မွတ္အရိွန္ႏႈန္းျဖင့္ေမာင္း ႏွင္ၾကရန္ သတိေပးထားေသာ္ လည္း အျမန္လမ္းတြင္ ကားတိမ္းေမွာက္၍ ေသဆံုး မႈေလ်ာ့ နည္းလာျခင္း မရိွဟု အျမန္လမ္းရဲတပ္ဖဲြ႕မွဴး ရဲမွဴးႀကီး ဦးေနဝင္း က ေျပာသည္။
”လစဥ္ အမႈက ၁၅၊ ၂ဝ၊ ၂၅ ဒီလို ပဲသြားေနတယ္။ ေလ်ာ့သြားတယ္ရယ္ လို႔ မရိွဘူး” ဟု ရဲမွဴးႀကီးက ေျပာသည္။
၂ဝဝ၉ ခုႏွစ္ မတ္လတြင္ ကား စတင္ ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳၿပီးေနာက္ ကား ျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္ခဲ့သည့္ ႀကိမ္ေရ ၈ သန္းရိွခဲ့သည္။
ျဖစ္စဥ္မ်ား အားလံုးကို ၿခံဳ၍ ၾကည့္ပါက ယာဥ္ေမာင္းမ်ား၏ ေပါ့ဆမႈ ေၾကာင့္ျဖစ္ၿပီး အရိွန္ျပင္းစြာေမာင္းႏွင္ ျခင္းေၾကာင့္လည္း ပါဝင္သည္ဟု ရဲမွဴး ႀကီးက မွတ္ခ်က္ျပဳ သည္။
ရဲမွဴးႀကီး ေနဝင္းက ”ကြၽန္ေတာ္တို႔ ရဲ႕ ဥပေဒအရ ကားေတြကို စည္းကမ္း တက် လြပ္လပ္စြာ သြားခြင့္ေပးထားပါ တယ္။ သို႔ေသာ္လည္း စည္းကမ္းမဲ့ ျဖစ္ တာေတြေ ၾကာင့္အမႈေတြက မေလ်ာ့ေသး ဘူး” ဟု ေျပာသည္။
၁ နာရီ ကီလိုမီတာ ၁ဝဝ ေက်ာ္ ပါက အႏၲရာယ္ရိွႏုိင္ေၾကာင္း သတိေပး ဆုိင္းဘုတ္မ်ားျဖင့္ ျပသျခင္း၊ သတ္မွတ္ အရိွန္အတုိင္း ေမာင္း/မေမာင္း ကို ေရြ႕ လ်ားစက္ မ်ားျဖင့္ လိုက္စစ္ျခင္းမ်ား ကို ရဲတပ္ဖဲြ႕က အျမန္လမ္း၌ ျပဳလုပ္ ေသာ္လည္းလံုေလာက္မႈရိွၿပီဟု မေျပာ ႏုိင္ေသးေၾကာင္း ၄င္းက ထပ္ေလာင္း ဆုိသည္။
”ရပ္သင့္တဲ့အခ်ိန္၊ နားသင့္တဲ့အခ်ိန္ ေတြမွာရပ္နားရပါ့မယ္။ စြတ္ေမာင္းေတာ့ တာယာေတြမခံႏုိင္ဘူး။ ဒါနဲ႔ ေမွာက္ ေရာ” ဟု၄င္းကျဖည့္စြက္ေျပာသည္။
အျမန္လမ္းရဲတပ္ဖဲြ႕ စာရင္းအရ ယာဥ္မေတာ္တဆ ျဖစ္မႈတြင္ ယာဥ္ႀကီး ထက္ ကုိယ္ပုိင္ယာဥ္ငယ္မ်ားက အမ်ား ဆံုးျဖစ္ေၾကာင္း ေတြ႕ရသည္။
ထိုထဲတြင္ အရိွန္ျပင္းေမာင္းမႈ ေၾကာင့္ ေရွ႕ကားကုိ ေနာက္ကားမွ တုိက္ေသာအမႈမွာတစ္လလွ်င္ ၃ မႈႏႈန္း ခန္႔လည္း ရိွေနသည္။
PN-051
Popular Myanmar News Journal
0 comments:
Post a Comment