အျမန္လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ သတိထားေမာင္းႏွင္ရမည့္ အႏၲ ရာယ္ရွိေသာ မိုင္တိုင္ ၁၄ ခုကို ပထမဆံုးအႀကိမ္အျဖစ္ အျမန္ လမ္းရဲတပ္ဖြဲ႕က သတင္းထုတ္ ျပန္သည္။
မိုင္တိုင္ ၃၆၆ ခုရွိသည့္ အ ျမန္လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ လမ္းမ်က္ ႏွာျပင္မညီညာျခင္းႏွင့္ မိုးရြာလွ်င္ ေရ၀ပ္သည့္ မိုင္တိုင္ ၁၄ ခုကို စက္တင္ဘာ ၁၄ ရက္တြင္ သတင္း ထုတ္ျပန္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ ယင္း မိုင္တိုင္ ၁၄ ခုမွာ ရန္ကုန္-မႏၲေလး လမ္းပိုင္းႏွင့္ မႏၲေလး-ရန္ကုန္ လမ္းပိုင္းအသြားအျပန္ ႏွစ္ဖက္ စလံုးတြင္ရွိေနၿပီး မိုးသည္းထန္စြာ ရြာပါက ေရ၀ပ္ၿပီး ယာဥ္မေတာ္ တဆမႈအမ်ားဆံုးျဖစ္ေလ့ရွိသည့္ ေနရာမ်ားကို ေရြး၍ သတိေပးျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း အျမန္လမ္းရဲတပ္ဖြဲ႕ ရဲမွဴးႀကီး ေန၀င္းက ေျပာသည္။
‘‘အျမန္လမ္း အသံုးျပဳတဲ့ ကားအားလံုး ဒီေနရာေတြမွာ သတိထားဖို႔လိုတဲ့အတြက္ သတိေပး တာပါ။ အထူးသျဖင့္ မိုးရြာေနတဲ့ အခ်ိန္ေတြ အႏၲရာယ္ရွိလို႔ သတင္းထုတ္လိုက္တာပါ’’ဟု ရဲမွဴးႀကီး ေန၀င္းက ေျပာသည္။
ယခုကဲ့သို႔ အႏၲရာယ္ရွိသည့္ မိုင္တိုင္ေနရာမ်ား သတင္းထုတ္ ျပန္ျခင္းမွာ အျမန္လမ္းစတင္ဖြင့္ ခဲ့သည့္ အခ်ိန္မွစ၍ ပထမဆံုးအ ႀကိမ္ျဖစ္ေၾကာင္း အျမန္လမ္းအင္ ဂ်င္နီယာဌာန လက္ေထာက္အင္ ဂ်င္နီယာတစ္ဦးက ေျပာသည္။
အႏၲရာယ္ရွိေသာေၾကာင့္ သတိထားေမာင္းႏွင္ရမည့္ မိုင္ တိုင္မ်ားမွာ ရန္ကုန္-မႏၲေလး လမ္းပိုင္းတြင္ ေက်ာက္တံခါးၿမိဳ႕ နယ္ရွိ မိုင္တိုင္ ၈၄၊ ၈၉၊ ၁၀၀ ႏွင့္ျဖဴးၿမိဳ႕နယ္ရွိ မိုင္္တိုင္ ၁၁၅၊ ေရတာရွည္ၿမိဳ႕နယ္ရွိ မိုင္တိုင္ ၁၆၄ တို႔ ျဖစ္သည္။ မႏၲေလး-ရန္ကုန္လမ္း ပိုင္းတြင္ လွည္းကူးၿမိဳ႕နယ္ရွိ မိုင္ တိုင္ ၂ ႏွင့္ ၈ အနီး၊ ပဲခူးၿမိဳ႕ရွိ မိုင္တိုင္ ၂၇၊ ၃၃၊ ၄၂၊ ဒိုက္ဦးၿမိဳ႕နယ္ ရွိ မိုင္တိုင္ ၄၉ ႏွင့္ ၅၂၊ ေရတာရွည္ၿမိဳ႕နယ္ရွိ မိုင္တိုင္ ၁၇၅၊ ဒကၡိဏ သီရိၿမိဳ႕နယ္ရွိ မိုင္တိုင္ ၂၀၁ ေနရာ မ်ားကို သတိေပးထားသည္။
ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္ လမ္းသည္ ၃၆၆ မိုင္ ၃ ဖာလံုရွည္ လ်ားၿပီး အျမန္လမ္းေပၚတြင္ ေန႔စဥ္သြားလာေနသည့္ ခရီးသည္တင္ကားႏွင့္ အိမ္စီးကား အစီးေရ၁၂,၀၀၀ ခန္႔ရွိေနေၾကာင္း အျမန္ လမ္း အင္ဂ်င္နီယာဌာန၏ စစ္ တမ္းမ်ားအရ သိရသည္။
စတင္အသံုးျပဳသည့္ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္မွ ယခုႏွစ္အထိ ကားမေတာ္ တဆမႈမ်ားေၾကာင့္ ခရီးသည္ေသ ဆံုးမႈ ေလးရာေက်ာ္ ျဖစ္ပြားခဲ့ သည့္ အျမန္လမ္းကို ႏိုင္ငံတကာ တြင္ အသံုးျပဳေနသည့္ အျမန္ လမ္းမ်ားႏွင့္ ႏိႈင္းယွဥ္ပါက လိုအပ္ခ်က္မ်ားစြာရွိေနေၾကာင္း ခရီး သည္ႏွင့္ ကြၽမ္းက်င္ပညာရွင္မ်ား က သံုးသပ္မႈမ်ားရွိေနသည္။
ၿပီးခဲ့သည့္ ၾသဂုတ္လဆန္းပိုင္းကလည္း မိုးသည္းထန္စြာရြာခဲ့ေသာေၾကာင့္ အျမန္လမ္းေနရာအခ်ဳိ႕ ပ်က္စီးမႈမ်ားျဖစ္ခဲ့ကာ ျပန္လည္ျပင္ဆင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ရသည္။
0 comments:
Post a Comment