Wednesday, September 03, 2014

ေမျမတ္ႏုိးရဲ႕ ႏုိင္ငံတကာမီဒီယာသုိ႔ ထုတ္ျပန္ခ်က္ အျပည့္အစံု ျမန္မာျပန္

Posted by drmyochit Wednesday, September 03, 2014, under | No comments

စက္တင္ဘာလ ၂ ရက္ေန႔က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ဦးဝိစာရလမ္းေပၚက House of Memory စားေသာက္ဆုိင္မွာ က်င္းပျပဳလုပ္ခဲ့တဲ့ သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲကတဆင့္ ႏုိင္ငံတကာ မီဒီယာေတြကို အဂၤလိပ္ဘာသာနဲ႔ ထုတ္ျပန္ခဲ့တဲ့ Miss Asia Pacific World 2014 သရဖူ ျပန္သိမ္းခံခဲ့ရသူ အလွမယ္ ေမျမတ္ႏုိးရဲ႕ ေၾကညာ ခ်က္အျပည့္အစံုျဖစ္ပါတယ္။

ရန္ကုန္ျမိဳ႕ သတင္းစာရွင္းလင္းပဲြမွာ ေတြ႔ရတ့ဲ ေမျမတ္ႏိုး 

ေမျမတ္ႏိုးရဲ႕ ေဖ့စ္ဘုတ္စာမ်က္ႏွာမွာ ေဖာ္ျပထားတဲ့ ႏုိင္ငံတကာမီဒီယာမ်ားအတြက္ အဂၤလိပ္ဘာသာ
ေၾကညာခ်က္မွ ျမန္မာဘာသာျပန္ဆုိခ်က္ကို ကူးယူေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။

အျပည့္အစံုမွာ .. 

ယေန႔နံနက္ပုိင္းက House of Memories တြင္ က်င္းပခဲ့ေသာ အလွမယ္ ေမျမတ္ႏုိး၏ စာနယ္ဇင္း ရွင္းလင္းပဲြ၌ ကမၻာ့မီဒီယာမ်ားသုိ႔ ထုတ္ျပန္ေၾကျငာခ်က္ကုိ ျမန္မာဘာသာျဖင့္ ျပန္လည္တင္ျပအပ္ ပါသည္။

ကုိးရီးယားသမၼတႏိုင္ငံမွ သတ္မွတ္လ်ာထားခ်ိန္ထက္ ေစာစီးစြာျပန္လာခဲ့သည့္အေပၚ လြန္ခဲ့ေသာ ရက္ပုိင္း အတြင္းက ကၽြန္မကိုရည္ရြယ္ပစ္မွတ္ထားလ်က္ မဟုတ္မမွန္စြပ္စဲြခ်က္မ်ားျဖင့္ အံုလုိက္က်င္းလုိက္ တုိက္ခုိက္ထုိးစစ္ဆင္လာသည္ကုိ ေတြ႔ရပါသည္။

ထုိကဲ့သုိ႔ေသာ အေျခေနတြင္ ကၽြန္မ၏ ပထမဆံုးတံု႔ျပန္ခ်က္အေနျဖင့္ ျမန္မာႏွင့္ ကမၻာတစ္၀ွမ္းလံုးမွ အားေပးႏွစ္သိမ့္ၾကသူမ်ား၏ တစ္ခဲနက္ေသာ ေစတနာေမတၱာမ်ားအတြက္ ကၽြန္မ၏ရင္တြင္းမွ ေက်းဇူး တင္ပါေၾကာင္းႏွင့္ လွိဳက္လွဲစြာ အသိအမွတ္ျပဳ တန္ဖုိးထားပါေၾကာင္း တင္ျပလုိပါသည္။

ယခုကဲ့သုိ႔ တင္ကူးၾကံစည္မွဳမ်ားျဖင့္ အကြက္က်က် စီစဥ္ကာ ကၽြန္မ၏ဂုဏ္သိကၡာကုိ ထိပါးရန္ ၾကိဳးစား အားထုတ္ေနခ်ိန္တြင္ ကုိယ့္အေပၚ ယံုၾကည္ျခင္း၊ စာနာသနားျခင္းတုိ႔ျဖင့္ ရပ္တည္ေပးေနေသာ ပရိတ္သတ္ၾကီး၏ အားေပးသံမ်ားေၾကာင့္သာ ကၽြန္မအေနျဖင့္ ရွင္သန္ရပ္တည္ႏုိင္စြမ္းရွိေနသည္ဟု ဆိုႏုိင္ပါသည္။

ထုိကာလမ်ားအတြင္း ကၽြန္မအေနျဖင့္ ျပန္လွန္ေခ်ပျခင္းမျပဳေတာ့ဘဲ ခပ္မဆိပ္သာေနရန္ရည္ရြယ္ထား
ေသာ္ လည္း ယခုလုိ တစ္ဖက္၏ ထုိးႏွက္ခ်က္တုိ႔မွာ ကၽြန္မတုိ႔ခ်စ္ေသာ ျပည္ေထာင္စုၾကီး ကုိပါ ေစာ္ကား
ေမာ္ကားျပဳသည့္ အေနအထားသုိ႔ေရာက္လာခ်ိန္တြင္မူ ကၽြန္မအေနျဖင့္ ဆက္လက္၍ေရငံုႏွဳတ္ပိတ္ေန မည္ဆုိပါက ခြင့္လႊတ္ရခက္ေလာက္ေအာင္ကုိ တာ၀န္ကင္းမဲ့စြာျဖင့္ အျပင္းအထန္ မ်ိဳးခ်စ္စိတ္ကင္းမဲ့ ရာေရာက္ပါေခ်ေတာ့မည္။

ဤတြင္ ျမန္မာအမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးအေနျဖင့္ စိတ္ပ်က္တုန္လွဳပ္မွဳအျဖစ္ရဆံုး အခ်က္မွာ ကၽြန္မတုိ႔
ျမန္မာႏုိင္ငံကုိယ္စားျပဳ ဒါရုိက္တာဇနီးေမာက္ႏွံႏွစ္ဦးတုိ႔၏ ေလသံမ်ားတြင္ ကိုယ့္ေမြးရပ္ေျမအေပၚ သိကၡာက်ဆင္းေအာင္ တစ္ဖက္က ေျပာဆုိေနေသာ ထုိးႏွက္ခ်က္မ်ားႏွင့္ ပတ္သက္ျပီး သူတုိ႔ကပါ အားေပးေထာက္ခံေနသည့္ သေဘာသဘာမ်ားကုိ မဖံုးႏုိင္မဖိႏုိင္ ေတြ႔ေနရျခင္းပင္ျဖစ္ပါသည္။

ကၽြန္မအေပၚ သူတို႔ဖက္မွ စြဲခ်က္တင္ထားသည့္ အခ်က္ေပါင္းမ်ားစြာတုိ႔အနက္ တစ္ခ်က္မွာ ကၽြန္မသည္ မိမိကုိ ယခုလုိ သရဖူအႏုိင္ရွိေအာင္ အားေပးေျမွာက္စားခဲ့သည့္ စာနယ္ဇင္းဆရာမ်ားႏွင့္ ပရိသတ္အေပၚ လိမ္လည္လွည့္ဖ်ားသည္သာမက မေလးမစား ရုိင္းစုိင္းခဲ့သည္ဟုျဖစ္ပါသည္။

ထုိကိစၥႏွင့္ ပတ္သက္၍ ကၽြန္မတုံ႔ျပန္လုိသည္မွာ ယခုလုိ ကၽြန္မက လိမ္ညာတတ္ေၾကာင္း ေမာက္ မာေၾကာင္း သူတုိ႔စြပ္စြဲခ်က္အတိုင္း ျပဳက်င့္ခဲ့ပါသည္ဟု မည္သည့္အခါကမွ် မည္သည့္ မီဒီယာအဖဲြ႔အစည္း ကေရာ လူထုပရိသတ္ၾကီးကပါ ကၽြန္မအေပၚ မေက်မနပ္ ေ၀ဖန္အျပစ္တင္တာမ်ိဳးခံခဲ့ရသည္ဟူ၍ လံုး၀မရွိခဲ့ပါ။

တကယ္ေတာ့ လိမ္တတ္ ညာတတ္သည့္အေၾကာင္း ေျပာၾကေၾကးဆုိပါက ကၽြန္မကုိ အဆုိေတာ္လုပ္ရန္ ကုိးရီးယားသုိ႔ ေခၚရန္ ခ်ဳပ္ဆုိခဲ့ေသာ စာခ်ဳပ္တြင္ သံုးလေနထုိင္ရမည္ျဖစ္သည္ႏွင့္အညီ ကၽြန္မတုိ႔ သား အမိႏွစ္ေယာက္ေနထုိင္ရန္ တုိက္ခန္းတစ္ခု ငွားရမ္းေပးမည္ဟု ဆုိခဲ့ေသာ္လည္း အမွန္တကယ္ေရာက္ သြားခ်ိန္တြင္ ဆုိခဲ့ေသာ ေနရာထုိင္ခင္းမ်ိဳး စီစဥ္ထားေပးခဲ့ျခင္း လံုး၀မရွိသည္ကုိ အံ့အားသင့္ဖြယ္ ၾကံဳေတြ႔ လုိက္ရပါသည္။

ထုိ႔အျပင္ ကိုရီးယားအဖဲြ႔အစည္းဖက္မွ ကၽြန္မအေပၚစြပ္စဲြသည့္ေနာက္တစ္ခ်က္မွာ ကၽြန္မိခင္သည္ တရား မ၀င္ေသာ နည္းျဖင့္ (၃) လဗီဇာကုိ ထုတ္ယူခဲ့သည္ဟုျဖစ္ပါသည္။

သူတို႔ဖက္မွ ေခၚစာပုိ႔ရာတြင္ ၾသဂုတ္လ (၂၉) ရက္ေန႔အထိလာေရာက္ေနထုိင္ရန္ ေရးသားေပးခဲ့ သည္ ကားမွန္ပါသည္။ ထုိစာကုိလည္း ကၽြန္မတုိ႔က ျပင္ျပီး တင္တာမဟုတ္ခဲ့ပါလ်က္ သံရံုးက (၃)လတိုင္ေအာင္ ဗီဇာထုတ္ေပးလုိက္တာသာ ျဖစ္ပါသည္။

ဗီဇာေလွ်ာက္ထားသူတစ္ဦးကုိ မည္သည့္ကာလတုိင္ေအာင္ ဗီဇာေပးအပ္မည္ဆုိသည္မွာ ရန္ကုန္ျမိဳ႕ရွိ ကုိရီးယားသံရံုးဖက္မွ လုပ္ပုိင္ခြင့္အာဏာသာျဖစ္ပါသည္။

ထုိ႔အျပင္ ကၽြန္မကုိ မယ္အျဖစ္မွ ဖယ္္ရွားျပီးခ်ိန္တြင္ ဆုသရဖူကုိ ကၽြန္မကျပန္မေပးဘဲ ခုိးယူထြက္ေျပး လာသည္ဟုပင္ စြပ္စဲြခ်က္မ်ိဳးကုိလည္း သူတုိ႔ဖက္က ေရးသားခဲ့ပါေသးသည္။

အမွန္တကယ္ သူတို႔က ကၽြန္မကုိ မယ္အျဖစ္မွ ရပ္စဲေသာ ေၾကျငာခ်က္ကုိ ထုတ္ျပန္ခ်ိန္တြင္ ကၽြန္မသည္ ရန္ကုန္သုိ႔ျပန္ရန္ ေလယဥ္ေပၚသုိ႔ လမ္းခုလပ္မွာ ေရာက္ေနျပီျဖစ္ပါသည္။

ဆုိလုိသည္မွာ ကုိးရီးယားႏုိင္ငံမွ ကၽြန္မျပန္လာသည့္အခ်ိန္အထိ ကၽြန္မသည္ အလွမယ္တစ္ဦးအျဖစ္ သူတုိ႔ကုိယ္တိုင္က အသိအမွတ္ျပဳလ်က္ပင္ ရွိေသးသည့္အေလ်ာက္ ကုိယ္ႏွင့္သက္ဆိုင္သည့္ ပစၥည္းကုိ တစ္ပါထည္းျပန္ယူလာသည္မွာ ခုိးသည္ဟုမဆုိႏုိင္ေၾကာင္းတင္ျပအပ္ပါသည္။

ယင္းတုိ႔ဖက္မွ ထုတ္ျပန္ေသာ စာရြက္စာတမ္းမ်ားတြင္ ကၽြန္မဘာေၾကာင့္ ျပန္ခဲ့ရသည္ဆုိသည့္ အေၾကာင္း
ႏွင့္ ပတ္သက္၍ အမွန္တရားကုိ ဖုန္းကြယ္ရန္ ၾကိဳးစားထားသည္ကုိ ကၽြန္မ မအံ့ၾသမိေသာ္လည္း သူတုိ႕ အျပစ္ကုိ ကုိယ့္အျပစ္ျဖစ္ေအာင္ ကၽြန္မကပဲ မွားေနသည့္အလား ေျပာဆုိေရးသားကာ မ်က္ႏွာေျပာင္ ၀ံ့ၾကသည္ကေတာ့ ထူးဆန္းေနပါသည္။

သူတုိ႔အဖဲြ႔အစည္းမ်ားႏွင့္ ဆက္ဆံခဲ့သည့္ကာလတစ္ေလ်ာက္ လုပ္ငန္းပုိင္းဆုိင္ရာ အပါအ၀င္ မေလ်ာ္ ကန္ေသာ အေနအထားမ်ားကုိ ေတြ႔ေနခဲ့သည္မွာ ၾကာပါျပီ။

သုိ႔ရာတြင္ ေအာက္တြင္ေဖာ္ျပထားေသာ မ်က္လံုးျပဴးစရာအခ်က္မ်ားမွာ ကၽြန္မကိုးရီးယားမွ အျမန္ျပန္ေျပး ခ်င္လာေအာင္တြန္းပုိ႔ခဲ့သည့္ အခ်က္မ်ားျဖစ္ေနသည့္အတြက္ ပရိသတ္ၾကီး အမွန္အတိုင္းသိရွိႏုိင္ပါေစ ရန္ ေလးစားစြာတင္ျပလိုက္ရပါသည္။

ကၽြန္မကုိးရီးယားက ျပန္လာခဲ့ရသည့္ အဓိကအေၾကာင္းအရင္းမ်ားမွာ -

ဦးေခါင္းမွ ေျခဖ်ားအထိ ခဲြစိတ္ျပဳျပင္ရန္ အတင္းအက်ပ္ ဖိအားေပးတာ ခံခဲ့ရျခင္း -
တရား၀င္ဗီဇာ (၃) လႏွင့္ လုိက္ပါလာေသာမိခင္အား အတင္းအက်ပ္ျပန္လႊတ္မည္ဟုဆုိသည္သာမက သူတုိ႔ႏွင္ထုတ္တုိင္းမျပန္ပါက ကၽြန္မႏွင့္ ခ်ဳပ္ဆုိထားေသာ စာခ်ဳပ္ကိုဖ်က္သိမ္းပစ္မည္ဟုျခိမ္းေျခာက္ ခဲ့ျခင္း၊ အမွန္ေတာ့ အဆုိပါစာခ်ဳပ္တြင္ပင္ မိသားစုအေဖာ္အျဖစ္ လုိက္ပါေနထုိင္ရန္ခြင့္ျပဳသည္ဟု ပါသည္ ကုိ မသိက်ိဳးကြ်ံျပဳျခင္း -

ခုိင္လံုေသာ အေၾကာင္းျပခ်က္တစ္စံုတစ္ရာမရွိဘဲ ဗီဇာသက္တမ္းတုိးရန္ဟုဆုိကာ သူတို႔ေခၚရာ ဂ်ပန္သုိ႔ အေမကုိထားခဲ့ျပီး ကၽြန္မတစ္ေယာက္ထဲ လုိက္ရမည္ဟု ေျပာလာျခင္း -

အရင္က ထုတ္လုပ္သူတာ၀န္ကုိ သူတို႔ကယူပါမည္ဆုိခဲ့ေသာ္လည္း ကၽြန္မထုတ္မည့္ ေတးစီးရီး အတြက္
ေငြအရင္းအႏွီးကုိ ကၽြန္မကပဲ ရွာေပးမွ ထုတ္လုပ္ေပးမည္ဟု ေျပာလာသည့္အျပင္ ထုိသုိ႔ ေငြရွာရန္ ကၽြန္မသည္ ေငြေၾကးျပည့္စံုေသာ လုပ္ငန္းရွင္ၾကီးမ်ား လုိအပ္လုိ႔ ေခၚသည့္အခါ အေဖာ္အျဖစ္ မည္သည့္ အခ်ိန္တြင္မဆုိ သြားေရာက္ဧည့္ခံေပးရမည္ဟု ဆုိလာျခင္း တုိ႔ျဖစ္ပါသည္။

ထုိ႔အျပင္ ကၽြန္မသည္ အလွမယ္တစ္ဦး၏ အခြင့္အေရးကုိ အလဲြသံုးစားျပဳကာ တန္ဖိုးၾကီးမားေသာ ခဲြစိတ္ျပဳျပင္မွဳမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့သည္ဟုလည္းစြပ္စဲြထားပါသည္။

သူတို႔၏ စြပ္စဲြခ်က္ဟုတ္မဟုတ္ကုိ ကၽြန္မက အသေရဖ်က္မွဳျဖင့္ ျပန္လည္သက္ေသခံ ရမလုိ ျဖစ္ေန ပါသည္။

တကယ္ေတာ့ ကၽြန္မေနာင္တရမိခဲ့ရသည့္ တစ္ခုထည္းေသာအခ်က္မွာ ကၽြန္မ၏အသက္ကုိ (၁၆) ႏွစ္မွ (၁၈) ႏွစ္အထိ ျပင္ဆင္ခဲ့ေသာ ကုိယ္စားလွယ္ ဒါရုိက္တာမ်ားကုိ ထုိထက္ပုိ၍ခုိင္ခိုင္မာမာ သေဘာမတူဘဲ တားျမစ္ခဲ့ဖုိ႔ ေကာင္းေလျခင္းဟုျဖစ္ပါသည္။

ယခုထက္ပုိေသာ အေသးစိတ္ ရွင္းလင္းခ်က္မ်ားကုိ မ်ားမၾကာမီကာလတြင္ ျမန္မာျပည္တြင္း စာနယ္ဇင္း မ်ားတြင္ ေဖာ္ျပႏိုင္ရန္ မိခင္ဘာသာစကားျဖင့္ ဆက္လက္တင္ျပသြားမည္ျဖစ္ပါသည္။

ကံေကာင္းသည္က ကုိးရီးယားရွိ အဖဲြ႔အစည္းႏွင့္ ျမန္မာႏုိင္ငံမွ ကုိယ္စားလွယ္ဒါရုိက္တာမ်ားႏွင့္ စကား
ေျပာ သည့္အခါ မူမမွန္သည့္ ေျပာၾကားမွဳမ်ိဳး ၾကားလာရသည့္အခါတုိင္းတုိ႔တြင္ ကၽြန္မတုိ႔သားအမိက သက္ေသခံက်န္ရွိေစရန္ အသံဖမ္းထားလိုက္ႏုိင္ခဲ့ျခင္းပင္ျဖစ္ပါသည္။

ကၽြန္မဖက္မွ အလွမယ္တစ္ဦး၏ ဂုဏ္ပုဒ္ႏွင့္ ဆန္႕က်င္၍ သရဖူျပန္သိမ္းရေလာက္ေအာင္ အက်င့္ပ်က္ ယြင္းသည့္ အျပဳအမူ အေျပာအဆုိတစ္စံုတစ္ရာ ျပဳလုပ္ခဲ့ျခင္း အလ်ဥ္းမရွိေၾကာင္း သံသယကင္းရွင္းစြာ အာမခံႏုိင္ေသာ္လည္း ယခုကဲ့သုိ႔ေသာ အဖဲြ႔အစည္းမွ ေပးအပ္ခဲ့ေသာ သဖူကုိ ပုိင္ဆုိင္၀တ္ဆင္ျခင္းျဖင့္ ကၽြန္မ၏ဂုဏ္သိကၡာ အတြက္ အက်ိဳးျဖစ္ထြန္းစရာမရွိေတာ့သည့္အေလ်ာက္ အဆုိပါပစၥည္ကုိ လည္းမက္
ေန စရာအေၾကာင္းမရွိေတာ့ပါ။

ထုိသုိ႔ဆုိေသာ္လည္း ထုိသရဖူကုိ ျမန္မာႏုိင္ငံရွိ ကုိယ္စားလွယ္ ဒါရုိက္တာမ်ားထံသို႔ေတာ့ ကၽြန္မက
ျပန္လည္အပ္ႏွံရန္ လံုး၀သေဘာမတူႏုိင္ပါ။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆုိေသာ္ ယင္းတို႔ဇနီးေမာင္ႏွံ၏ အက်င့္ စရုိက္ႏွင့္ အျပဳအမူတို႔ေၾကာင့္ ယခုကၽြန္မႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ ကိစၥတြင္သာမက ေနာက္ေနာင္တြင္ က်င္းပလတၱံေသာ အလွမယ္ေရြးခ်ယ္ပဲြမ်ားတြင္ပင္ ပါ၀င္ပတ္သက္ရန္လံုး၀မသင့္ေတာ့ဟု ခုိင္ခုိင္ျမဲျမဲ ယံုၾကည္မိေသာ ေၾကာင့္ျဖစ္ပါသည္။

တစ္ဖက္၏ လိမ္ညာလွည့္ျဖားမွဳမ်ားၾကား၀ယ္ ကၽြန္မသည္သာမက ကၽြန္မ၏ ႏုိင္ငံကပါ အမ်ားအျမင္တြင္ သိကၡာက်ဆင္းမွဳမ်ားႏွင့္ ရင္ဆိုင္ခဲ့ရပါသည္။

ကၽြန္မကုိ အပုပ္ခ်လုိေဇာျဖင့္ ေျပာခဲ့ေသာ သူတို႔စကား မ်ားေၾကာင့္ ယခုအခါတြင္ ျမန္မာႏုိင္ငံကအလွမယ္ က သဖူခုိးယူထြက္ေျပးတယ္ဟုပင္ မီဒီယာအခ်ိဳ႕တြင္ ေရးသားလာၾကျပီ ျဖစ္ပါသည္။

ထုိ႔ေၾကာင့္ ထုိကဲ့သုိ႔ မဟုတ္တမ္းတရားေျပာဆုိခဲ့ေသာ အဖဲြ႔အစည္းအေနျဖင့္ ကၽြန္မတုိ႔ႏုိင္ငံအေပၚ သူတုိ႔ ဖက္က မွားေၾကာင္းျပန္လည္ေတာင္ပန္စကားဆုိရန္ အေၾကြးတင္ေနျပီဟု ယူဆမိသည္မွာ သဘာ၀ က်ေၾကာင္း လက္ခံၾကလိမ့္မည္ထင္ပါသည္။

သုိ႔ျဖစ္ရာ ၄င္းတုိ႔ဖက္မွ ျမန္မာႏုိင္ငံအေပၚ သိကၡာက်ဆင္းေအာင္ ေျပာဆုိမိသည္ႏွင့္ပတ္သက္၍ မွားယြင္း မိေၾကာင္း ေတာင္းပန္စကားဆုိလာသည္ကုိ ေတြ႔ရမည္ဆုိပါက ကၽြန္မအေနျဖင့္ သူတုိ႔ေပးအပ္ခဲ့ေသာ သရဖူကုိ လုိလိုလားလား ျပန္လည္စြန္႔လႊတ္ကာ ေပးအပ္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေၾကျငာအပ္ပါသည္။

အခ်ိန္မအားလပ္သည့္ၾကားမွ လာေရာက္ေသာ လူၾကီးမင္းမ်ားအတြက္ ကၽြန္မ ဒီေနရာမွာပင္ နိဂံုးခ်ဳပ္ လုိက္ပါရေစ။

ေနာက္ဆံုးအေနျဖင့္ အခုလုိ ေျပာခြင့္ရသည့္အခ်ိန္တြင္ ကၽြန္မကုိ အားေပးခ်ီးေျမွာက္ၾကေသာ လူထု ပရိသတ္ၾကီးကုိ အထူးပင္ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း ေျပာၾကာလုိက္ပါသည္ရွင္။


ေမျမတ္ႏုိးရဲ႕  တုန္႔ျပန္တဲ့ ေၾကညာခ်က္ အျပည့္အစံု ျဖစ္ပါတယ္။

ဧရာဝတီ

0 comments:

Post a Comment

Tags

Labels

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား

Blog Archive

Blog Archive

ဆက္သြယ္ေပးပို႕ရန္

drmyochit72@gmail.com သို႕ ဆက္သြယ္ေပးပို႕ႏိုင္ပါသည္

ရွာေဖြရန္