Friday, December 14, 2012

မီးခိုးမထြက္၊ ဆီစားႏႈန္း ၇၀%အထိ သက္သာသည္႔ ေရေငြ႔စက္ျဖင္႔ ယာဥ္ေမာင္းႏွင္ေတာ႔မည္

Posted by drmyochit Friday, December 14, 2012, under | No comments


ခ်င္းတြင္းျမစ္ အတြင္း မံုရြာႏွင္႔ ဟုမၼလင္းၿမိဳ႕သို႕ ေျပးဆြဲေနေသာ ခရီးသည္တင္ ရွပ္ေျပးေရ ယာဥ္တြင္ ေရဓာတ္ေငြ႕ စက္ တပ္ဆင္ ကာ ေလာင္စာဆီႏွင္႔ပူးတြဲ၍ လာမည့္ ဒီဇင္ဘာ (၁၅)ရက္ေန႕တြင္ စတင္ ေမာင္းႏွင္ သြားမည္ ျဖစ္သည္။
 











“ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒီဇင္ဘာ(၁၅)ရက္ေန႔မွာ မံုရြာကိုသြားၿပီးခရီးသည္တင္ရွပ္ေျပးရယာဥ္ကို ေရဓာတ္ေငြ႕ စက္ သြားတပ္ဆင္ေပးမွာပါ။ ကုန္က်စရိတ္အေနနဲ႔ကေတာ႔ တပ္ဆင္ခေတြဘာေတြအပါ ခန္႔မွန္းေျခ သိန္း (၄၀)ေလာက္ ရွိမယ္”ဟု ေရဓာတ္ေငြ႕စက္တီထြင္သူ သုေတသီအင္ဂ်င္နီယာ ဦးေက်ာ္ေက်ာ္က ေျပာ သည္။

၂၀၁၁ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလအတြင္းü ရွပ္ေျပးေရယာဥ္ တစ္စီးအား ရန္ကုန္ျမစ္အတြင္း ေရဓာတ္ေငြ႕ျဖင္႔ ပူးတြဲစမ္း သပ္ေမာင္းႏွင္ခဲ႔ၿပီး ၂၀၀၈ ခုႏွစ္မွ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္အတြင္းကားမိ်ဳးစံု ၁၄ စီးအား ေရဓာတ္ေငြ႔ ျဖင္႔ ပူးတြဲ စမ္းသပ္ေမာင္းႏွင္ခဲ႔ၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း ၄င္းက ဆက္လက္ေျပာဆိုသည္။ 

ေရဓာတ္ေငြ႔ ေရေမာ္လီက်ဴးထဲတြင္ ပါ၀င္ေနေသာ ေအာက္စီဂ်င္အက္တမ္ႏွင္႔ ဟိုက္ဒရုိဂ်င္အက္တမ္ အား HHO Gasအျဖစ္ လွ်ပ္စစ္ဓာတ္ၿဖိဳခြဲနည္းစဥ္သံုးၿပီး ေရမွ ဓာတ္ခြဲထုတ္ယူကာ ၄င္းဓာတ္ေငြ႔အား pubbler ၾကားခံၿ႔ပီး ေမာ္ေတာ္ယာဥ္၏   ေလသန္႔ရွင္းစနစ္(Air Cleaner)ထဲသို႔ ထည္႔သြင္းကာ အင္ဂ်င္  အတြင္း တြင္ ေလာင္စာဆီႏွင္႔အတူ   ေလာင္ကၽြမ္းေစျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ 

“တိုင္း အဆင္႔ ေရဓာတ္ေငြ႔ဆိုင္ရာပညာရပ္ေဟာေျပာပြဲနဲ႔ သရုပ္ျပပြဲကို ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လမွာ မံုရြာ မွာ လုပ္တယ္၊ အဲ႔ဒီကို HONDA CRV 2000 Model အင္ဂ်င္အား 2000 CC ကားနဲ႔ ရန္ကုန္မံုရြာ အသြား အျပန္ေမာင္းတယ္၊ ဓာတ္ဆီတစ္ဂါလံကို ေရဓာတ္ေငြ႔နဲ႔ ပူးတြဲေမာင္းတာ ၅၇.၄ KGM/GAL ေမာင္းႏွင္ႏွိင္ၿပီး ေရဓာတ္ေငြမပါဘဲ ေမာင္းတာ -၃၇KGM/GALသာ ေမာင္းႏွင္ႏွိင္ကာ ေရဓာတ္ေငြ႔တပ္ ဆင္ေမာင္းႏွင္ တာက ၂၀.၄ KGM/GAL ပိုရရွိတယ္” ဟုသုေတသီအင္ဂ်င္နီယာဦးေက်ာ္က်ာ္က ေျပာ သည္။ 

ေရဓာတ္ေငြ႔အားအင္ဂ်င္မ်ားတြင္ပူးတြဲအသံုးျပဳျခင္းျဖင္႔ အင္ဂ်င္စြမ္းအား၂ဆမွ ၃ဆအထိတိုးျမွင့္လာ ျခင္း၊မလိုအပ္ေသာ မီးခိုးမည္းမ်ားထြက္ရွိမႈမွ ၈၀ရာခိုင္ႏႈန္းအထိေလွ်ာ႔က်ေစႏိုင္ျခင္း၊ အေ၀းေျပးလမ္း မ်ားတြင္ ေလာင္စာဆီစားႏႈန္း ၇၂ရာခုိင္ႏႈန္း အထိေလွ်ာ႔က် ေစျခင္း၊ ေရတစ္လီတာမွသည္ ေရဓာတ္ ေငြ႔အျဖစ္ ၁၈၁၀ လီတာအထိ ထြက္ရွိျခင္း လက္ရွိအသံုးျပဳေနေသာ အင္ဂ်င္မ်ားအားျပဳျပင္ရန္မလိုျခင္း၊ ထပ္မံျဖည္႔တင္းေပးရေသာအရာသည္သာမန္ေရသာလွ်င္ျဖစ္၍ကုန္က်စရိတ္ မရွိေတာ႔ျခင္းႏွင႔္႔ ေဘးထြက္ ပစၥည္းမွာ ေရခိုးေရေငြ႕သာလွ်င္ျဖစ္သျဖင္႔ ပတ္၀န္းက်င္ သန္႔ရွင္းစိမ္းလန္းစိုေျပျခင္း အက်ိဳးေက်းဇူးမ်ား ရ ရွိႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။ 

ကမာၻတြင္ ေရဓာတ္ေငြ႔ျဖင္႔ ယာဥ္မ်ား စက္ယႏၱရားမ်ား မီးစက္မ်ားပူးတြဲအသံုးျပဳ႕သည္႔ ႏုိင္ငံမ်ားလည္း ရွိၿပီး အေမရိ ကန္ ၊ရုရွား၊ဂ်ာမနီ၊တရုတ္၊အႏိၵယ၊မေလးရွား၊ထိုင္းႏွင္႔စကၤာပူႏိုင္ငံတို႕မွ တြင္က်ယ္စြာ အသံုးျပဳ လွ်က္ရွိေၾကာင္း သိ ရသည္။ 

ေရဓာတ္ေငြ႔ျဖင႔္မီးစက္မ်ား၊ကားမ်ား၊ေရယာဥ္မ်ား၊တြင္ တပ္ဆင္ေမာင္းႏွင္ႏွိင္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္းႏွင္႔ မီးရထား မ်ားတြင္ ေရ ဓာတ္ေငြ႕ႏွင္႔ပူးတြဲေမာင္းႏွင္ႏိုင္ရန္ မီးရထားစက္ေခါင္းမ်ားအား ေလ႔လာၿပီးေၾကာင္းႏွင္႔ အဆင္သင္႔ တပ္ဆင္ႏွိင္ရန္ လုပ္ေဆာင္ၿပီးေၾကာင္း သိရသည္။ 

0 comments:

Post a Comment

Tags

Labels

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား

Blog Archive

Blog Archive

ဆက္သြယ္ေပးပို႕ရန္

drmyochit72@gmail.com သို႕ ဆက္သြယ္ေပးပို႕ႏိုင္ပါသည္

ရွာေဖြရန္