Wednesday, February 27, 2013

ေကာင္းျမတ္ေက်ာ္ ဆီတြဲသေဘာၤ ဘာလို႕ ေပါက္ကြဲတာလဲ

Posted by drmyochit Wednesday, February 27, 2013, under | No comments

လႈိင္ၿမိဳ႕နယ္ (၄)ရပ္ကြက္ ဘုရင့္ေနာင္ (အုိ၀မ္း ) ရွိ ျမန္မာ့ စီးပြားေရး ဦးပုိင္ လီမိတက္၊ ျမ၀တီ စက္သံုး ဆီ ျဖန္႔ျဖဴေရး လုပ္ငန္း၊ ဒီဇယ္ ဆီျဖန္႔ျဖဴး သည့္ ဆိပ္ခံ ေဘာတံတား၌ ေဖေဖာ္၀ါ ရီ ၄ ရက္ေန႔ ညေန ၅နာရီအခ်ိန္က ျမ၀တီ (၀၀၈)၊ စီဘီတြဲမွ ဒီဇယ္မ်ားကုိ ျပင္ပမွ ဆီလာ ၀ယ္သည့္ ေကာင္းျမတ္ေက်ာ္ႏွင့္ ေအာင္ သုခဧရာ ေရယာဥ္တို႔ထံ ဆီထည့္ေပးေန စဥ္ ေကာင္းျမတ္ေက်ာ္ေရ ယာဥ္မွ ႐ုတ္ တရက္ေပါက္ကြဲၿပီး မီးေလာင္မႈျဖစ္ပြားခဲ့ ရာ(၆)ဦးေသဆံုးၿပီး (၅)ဦးဒဏ္ရာရရွိကာ ၆၉.၃၅သန္း ပ်က္စီး ဆံုး႐ႈံးခဲ့ပါတယ္။ 

အဆိုျဖစ္စဥ္ေၾကာင့္ ေကာင္းျမတ္ေက်ာ္ ေရယာဥ္မွဴး ဦးသိန္းခုိင္နဲ႔ စက္ဆရာ ဦးထြန္းၾကည္တို႔ကို ဆိပ္ကမ္းရဲစခန္းက (ပ)၄၂/၂၀၁၃ ျပစ္မႈဆုိင္ရာ ဥပေဒပုဒ္မ ၂၈၅/၃၀၄(က)/၃၃၈ျဖင့္အေရးယူထား ေၾကာင္းလည္း သိရပါတယ္။

အဆုိပါျဖစ္စဥ္နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး စံုစမ္း ခဲ့ရာဦး၀င္းေက်ာ္ပုိင္ဆိုင္တဲ့ ေကာင္းျမတ္ ေက်ာ္ ဆီတင္ေရယာဥ္ဟာ ဒီဇယ္ဆီ (၂၉၀၀၀)ဂါလံ၀ယ္ယူဖုိ႔ ဆိပ္ခံေဘာတံ တားသုိ႔ အခင္းျဖစ္တဲ့ေန႔ ညေန (၃)နာရီ ေက်ာ္ေလာက္က ဆုိက္ေရာက္လာပါ တယ္။ ေရာက္ၿပီး (၁၀)မိနစ္ေလာက္ အၾကာမွာ ဦးရဲႏုိင္ပိုင္ဆိုင္တဲ့ ေအာင္သုခ ဧရာဆီတင္ေရယာဥ္ကလည္း ဆီဂါလံ (၂၅၀၀၀) ၀ယ္ဖုိ႔ ထပ္မံေရာက္လာပါ တယ္။ ေဘာတံတားမွာ အဲဒီဆီတင္ ေရ ယာဥ္ႏွစ္စီးအျပင္ ျမ၀တီ(၀၀၈)၊ သံ (၅၆၆)နဲ႔ ျမ၀တီ(၀၀၃)တုိ႔လည္း အစဥ္ လုိက္ဆုိက္ကပ္ရပ္နားထားၾကပါတယ္။

ေကာင္းျမတ္ေက်ာ္ ဆီျဖည့္တင္း ေရးတာ၀န္ခံဦးဟန္၀င္းနဲ႔ေအာင္သုခဧရာ ေရယာဥ္ပုိင္ ရွင္သား ဦးၿဖိဳးသန္႔ဇင္တို႔က ဆိပ္ကမ္းေပၚတက္ၿပီး ဆီဖုိးေငြေတြေပး ေခ်ၿပီးျပန္လာခဲ့ၾကပါတယ္။ျမ၀တီဒီဇယ္ ဆီသုိေလွာင္ျဖန္႔ျဖဴးေရးမန္ေနဂ်ာဦးေအာင္ မ်ဳိးထြန္းနဲ႔ ႀကီးၾကပ္ေရးမွဴး ဦးေ၀မင္းတို႔ က ဆီထည့္ေပးရမယ့္ ေရယာဥ္ႏွစ္စီးကုိ ကုိယ္တိုင္ မစစ္ေဆးဘဲ အျခား၀န္ထမ္း ေတြကုိ စစ္ေဆးခုိင္းတယ္လုိ႔လည္း သိရ ပါတယ္။ ညေန ၄ နာရီေလာက္မွာ ျမ၀တီ(၀၀၈)ဆီတြဲကေန ဒီဇယ္ဆီေတြ ကုိ ဖလုိးမီတာနဲ႔ ေရယာဥ္ႏွစ္စီး ဆီသံုး လက္မပိုက္တစ္ေခ်ာင္းစီသြယ္ၿပီး တစ္ ၿပိဳင္တည္း ဆီထည့္ေပးေၾကာင္းလည္း သိရပါတယ္။

အဲဒီလုိ ဆီထည့္ရာမွာ လည္း ဆီျဖည့္ကန္ထဲကုိ အရည္တစ္ေပ ေက်ာ္သာစိုက္ၿပီး လႈပ္ရွားမႈမရွိေအာင္ အေပၚကေန ႀကိဳးခ်ည္ထားကာ ဆီပုိက္ ေခါင္းေတြကလည္း ေၾကးနဲ႔ ျပဳလုပ္ထား ေပမယ့္ ထိပ္ပုိင္းကုိ သံပုိက္တင္အရွည္ (၄)လက္မခန္႔ ထပ္ဆက္ထားလို႔ ပုိက္ ေခါင္းနဲ႔ ဆီျဖည့္ပိုက္ဆက္ရာမွာ သံပုိက္ ကလစ္ေတြ တပ္ဆင္ထားတယ္လုိ႔လည္း သိရပါတယ္။

ေပါက္ကြဲမႈမျဖစ္ခင္ အခ်ိန္မွာ ျမ၀တီ(၀၀၈)နဲ႔ သံ(၅၆၆)မွာ ၀န္ထမ္း ေတြရွိေနၿပီး ေကာင္းျမတ္ေက်ာ္ ဆီတြဲရဲ႕ အလယ္မွာ ဦးဟန္၀င္း၊ ဦး၀င္းသိန္းေဇာ္ နဲ႔ ဦးေနမင္းတို႔ ရွိေနပါတယ္။ ဆီတြဲအၿမီး ပိုင္းမွာေတာ့ ဦးသိန္းခုိင္၊ ဦး၀င္းဗုိလ္နဲ႔ ေဒၚသီတာ၀င္းတို႔ရွိေနၿပီး အေနာက္ ဘက္မွာေတာ့ စက္ဆရာဦးထြန္းၾကည္နဲ႔ စက္အကူ ဦးႏုိင္ႏုိင္ထြန္း တို႔ ရွိေနေၾကာင္း သိရပါတယ္။ ေအာင္သုခဧရာယာဥ္ေပၚ မွာေတာ့ ဦးစည္သူ၊ ဦးဖုိးခ်စ္၊ ဦးေဇာ္ႀကီး၊ ဒုေရယာဥ္မွဴး ဦးအုန္းေရႊတို႔ရွိေနၿပီး စက္ ခန္းမွာ ဦးေသာင္းေအးနဲ႔ ဦးေနလင္းတို႔ မီးစက္ျပဳျပင္ေနေၾကာင္း သက္ဆုိင္ရာ စစ္ေဆးခ်က္အရ သိရပါတယ္။

ေအာင္သုခ ဧရာေရယာဥ္ ပုိင္ရွင္ရဲ႕ သား ဦးၿဖိဳးသန္႔ဇင္က သေဘၤာေပၚ ဆီ ပီပါ အလံုး(၅၀)တင္ၿပီးရင္ ဆီထည့္ တာ ခဏရပ္ေပးဖုိ႔ မန္ေနဂ်ာ ဦးေအာင္မ်ဳိး ထြန္းကုိ ေျပာခဲ့ေၾကာင္းလည္း သိရပါ တယ္။ ေပါက္ကြဲမႈ မျဖစ္ခင္ မီးစက္ျပင္ေန သူေတြဆီ ဦးေဇာ္ႀကီး ေရာက္လာၿပီး ဆီတြဲေပၚမွာရွိတဲ့ ဆီေတြဖလွယ္ဖုိ႔ မီး စက္ႏႈိး မယ္လုိ႔ေျပာၿပီး မီးစက္ကုိ ႏႈိးခဲ့ပါ တယ္။ မီးစက္ႏႈိးၿပီး (၁၀)မိနစ္ခန္႔အၾကာ မွာ မီးေလာင္ေပါက္ ကြဲမႈျဖစ္ေၾကာင္း လည္း သိရပါတယ္။

ရဲမွဴးႀကီး ခ်စ္ဦး ေခါင္းေဆာင္တဲ့ စံုစမ္းစစ္ေဆးေရးအဖြဲ႕ကေတာ့ ျမ၀တီ ၀န္ထမ္းေတြ၊ေကာင္းျမတ္ေက်ာ္ ၀န္ထမ္း ေတြ၊ ယာဥ္ပုိင္ရွင္နဲ႔ လာေရာက္လည္ ပတ္တဲ့သူေတြကုိ အေသးစိတ္ စစ္ေဆးခဲ့ ရာမွာ ဆီတြဲ(၂) တြဲကုိ ဆီထည့္ေပးတာ ျမ၀တီ(၀၀၃)မဟုတ္ဘဲ ျမ၀တီ(၀၀၈) ဆီတြဲယာဥ္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ေကာင္းျမတ္ ေက်ာ္ယာဥ္ေပၚ မွာ ဖလိုးမီတာအတြက္ အင္ဂ်င္စက္ထားရွိေသာ္လည္းစက္ႏႈိး ထားျခင္းမရွိေၾကာင္း၊ ေကာင္းျမတ္ေက်ာ္ နဲ႔ကပ္လ်က္ေအာင္သုခဧရာေရယာဥ္၌ သာ ဖလုိးမီတာျဖင့္တြဲလ်က္ တ႐ုတ္ႏုိင္ငံ လုပ္ (၂၂)ေကာင္ အင္ဂ်င္စက္နဲ႔ (၂၅) ေကာင္ အင္ဂ်င္စက္ႏွစ္လံုးမွာ (၂၂) ေကာင္အင္ဂ်င္စက္ကို ဦးေဇာ္ႀကီး က ႏႈိးခဲ့ ေၾကာင္း စစ္ေဆးေတြ႕ရွိခဲ့တယ္လုိ႔ သိရပါ တယ္။ 

တကယ္ဆုိရင္ ဒီဇယ္အမ်ဳိးအစား ဟာ သာမန္မီးေလာင္လြယ္တဲ့ ပစၥည္း မဟုတ္ပါဘူး။ဒီဇယ္ဆီဟာ အရည္ အျဖစ္ နဲ႔ လြယ္ကူစြာ မီးမေလာင္ ႏုိင္ေပမယ့္ အပူဓာတ္ရွိတဲ့ ဒီဇယ္ဆီအမႈန္အမႊား၊ အေငြ႕ေတြက မီးပြား၊ မီးပြင့္နဲ႔ေတြ႕ရင္ ေတာ့ မီးေလာင္ႏုိင္ပါတယ္။ 

ဆီတင္တြဲ ေတြဟာ အရင္က ဓာတ္ဆီတို႔၊ ေအာက္ တိန္းဆီတို႔ သယ္ခဲ့ဖူးမယ္ဆုိရင္ ဒီဇယ္ဆီ ျပည့္ေန တဲ့အခ်ိန္မွာ တစ္ေနကုန္ပူထား တဲ့ သေဘၤာကုိယ္ထည္အရွိန္ေၾကာင့္ ဖိအားနဲ႔ ထည့္လုိက္တဲ့ ဒီဇယ္ဆီတို႔ ပြတ္ တိုက္ၿပီး အရင္လက္က်န္ဓာတ္ဆီ၊ ေအာက္တိန္းဆီတို႔နဲ႔ ထိေတြ႕ၿပီး မီး ေလာင္ေပါက္ကြဲမႈ ျဖစ္ႏုိင္ပါ တယ္။ ဒါ့ အျပင္ ဆီအျခင္အတြယ္ ျပည့္မျပည့္ စစ္ေဆးဖုိ႔နဲ႔ သေဘၤာေစာင္းေနလုိ႔ LEVEL ညႇိဖို႔ ဖလုိးမီတာ နဲ႔ တြဲထားတဲ့ အင္ဂ်င္ စက္ အိတ္ေဇာကထြက္တဲ့ မီးပြား၊ ဓာတ္ ဆီ၊ ေအာက္တိန္းဆီအေငြ႕တို႔ ထိေတြ႕ၿပီး ေလာင္ႏုိင္ သလုိ ဆီျဖည့္ပုိက္ေခါင္းနဲ႔ သေဘၤာကုိယ္ထည္တို႔ ပြတ္တိုက္ၿပီး မီး ပြင့္ရာကေနလည္း မီးေလာင္ႏုိင္ ပါတယ္။ 

 ဆီတြဲယာဥ္ေတြဖိအားနဲ႔ ဆီျဖည့္ရာမွာ အကန္႔မွာရွိတဲ့ အေပါက္ေတြကတစ္ဆင့္ ဒီဇယ္ဆီေတြ တုိးထြက္ ရတာေၾကာင့္ ဆီ အမႈန္အမႊားေတြက လံုေနတဲ့ အကန္႔ထဲ မွာရွိေနတုန္း ဖလုိးမီတာနဲ႔ တြဲထားတဲ့ အင္ဂ်င္ စက္က အိတ္ေဇာက ထြက္တဲ့ မီးပြားနဲ႔ထိေတြ႕ၿပီးလည္း မီးေလာင္ႏုိင္ပါ ေသးတယ္လုိ႔ စံုစမ္းစစ္ေဆးေရး အဖြဲ႕ေတြ က သံုးသပ္ၾကပါတယ္။

ဆီတင္သေဘၤာေတြ ဆီထည့္မယ္ ဆုိရင္ တစ္စီးၿပီးမွတစ္စီး ထည့္သင့္ၿပီး မီးစက္မ်ားလည္း မႏႈိးထား သင့္ပါဘူး။ ဆီျဖည့္ပိုက္ေခါင္းေတြလည္း သံနဲ႔ မျပဳ လုပ္သင့္သလုိ မီးၿငိႇမ္းသတ္ေရး အစီ အစဥ္ေတြ လည္းျပဳလုပ္ ထားသင့္ပါတယ္။ 

ဆီေရာင္းတဲ့ ေနရာမွာလည္း သီးသန္႔မီး သတ္တပ္ဖြဲ႔ထားၿပီးဆီျဖည့္စဥ္မွာ အသင့္ ေစာင့္ၾကပ္သင့္ပါတယ္။ ဆီျဖည့္တဲ့ ၀န္ ထမ္းကလည္း ေသခ်ာစစ္ေဆးၿပီး အႏၱရာယ္ကင္းၿပီဆုိမွ ဆီျဖည့္ေပးသင့္ပါ တယ္။ ျပင္ပက မသမာသူေတြ ၀င္ ေရာက္မလာႏိုင္ေအာင္ လံုျခံဳေရးက ေသ ခ်ာစစ္ေဆးသင့္ၿပီး လူေနရပ္ကြက္ အနီး အနားမွာ မဆီမဆုိင္ မဖြင့္သင့္ပါဘူး။ ဖလုိးမီတာေတြနဲ႔အျမန္ႏႈန္းျမႇင့္ၿပီး မထည့္ သင့္သလုိ ရွည္လ်ားတဲ့ ဆီပုိက္ေတြကုိ အသံုးမျပဳသင့္ဘဲ ဆီျဖည့္မယ့္ဆီတြဲကုိ ဆုိင္နဲ႔အနီးဆံုးမွာထားၿပီး ပိုက္တုိင္ေတြ ကုိသာ အသံုးျပဳသင့္ပါတယ္လုိ႔ စံုစမ္း စစ္ေဆးေရးအဖြဲ႕ေတြက အႀကံျပဳထား တယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။

စံုစမ္းစစ္ေဆးေရးအဖြဲ႕ဟာ ေကာင္း ျမတ္ေက်ာ္ယာဥ္ကုိ စစ္ေဆးဖုိ႔ စီစဥ္ခဲ့ေပ မယ့္ သေဘၤာနစ္ျမဳပ္သြားလုိ႔ စစ္ေဆးလုိ႔ မရခဲ့ေၾကာင္း သိရပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ ဆိပ္ကမ္းရဲစခန္းကလည္း ေအာင္သုခ ဧရာကုိ ေသခ်ာမစစ္ေဆးျခင္း၊ ထိန္း သိမ္းေစာင့္ေရွာက္မႈမရွိျခင္း၊ တ႐ုတ္နီ အင္ဂ်င္ကုိလည္း သိမ္းဆည္းျခင္းမျပဳခဲ့ ေၾကာင္းလည္း သိရပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ ေအာင္သုခဧရာပိုင္ရွင္ ဦးရဲႏုိင္ကလည္း အခင္းျဖစ္ၿပီး ေနာက္ေန႔မွာ သေဘၤာကုိ က်ဳိက္လတ္သုိ႔ ျပန္သယ္သြားတဲ့အတြက္ အေသးစိတ္မစစ္ေဆးႏုိင္ခဲ့ဘူးလုိ႔ သိရပါ တယ္။ စံုစမ္းေရးအဖြဲ႕က စံုစမ္းစစ္ေဆး ေတြ႕ရွိခ်က္ေတြကုိ တုိင္းေဒသႀကီးအစုိးရ ထံ တင္ျပထားေၾကာင္းလည္း သိရပါ တယ္။

အယ္ဒီတာတစ္ဦး
Hot News

0 comments:

Post a Comment

Tags

Labels

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား

Blog Archive

Blog Archive

ဆက္သြယ္ေပးပို႕ရန္

drmyochit72@gmail.com သို႕ ဆက္သြယ္ေပးပို႕ႏိုင္ပါသည္

ရွာေဖြရန္