ၿမိဳ႕ေတာ္ရန္ကုန္အတြင္း ဟုိဟုိဒီဒီ သြားလာရင္ လူၾကပ္၊ ကားၾကပ္၊ စိတ္က်ဥ္းၾကပ္ .... ၾကပ္သုံးပါးနဲ႔ ႀကဳံရပါလိမ့္မယ္။
၄၈ ကားႀကီးတစီးထဲမွာေတာ့ အခုလုိ အသိေပးစာ ေရးထားတာ ေတြ႔ရပါတယ္ ...
ျမိဳ႕တြင္းခရီးသည္ သယ္ယူပုိ႔ေဆာင္ေရး ယာဥ္မ်ားအား ဝန္ေဆာင္မႈ ေကာင္းစြာ ေပးနုိင္ရန္ ရည္ရြယ္ပါတယ္။
"အား" ဆုိတာကုိ ပုိက္ဆံမေပးရတုိင္း ေဖာေဖာသီသီ သုံးတယ္၊ အားပါးတရသုံးတယ္၊ မလုိအပ္ဘဲ သုံးေနၾကတာကုိ ဒီေၾကာ္ျငာက သက္ေသျပေနပါတယ္။
အား .... ဒီပုိ႔စ္မွာ ျမန္မာစာ အသုံးအႏႈန္းအေၾကာင္း ဆရာႀကီးလုပ္ဖုိ႔ စိတ္ကူးမရိွပါ။
အဓိက ေျပာခ်င္တာက ကားအေၾကာင္း ျဖစ္ပါတယ္။ "အား" အေၾကာင္းက ႀကဳံလုိ႔ ထည့္ေျပာမိတာပါ။
အင္းစိန္ နဲ႔ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးေနတ့ဲ "၄၈ အထူး" ဘတ္စ္ကား စမ္းသပ္ယာဥ္က ခရီးသည္ေတြကုိ ဝန္ေဆာင္မႈ ေကာင္းေကာင္း ေပးနုိင္ေရးအတြက္ ရည္ရြယ္ပါတယ္ တ့ဲ။
စမ္းသပ္တယ္ ဆုိေတာ့ ဘယ္ကာလအထိ စမ္းသပ္ေမာင္းႏွင္မလဲ၊ ရလဒ္ကုိ ဘယ္လုိစစ္ေဆးမလဲ ဆုိတာကေတာ့ စိတ္၀င္စားစရာပါ။
ဒီစမ္းသပ္ယာဥ္ရဲ႕ အက်ဳိးေက်းဇူးေတြကေတာ့ အမ်ားႀကီးပါပဲ၊ အဲဒီထဲက တခုကေတာ့ .... အမ်ဳိးသမီးမ်ားအား ကာအိေျႏၵ ေနွာက္ယွက္၍ မရႏုိင္ျခင္း လုိ႔ ဆုိထားပါတယ္။
စပယ္ယာက အမ်ဳိးသမီးေတြကုိ တြန္းလားဆဲြလားမလုပ္ဘူး၊ ဘတ္စ္ကားထဲ ရည္ရြယ္ခ်က္ရိွရိွ အသားခ်င္း သြားထိတာေတြ လုပ္ဖုိ႔ အေျခအေန မေပးဘူးလုိ႔ နားလည္မိပါတယ္။
စမ္းသပ္ေျပးဆဲြကာလ လြန္သြားတ့ဲအခါ အမွန္တကယ္ေျပးဆဲြရင္ ေကာင္းမွာပဲလုိ႔ ခရီးသည္တုိ႔က ေတြးၾကမယ္ ထင္ပါတယ္။
ရလဒ္သိရုံပဲ၊ ဆက္မဆဲြေတာ့ဘူး ဆုိလည္း ဝမ္းနည္းစရာေတြ ျဖစ္လာပါလိမ့္မယ္။
ရပ္စီးခရီးသည္ အပုိ မတင္ဘူး ဆုိတ့ဲ စာတန္းကုိလည္း ထင္ထင္ရွားရွား ကပ္ထားတာ ေတြ႔ရမွာပါ။
ထုိင္ခုံျပည့္ရင္ ခရီးသည္ ထပ္မတင္ဘူးလုိ႔ ဆုိလုိတာပါ။
အား.... ဒီအခ်က္ကေတာ့ အျငင္းပြားစရာ ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္လာနုိင္ပါတယ္။
ရန္ကုန္မွာ ခရီးသည္အေရအတြက္က ေတာ္ေတာ္မ်ားပါတယ္။ ဘတ္စ္ကားေတြ မ်ားမ်ား လုိပါတယ္။
တျခားတဘက္မွာလည္း... ရန္ကုန္မွာ ယာဥ္ပိတ္ဆုိ႔မႈျပႆနာ အင္မတန္ႀကီးပါတယ္၊ ဘတ္စ္ကားအေရအတြက္ ေလွ်ာ့ခ်လုိက္ရင္ ဘာေတြ ျဖစ္လာမလဲ ဆုိတ့ဲ စဥ္းစားခ်က္ ရိွေနပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ ခုံျပည့္လည္း ေနာက္ထပ္ ငါးေယာက္ေလာက္ တင္သြားေပါ့ေလ။
အား ... ကားမွတ္တုိင္မွာ ေစာင့္ေနတ့ဲ ခရီးသည္က မနည္းဘူး၊ ေနာက္ထပ္ ငါးေယာက္ေလာက္ ထပ္တင္လည္း ကားက အေခ်ာင္ႀကီးပါပဲ လုိ႔ ေတြးမိသူလည္း ရိွႏုိင္ပါတယ္။
ပုံထဲမွာ ျမင္ရတ့ဲ ၄၈ အထူးကားက စမ္းသပ္ ေျပးဆဲြတယ္ လုိ႔ ေရးထားေတာ့ ခရီးသည္ေတြရဲ႕အသံကုိ နားေထာင္၊ ကုိယ္တုိင္လည္း ကြင္းဆင္းေလ့လာၾကည့္တာပဲ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္လုိ႔ ထင္ပါတယ္။
ဒီပုိ႔စ္ ေရးသူရဲ႕ အသံကုိ ထုတ္ရရင္...
ရပ္စီးခရီးသည္ မတင္ဘူး ဆုိရင္ ခုံမ်ားမ်ား ထည့္ပါ။ ဒါဆုိ ရပ္စရာ ေနရာ သိပ္မက်န္လုိ႔ ရပ္စီးသူကုိ လုံးဝမတင္ပါနဲ႔။
ရပ္စီး ခြင့္ျပဳမယ္ ဆုိရင္ ခုံ မ်ားမ်ား မထည့္ပါနဲ႔။ ရပ္ဖုိ႔၊ အတက္အဆင္း တုိးေဝွ႔နုိင္ဖုိ႔ ေနရာက်ယ္က်ယ္ ဖန္တီးပါ ဆုိတာပါပဲ။
ရပ္စီး ခြင့္ျပဳရင္ေတာ့ ရုံးဆင္းရုံးတက္ခ်ိန္ေတြမွာ ၾကပ္ၾကပ္တည္းတည္း လုိက္ပါရမွာ ျဖစ္တ့ဲအတြက္ အမ်ဳိးသမီးေတြ အနည္းနဲ႔အမ်ား ေႏွာင့္ယွက္ခံရပါလိမ့္မယ္။
ေႏွာင့္ယွက္ခံရတာကုိ ေျဖရွင္းဖုိ႔အတြက္ဆုိ တျခားနည္းလမ္းေတြကုိ သုံးရပါလိမ့္မယ္။ ဘတ္စ္ကားနဲ႔ ျမိဳ႕ပတ္ရထား ၾကပ္တယ္ ဆုိတာ ကမၻာ့ျမိဳ႕ေတာ္ႀကီးအမ်ားအျပားမွာ ႀကဳံေနရပါတယ္။ သူတုိ႔ဆီမွာေရာ အမ်ဳိးသမီးေတြ ေႏွာင့္ယွက္ခံေနရပါသလား။ ဒါကုိလည္း ေလ့လာသင့့္ပါတယ္။ ေလ့လာမယ္ ဆုိရင္ ျမန္မာျပည္က သယ္ယူပုိ႔ေဆာင္ေရး အၾကပ္အတည္းေတြ ေျဖရွင္းေရးမွာ အေထာက္အကူျပဳမယ္လုိ႔ ဆုိခ်င္ပါတယ္။
ဧရာ၀တီဘေလာ့
0 comments:
Post a Comment