Air Asia
ေလေၾကာင္းသည္ ဘန္ေကာက္-မႏၲေလး ခရီးစဥ္ကုိ လာမည့္ ေအာက္တိုဘာလ ၄ ရက္ေန႔တြင္ စတင္
ေျပး ဆြဲ ရန္ စီစဥ္ ေနေၾကာင္း သိရသည္။
ထိုင္းႏုိင္ငံ
ဘန္ေကာက္ၿမိဳ႕ ဒြန္ေမာင္း ေလဆိပ္မွ ျမန္မာႏုိင္ငံ မႏၲေလးၿမိဳ႕သို႔ တပတ္လွ်င္ ၄
ႀကိမ္ျဖင့္ တနလၤာ၊ အဂၤါ၊ ၾကာ သပ ေတးႏွင့္ စေနေန႔ တို႔ကုိ ေျပးဆြဲရန္ စီစဥ္ထားျခင္း
ျဖစ္သည္။
လက္မွတ္မ်ားကိုလည္း
ႀကိဳတင္၀ယ္လိုသူမ်ား အတြက္ ယခုလ ၆ ရက္ေန႔မွ စတင္၍ ၁၂ ရက္ေန႔ အထိ တဦးလွ်င္ ဘတ္ ေငြ
၁၅၀၀ ျဖင့္ အေရာင္းျမႇင့္တင္ေရးအေနႏွင့္ ေရာင္းခ်ေပးေနၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း Air Asia
ေလေၾကာင္းလိုင္းမွ ၀န္ထမ္းတဦးက ဧရာ၀တီ သို႔ ေျပာသည္။ ယခုေျပးဆြဲမည့္ Air Asia သည္
ထိုင္းႏုိင္ငံႏွင့္ ဖက္စပ္လုပ္ကိုင္ေနေသာ ထိုင္း Air Asia လိုင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရ
သည္။
ထိုင္း Air Asia
ေလေၾကာင္းလိုင္း၏ အမႈေဆာင္ အရာရွိခ်ဳပ္ Tassapon Bijleveldက လက္ရွိ အေျခအေနမွာ
ျမန္မာ ႏုိင္ငံအေနႏွင့္ ပြင့္လင္းလာသည့္ ႏိုင္ငံျဖစ္လာေသာေၾကာင့္ ေလေၾကာင္းလိုင္း
ပ်ံသန္းမႈကို တိုးခ်ဲ႕စီစဥ္ျခင္းျဖစ္သည္ဟု ယခုလ ၆ ရက္ေန႔က က်င္း ပ ခဲ့သည့္
သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲ တခုတြင္ သတင္းေထာက္မ်ားကုိ ေျပာၾကားေၾကာင္း ထုိင္းသ တင္းမ်ားတြင္
ေဖာ္ျပ ထားသည္။
“အခုလို
ျမန္မာႏုိင္ငံနဲ႔ ခရီးစဥ္တိုးခ်ဲ႕မႈဟာ က်ေနာ့္ အတြက္ အေရးႀကီးတယ္”ဟု ၎က ဆိုသည္။
ဘန္ေကာက္- မႏၱေလး
ခရီးစဥ္သည္ ဆြဲေဆာင္မႈမ်ားစြာ ရွိေသာ ျမန္မာႏုိင္ငံ၏ ဒုတိယ အႀကီးဆံုး
ၿမိဳ႕ျဖစ္သည့္ မႏၱ ေလးၿမိဳ႕ကို ေရြးခ်ယ္ရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း Tassapon က
ဆက္ေျပာသည္။
မႏၱေလးၿမိဳ႕အျပင္
ပုဂံ ႏွင့္ ေနျပည္ေတာ္ တို႔ကိုလည္း ခရီးစဥ္ တိုးခ်ဲ႕ရန္ စီစဥ္ထားၿပီး ခရီးသည္ ၁၈၉
ဦး လိုက္ပါ စီးနင္းႏုိင္သည့္ Airbus A 320 အမ်ိဳးအစား ေလယာဥ္မ်ားျဖင့္ ေျပးဆြဲမည္
ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းမ်ားအရ သိရသည္။ လက္ရွိတြင္ ရန္ကုန္-ဘန္ ေကာက္ကို ေန႔စဥ္
ေျပးဆြဲေနသည္။
ၾသဂုတ္လ ၆
ရက္ေန႔ထုတ္ ဘန္ေကာက္ပို႔စ္ သတင္းစာကလည္း ျမန္မာႏုိုင္ငံတြင္
ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈမ်ားေၾကာင့္ စီးပြား ေရးကိစၥမ်ားႏွင့္ အလည္အပတ္ အတြက္ပါ
ခရီးသည္မ်ား လာေရာက္ၾကရာ ႏုိင္ငံတကာ ေလေၾကာင္းလိုင္း အမ်ားအျပား ျမန္မာႏုိင္ငံသို႔
ဆင္း သက္လာၾကေၾကာင္း ေဖာ္ျပထားသည္။
ထိုေၾကာင့္
ထုိင္းႏုိင္ငံသည္ ျမန္မာ ႏုိင္ငံသို႔ ႏုိင္ငံ တကာမွ ၀င္ေပါက္အျဖစ္ ကာလရွည္ၾကာ
ရပ္တည္ေနမႈကုိ ၿခိမ္းေျခာက္ခံရမည့္ အေျခအေနျဖစ္လာႏုိင္ေၾကာင္း ၎သတင္းက ဆုိသည္။
အနည္းဆံုး
ႏုိင္ငံတကာ ေလေၾကာင္းလိုင္း ငါးလိုင္းခန္႔သည္ လာမည့္လ အနည္းအငယ္အတြင္ ရန္ကုန္သို႔
တုိက္႐ုိက္ ဆင္းသက္ ႏုိင္ရန္ စီစဥ္လ်က္ရွိေၾကာင္းလည္း ဘန္ေကာက္ပို႔စ္ တြင္
ေရးသားထားသည္။
မေလးရွားႏုိင္ငံ
ကြာလာလမ္ပူၿမိဳ႕ အေျခစိုက္ အာရွ-ပစိဖိတ္ ေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ား အဖြဲ႔ (AAPA)မွ
ညြန္ၾကားေရးမႉးခ်ဳပ္ Andrew Herdman က ျမန္မာ ႏုိင္ငံသို႔
တိုက္႐ိုက္ပ်ံသန္းမႈမ်ားသည္ ထိုင္းႏုိင္ငံအေနႏွင့္ ျမန္မာႏုိင္ငံသို႔ ၀င္ေရာက္ေသာ
ဂိတ္၀ ေနရာမွ ေပ်ာက္မသြား ႏုိင္ေသးေၾကာင္း ဘန္ေကာက္ပို႔စ္ သတင္းစာသို႔ ေျပာဆိုသည္။
“တျခားႏုိင္ငံေတြကေန ျမန္မာႏိုင္ငံကုိ တိုက္႐ိုက္ ပ်ံသန္းမႈေတြ ပိုမိုလာတာနဲ႔ အတူ ျမန္မာႏုိင္ငံနဲ႔ ဘန္ေကာက္အၾကား ပုိမိုပ်ံသန္း မႈေတြလည္း ရွိလာမွာ ျဖစ္တယ္”ဟု ၎က ဆုိသည္။
“တျခားႏုိင္ငံေတြကေန ျမန္မာႏိုင္ငံကုိ တိုက္႐ိုက္ ပ်ံသန္းမႈေတြ ပိုမိုလာတာနဲ႔ အတူ ျမန္မာႏုိင္ငံနဲ႔ ဘန္ေကာက္အၾကား ပုိမိုပ်ံသန္း မႈေတြလည္း ရွိလာမွာ ျဖစ္တယ္”ဟု ၎က ဆုိသည္။
တခ်ိန္တည္းမွာပင္
Bangkok Airways ေလေၾကာင္းလိုင္းကလည္း အဲပုဂံႏွင့္ ခရီးစဥ္ ဖလွယ္ေရး
သေဘာတူညီခ်က္ကုိ ေဆြးေႏြး လ်က္ရွိၿပီး ပုဂံႏွင့္ မႏၱေလး ခရီးသည္မ်ား
လႊဲေျပာင္းေပးႏုိင္ရန္ စီစဥ္ထားေၾကာင္း သိရသည္။
လက္ရွိ
ျမန္မာႏုိင္ငံသို႔ ပ်ံသန္းလ်က္ရွိေသာ ႏုိင္ငံျခား ေလေၾကာင္းလိုင္း ၁၂ ခုမွာ Air
China, China Southern Airlines, China Eastern Airlines, Thai Airways
International, Indian Airlines, AirAsia (including Thai AirAsia), Taiwan’s
China Airlines, Silk Air, Malaysian Airlines, Bangkok Airways, Jetstar Asia,
and Vietnam Airlines တို႔ျဖစ္ေၾကာင္း ဘန္ေကာက္ ပို႔စ္ တြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။
0 comments:
Post a Comment