Wednesday, September 19, 2012

ဘဂၤလီတစ္ဦး၏ ေသြးေဆာင္ဖ်ားေယာင္မႈကုိ ခံရေသာ မႏၱေလးသူ

Posted by drmyochit Wednesday, September 19, 2012, under | No comments




From : မင္းကုိ

မႏၱေလးၿမိဳ႕ ဇာတိျဖစ္ေသာ ညီအစ္မႏွစ္ေယာက္ မလြင္လြင္ေထြးႏွင့္ .............(အမည္မေဖၚလုိပါ - လုံၿခံဳေရးအရ) တုိ႔ မဲေဆာက္ေစ်း၌ ေစ်းေရာင္းေနရာကေန စက္တင္ဘာလ (၁၃)ရက္ေန႔က ယင္းညီအစ္မႏွစ္ေယာက္မွာ စားမ်ား၍ ညီမ ျဖစ္သူ မလြင္လြင္ေထြးက အျပင္ထြက္သြားၿပီး ဘဂၤလီတစ္ဦးျဖစ္သူ စူဖူးက ေသြးေဆာင္ဖ်ားၿပီး လိမ္လည္ေခၚယူ၍ သားမယားအျဖစ္ျပဳက်င့္လုိက္ေၾကာင္း သိရသည္။

“ က်မတုိ႔ညီအစ္မႏွစ္ေယာက္က မဲေဆာက္ေစ်းမွာ ေစ်းေရာင္းၿပီးေနၾကတာပါ။ က်မတုိ႕မွာ ဒီေနရာမွာ မိဘ ေတြလည္းမရွိပါဘူး။ ညီအစ္မႏွစ္ေယာက္တည္းေနၾကတာ။ အဲဒီေန႔က ၁၃ ရက္ေပါ့ေနာ္ က်မတုိ႔ ညီအစ္မွႏွစ္ေယာက္ စကားမ်ားၾကတယ္။ ညီမကေတာ့ စိတ္ဆုိးလုိ႔ အျပင္ထြက္သြားပါတယ္။ က်မထင္တာက အိမ္ကုိသြားတယ္လုိ႔ ထင္ခ့ဲတာ။ ညေနေရာက္ေတာ့ အိမ္ကုိလည္းမေရာက္ဘူး။ က်မလည္း လန္႕သြားတာပဲ။ ေသခ်ာစုံစမ္းလုိက္မွ အဲဒီကုလား စူဖူးဆီမွာ ျဖစ္ေနတယ္။ က်မအရမ္းစိုးရိမ္ပါတယ္။ သူတုိ႔က ဘဂၤလီကုလားဆုိေတာ့ က်မညီမကုိ သတ္ပစ္လုိက္မွာကို ေၾကာက္တယ္။ အဲဒီဘဂၤလီေတြမွာ လူတစ္ေယာက္ကုိ သတ္ဖုိ႔သိပ္ဝန္ေလးတာမဟုတ္ဘူး။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ သူမွာက မယားႀကီးရွိတယ္။ က်မညီမကုိ မယားငယ္အျဖစ္ယူၿပီး ႏွိပ္စက္မွာ က်မအမတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ အရမ္းစိုးရိမ္ပါတယ္။ က်မတုိ႔ကုိ ကူညီေပးၾကပါ။ က်မတုိ႔ညီအစ္မႏွစ္ေယာက္ ျပန္လည္ဆုံစည္းဖုိ႔ လုပ္ေပးၾကပါ။ ” ဟု အစ္မျဖစ္သူက(အမည္ မေဖၚလုိပါ) ေျပာသည္။

ေသြးေဆာင္ဖ်ားေယာင္းမႈကုိ ခံရသူ မလြင္လြင္ေထြးညီအစ္မႏွစ္ေယာက္မွာ အဲဒီဘဂၤလီကုလား စူဖူးႏွင့္ ရင္းႏွီးၾကၿပီး ျဖစ္သည့္အတြက္ စိတ္ဆုိးသြားတာကုိ အခြင့္ေကာင္းယူ၍ အိမ္ကုိ အလည္ေခၚကာ ေသြးေဆာင္ဖ်ားေယာင္းၿပီး သားမ ယားအျဖစ္ ျပဳက်င့္လုိက္ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။

ဘဂၤလီ စူဖူးမွာ ေက်ာက္အေရာင္းအဝယ္လုပ္ငန္းကုိ လုပ္ကုိင္သူတစ္ဦးျဖစ္ေၾကာင္းကုိလည္း သိရသည္။ စူဖူးမယားႀကီး အေဖအေမေတြက အစ္မျဖစ္သူကုိ ရန္ရွာလာေသာေၾကာင့္ ဆြယ္မ်ိဳးရွာ ျမဝတီသို႕ ထြက္ေျပးလာရေၾကာင္း အစ္မျဖစ္ သူက ေျပာသည္။

မလြင္လြင္ေထြးႏွင့္ ဘဂၤလီ စူဖူးတုိ႔မွာ မဲေဆာက္ေစ်းနားမွာ ေနၾကသည္ကုိ သိရၿပီး အခုထက္ထိ အဆက္အ သြယ္မရေသာေၾကာင့္ ေတြ႕ေသာသူမ်ား အျမန္ဆုံး ဆက္သြယ္ေပးပါရန္ ေတာင္းဆုိလုိက္ေၾကာင္း အစ္မျဖစ္သူက ေျပာ သြားသည္။

0 comments:

Post a Comment

Tags

Labels

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား

Blog Archive

Blog Archive

ဆက္သြယ္ေပးပို႕ရန္

drmyochit72@gmail.com သို႕ ဆက္သြယ္ေပးပို႕ႏိုင္ပါသည္

ရွာေဖြရန္