Sunday, September 02, 2012

သေဘၤာတစ္ ကာတုိ ့ရဲ ့ထိပ္ေခါင္-The ship of all ships

Posted by drmyochit Sunday, September 02, 2012, under | No comments





.... ဆိပ္ခံေဘာ ၄ ခု၊ သေဘၤာကုိယ္ထည္ ၁၈ခုတုိ ့အား တင္ေဆာင္ ကာ တရုတ္နုိင္ငံ နန္တံုဆိပ္ကမ္းမွ တင္ေဆာင္ထြက္ခြာလာစဥ္... The ship of all ships: The largest cargo transport ship in the world, the Blue Marlin of Dockwise, carries four pontoons and 18 hulls on its back from Nantong Port, China


အဆုိပါ ဘလူးမာလင္း သေဘၤာႀကီးဟာ ေပ ၇၁၂ ေပရွည္ကာ အနက္၊ ေစာက္ ၁၃၈ ေပရွိကာ သူ ့ရဲ ့ကုန္းပတ္အက်ယ္က ေဘာလံုးကြင္း ၂ ကြင္းစာေလာက္ရွိပါတယ္... ေရမုိင္ ၁၃ မုိင္အထိေမာင္းႏွင္နုိင္ၿပီး ၿမင္းေကာင္ေရ ၁၇၀၀၀ အားရွိတဲ ့ဒီဇယ္အင္ဂ်င္တပ္ဆင္ ထားကာ သေဘၤာ၀န္ထမ္းေပါင္း ၂၄ ဦးရွိပါတယ္... ဒီသေဘၤာႀကီးကုိထိမ္းေက်ာင္းေမာင္းႏွင္ရတာ ဟာ ေရေပၚေမွ်ာေနသည္ ့အေဆာက္အဦးႀကီး တစ္ခုလံုးအား ထိမ္းရသလိုၿဖစ္ေနမွာလုိ ့ဆုိနုိင္ပါတယ္.... အထက္ပါပံုတြင္ပါရွိသည္ ့တန္ခ်ိန္ ၆ ေသာင္းေက်ာ္ရွိမည္ ့သေဘၤာကုိယ္ထည္မ်ားႏွင္ ့ဆိပ္ခံ ေဘာမ်ားဟာ ကုိရီးယားတြင္ အႀကမ္းထည္ၿပဳလုပ္ကာ ရုိတာဒမ္ သို ့ပို ့ေဆာင္ၿပီး အေခ်ာသတ္ တည္ေဆာက္ မွာၿဖစ္ပါတယ္...
တစ္ခ်ဴိ ့ေသာသေဘၤာမ်ားကုိေတာ ့ၿမစ္တြင္းသြားသေဘၤာမ်ားအၿဖစ္တည္ေဆာက္မွာၿဖစ္ၿပီး တစ္ခ်ဴိ ့ကုိေတာ ့ပင္လယ္ၿပင္ေရနံတူးၿခင္းကဲ ့သုိ ့ေသာေဆာက္လုပ္ေရးဆုိင္ရာသေဘၤာမ်ားအ ၿဖစ္ဖန္တီး တည္ေဆာက္မွာၿဖစ္ပါတယ္... ဒီသေဘၤာႀကီးေပၚတြင္တင္ေဆာင္ထားသည္ ့ကုန္ပစၥည္း ( သေဘၤာ ၊ ေရနံတူးစင္ ) မ်ားအား မ, ခ်ီနုိင္မည္ ့ကရိန္း၊ ၀န္ခ်ီစက္မရွိတာမုိ ့ ၎သေဘၤာအား နည္းပညာအသစ္ၿဖစ္ ၀မ္းဗုိက္ေရသုိ ေလွာင္ကန္မ်ားအတြင္းေရၿဖည္ ့လုိက္ရံုၿဖင္ ့ကုန္းပါတ္အား ေရေအာက္၁၃မီတာအထိႏွစ္ၿမဳပ္
ထား ေစရန္ဖန္တီးတည္ေဆာက္ထားပါတယ္... သေဘၤာမ်ား၊ ေရနံတူးစင္မ်ားအား ထုိကုန္းပါတ္ေပၚတြင္ ရပ္တန္ ့ကာ သုိေလွာင္ကန္အတြင္းမွ ေရမ်ား ဖယ္ထုတ္ လုိက္ရံုၿဖင့္ကုန္တင္သေဘၤာႀကီးေပၚ တင္ၿပီးသားၿဖစ္သြားမွာၿဖစ္ပါတယ္...

0 comments:

Post a Comment

Tags

Labels

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား

Blog Archive

Blog Archive

ဆက္သြယ္ေပးပို႕ရန္

drmyochit72@gmail.com သို႕ ဆက္သြယ္ေပးပို႕ႏိုင္ပါသည္

ရွာေဖြရန္