Tuesday, May 07, 2013

ကိုးတန္းကေလးႏွင့္ Sexy နမ္းရႈံ႕ခန္းရိုက္သည့္ ဒါရိုက္တာ ကိုယ္စား ဇနီးသည္မွ ေတာင္းပန္ (ဗီဒီယို ဖိုင္ပါ)

Posted by drmyochit Tuesday, May 07, 2013, under | 1 comment


က်မ နံရိုုးရွင္ ဒါရိုုက္တာ ဝင္းထြန္းထြန္း .. ရိုုက္ကူးခဲ့တဲ့ 
မ်က္လံုုးေလး ကလယ္ ကလယ္ ဆိုုတဲ့ ဇာတ္ကား နဲ႕ပတ္သက္ျပီး .. 
ေဝဖန္ ရံႈခ် ျပစ္တင္မႈ ေတြ ကိုု .. 
က်မ ဝမ္းနည္း နာက်င္ ထိခတ္ ခံစားရ တာထက္ .. 
ဒါဟာ ေျပာသင့္တဲ့ .. လက္ညိႈးထိုုးသင့္တဲ့ .. အမွန္တရား .. တခုုမိုု႕ .. 
က်မ ဝမ္းနည္း နာက်င္ ရေပမဲ့ .. လူတိုုင္း ေျပာသမ ွ် .. ကိုု .. 
က်မ လက္ခံပါ တယ္ .. 
ေကာင္းအတူ ဆိုုး အတူ ေပါ့ ရွင္ .. 
သူ ေကာင္းခဲ့တာေတြအတြက္ခ်ည္း .. က်မ စံေနရတာ မ်ားပါျပီ ... 
တခုုေလးပဲ ေတာင္းပန္ခ်င္တာက .. 
သူ႕ရဲ႕ ဖန္တီးမႈ ကိုု ၾကိဳက္သလိုုေထာက္ျပလိုု႕ရပါတယ္ .. 
သူ႕ ရဲ႕ အနုုပညာသက္တမ္းတေလ ွ်ာက္ .. 
ဘာမွ မေလ့လာ မစူးစမ္းပါဘဲ .. ဝါးလံုုးရွည္ နဲ႕ သိမ္းက်ံဳးရမ္း ျပီး .. 
သူေစာင့္ထိန္းခဲ့တဲ့ သိကၡာေတြကိုုေတာ့ မိႈခ်ိဳးမ ွ်စ္ခ်ိဳး မေျပာေစခ်င္ပါဘူး .. 
အျပစ္ရွိတယ္လိုု႕ ထင္တဲ့အတြက္ .. 
သူ႕ကိုုယ္စား .. က်မ က ေတာင္းပန္ေနပါတယ္ .. 
ေနာက္မျဖစ္ေစရဘူး လိုု႕လဲ ကတိေပးေနပါတယ္ .. 
ဆင္းရဲသည္ျဖစ္ေစ .. ခ်မ္းသာသည္ျဖစ္ေစ .. 
က်န္းမာသည္ ျဖစ္ေစ .. မက်န္းမာသည္ျဖစ္ေစ .. 
ေအာင္ျမင္သည္ျဖစ္ေစ .. က်ရံႈးသည္ျဖစ္ေစ .. 
ေကာင္းရင္လဲ တူတူစံပါ့မယ္ .. မေကာင္းတာေတြကိုုလဲ တူတူမ ွ်ေဝပါ့မယ္ .. 
က်မ သူ႕ကိုုယ္စား အထပ္ထပ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ ရွင္ .. 
ဟုုတ္ကဲ့ ရွင္ .. 
က်မ ဒါရိုုက္တာဝင္းထြန္းထြန္းရဲ႕ဇနီး .. သစ္သစ္ျမင့္ဆိုုင္ ပါ .. 
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ..

ဒီကား ကိုု ဖန္တီးတဲ့ သူ က က်မ နံရိုုးရွင္ ဒါရိုုက္တာဝင္းထြန္းထြန္း ျဖစ္ေနတဲ့ အတြက္ ..က်မ ကိုုယ္တိုုင္ .. အဲဒီ ဒါရုုိက္ တာကိုု ျပင္းထန္ စြာ ရံႈ႕ခ်ေၾကာင္း ေျပာလိုု ပါတယ္ ..
ေနာက္တခါ ဒီလိုုမ်ိဳး ရုုိက္ဦးမယ္ ဆိုုရင္ ..
က်မ ဘယ္ လိုုမွ လက္မခံနိုုင္တ့ဲ အတြက္ ..က်မ ဘာလုုပ္မယ္ ဆိုုတာ ေစာင့္ၾကည္႕လိုုက္ပါ .. ဒါရိုုက္တာ ..
ျပင္းျပင္း ထန္ထန္ ကိုု ရံႈႈ႕ခ်ပါတယ္
$ ရွက္ကင္းမဲ့လိုုက္တာ ဆိုုတာ ..ရွက္စရာ ေကာင္း လွတယ္ ..
လြန္လြန္းလွတယ္ ..ေစာက္ရွက္ကြဲတယ္ ဆိုုတာ အဲလိုုမ်ိဳး ..
အဟတ္ဟတ္ ..
ဘယ္လိုုမွ ကိုု ေျဖေတြးေတြးေပးလိုု႕မရတဲ့ .. ကိစၥ တခုု ျဖစ္ပါတယ္ ..
စိတ္ကုုန္လွတယ္ ..
ရွက္လွတယ္ ..
က်မ က အားလံုုး ကိုု သူ႕ကိုုယ္စား ေတာင္းပန္ပါတယ္ ...ေနာက္မျဖစ္ေစ ရပါဘူး ..
က်မ wall ေပၚမွာ cmt အေနနဲ႕ လာ share ေပးတဲ့ Soe Min Oo ကိုု ေက်းဇူးအထူးတင္ရွိပါတ္
က်မ က သူဘာေတြ ရိုုက္တယ္ ဘယ္သူ ေတြနဲ႕ ရုုိက္တယ္ ဆိုုတာ မသိေတာ့
ေနာင္ ဒါမ်ိဳးေတြ႕ခဲ့ရင္လဲ လက္တိုု႕ေပးၾကပါဦး ရွင္ ..



1 comments:

Post a Comment

Tags

Labels

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား

Blog Archive

Blog Archive

ဆက္သြယ္ေပးပို႕ရန္

drmyochit72@gmail.com သို႕ ဆက္သြယ္ေပးပို႕ႏိုင္ပါသည္

ရွာေဖြရန္