Thursday, January 30, 2014

နာမည္ေက်ာ္ေတြရဲ႕ ပထဆံုးအနမ္း အေတြ႕အႀကံဳေလးေတြ

Posted by drmyochit Thursday, January 30, 2014, under | No comments

အခုမွ ရည္းစားစထားမယ္ဆုိရင္ေတာ့ ခ်စ္သူေလးဆီက ပထမဆံုးအနမ္းအတြက္ သိပ္လည္း စိတ္ဖိစီးမႈ ျဖစ္မေနပါနဲ႕။ ဒီနာမည္ေက်ာ္ေတြရဲ႕ ငယ္စဥ္က အေတြ႕အႀကံဳေလးေတြကို ေလ့လာၾကည့္လုိက္ရင္ ရယ္ရႊင္ဖြယ္ေကာင္းေနတာေၾကာင့္ ေပါ့ေပါ့ပါးပါးေလး ျဖတ္သန္းလုိက္ႏုိင္မွာပါ။


(၁) Zayn Malik - ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ပထမဆံုး အနမ္းကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္အသက္ (၁၃)မွာပါ။ အဲတုန္းက ကၽြန္ေတာ္က အေတာ္ေလးအရပ္ပုပါေသးတယ္။ သူမက ကၽြန္ေတာ့္ထက္ရွည္ေနေတာ့ သူမကိုမွီဖို႔ ေအာက္က အုတ္ခဲခုၿပီး နမ္းခဲ့ရတယ္လုိ႕ ဆုိပါတယ္။
(၂) Katie Findlay - ကၽြန္မရဲ႕ ပထမအနမ္းကေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ ပထမဦးဆံုးခ်ိန္းေတြ႕တဲ့အေခါက္မွာ ျဖစ္ၿပီး အဲ့ဒီတုန္းက ကၽြန္မ ၁၄ႏွစ္ပဲ ရွိပါေသးတယ္။ ကၽြန္မတုိ႕ လူသြားစႀကၤမွာ လမ္းေလွ်ာက္ေနၾကတယ္။ သူက ႏႈတ္ဆက္ဖို႕ လွည့္လာတယ္ ။ ၿပီးေတာ့ ရပ္လုိက္တယ္ ။ ၿပီးေတာ့ထပ္လွည့္လာၿပီး ကၽြန္မကို အရမ္း ၊ အရမ္းျမန္တဲ့ ႏႈန္းနဲ႕နမ္းသြားတာ ကၽြန္မႏႈတ္ခမ္းတ၀က္ကိုပဲ ထိမိလုိက္တယ္။ ၿပီးေတာ့ “မနက္ျဖန္ ေက်ာင္းမွာေတြ႕မယ္” လို႕ေျပာၿပီး ေျပးထြက္သြားေတာ့တာပဲ။ ဘယ္ေလာက္မ်ား ခ်စ္ဖို႕ေကာင္းလုိက္လဲေနာ္ လုိ႔ ေျပာျပသြားပါတယ္။
(၃) Louis Tomlinson – “အဲတုန္းက ကၽြန္ေတာ္ ၁၁ႏွစ္ပဲ ရွိေသးတယ္ဗ်။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ အိမ္ေနာက္ေဖးက ၿခံထဲမွာ နမ္းျဖစ္ခဲ့ၾကတယ္ ။ ဘာလုိ႔လဲဆုိေတာ့ အိမ္ကကၽြန္ေတာ့္ကို တံခါးပိတ္ထားလုိ႔ေလ” လုိ႕ ေျပာျပသြားပါတယ္။

(၄) Ellen Wong – “ကၽြန္မအထင္ အလယ္တန္းေလာက္တုန္းကျဖစ္မယ္ ။ အိမ္ကို သူနဲ႕အတူ လမ္းေလွ်ာက္ျပန္ေနက်ေပါ့။ တစ္ေန႕ေတာ့ လမ္းအတူေလွ်ာက္ေနရင္း သူက ကၽြန္မကို ခဏရပ္ခုိင္းၿပီး “မင္းမ်က္လံုးေတြကို ခဏမွိတ္ထားေပးပါလား ။ ငါ့မွာ မင္းအတြက္ တစ္ခုခု ရွိတယ္” လုိ႕ေျပာလာတယ္။ ကၽြန္မ သူဘာလုပ္မယ္ဆုိတာ တကယ္ကို မေတြးမိခဲ့ပါဘူး။ အဲဒီမွာ ကၽြန္မကိုအနမ္းတစ္ပြင့္ ေခၽြသြားေတာ့ပါပဲ ဆုိၿပီး ေျပာခဲ့ပါတယ္။

(၅) Tyler Posey – “Miley Cyrus က ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ပထဦးဆံုးအနမ္းပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ႏွစ္ႏွစ္ေလာက္ တြဲၿပီးျပတ္သြားခဲ့ၾကတယ္။ အဲတုန္းက ကၽြန္ေတာ္ ၁၁ ႏွစ္ပဲရွိေသးတယ္။ ေနာက္သံုးႏွစ္အၾကာမွာ သူမကို ကၽြန္ေတာ္ တီဗြီမွာ စျမင္ရတာပါပဲ” လို႕ ဖြင့္ေျပာသြားပါေသးတယ္။

Ref:seventeen.com

0 comments:

Post a Comment

Tags

Labels

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား

Blog Archive

Blog Archive

ဆက္သြယ္ေပးပို႕ရန္

drmyochit72@gmail.com သို႕ ဆက္သြယ္ေပးပို႕ႏိုင္ပါသည္

ရွာေဖြရန္