Monday, September 01, 2014

နဂါးပဲေစာင့္ေစာင့္၊ နတ္ေစာင့္ေစာင့္ မပါမျဖစ္ေသာ အဆင့္မ်ား

Posted by Unknown Monday, September 01, 2014, under | No comments








ေခါင္းေလာင္းၾကီးဆယ္ယူရန္ၾကိဳးပမ္းေနၾကျခင္းကို အဓိပၸါယ္မရွိ ေခါင္းေလာင္းလည္း တကယ္မရွိဟုတခါမွမေျပာပါ။ က်ေနာ္တို႕ အားမလိုအားမရျုဖစ္ေနသည္မွာ အင္ဂ်င္နီယာမ်ား၏တြက္ခ်က္မွဳအစီအစဥ္မ်ား စနစ္တက်မရွိပဲ ဂမၻီရလိုလို
နဂါးေတြနတ္ေတြ ကူညီေနသလို ရိုးသားေမွ်ာ္လင့္ေနေသာသူေတြကို
 ေလွ်ာက္ေျပာတာကိုလံုး၀လက္ မခံႏိုင္ျခင္းျဖစ္သည္။ 

ဤမွ်ေလးလံျပီးမစ္ၾကမ္းျပင္ ရြံ႕ႏြံထဲ ႏွစ္ ၄၀၀ ျမဳပ္ေနေသာ ေခါင္းေလာင္းၾကီးကို ဆယ္ယူရန္
အတြက္ ျဖစ္သင့္ေသာ နည္းလမ္း (Method Statement)ကို ၂၀၁၂ က က်ေနာ္
သူငယ္ခ်င္း Civil Engineer ကိုေနမင္းဟိန္းက အင္ဂ်င္နီယာ ညီလာခံမွာ
တင္ျပခဲ့ဘူးသည္။ စာမ်က္ႏွာ (၃၀)ေက်ာ္ ရွည္လ်ားေသာ သူ၏အစီရင္ခံစာ
ထဲက ပံု ( 11)ပံုူေလာက္ကို ေကာက္ႏွဳတ္ကာ ျမန္မာလို သာမန္လူမ်ားနားလည္ေအာင္ က်ေနာ္္ ျပန္ရွင္းျပေရးျပပါမည္။ အစီအစဥ္အတိုင္းၾကည့္ေစခ်င္ပါသည္။


ျဖစ္နိုင္ေျခ (၂) ခုအနက္ သဲႏြံထဲမွာ ျမဳပ္ေနဖို႕က ပိုမ်ားေပရာ ရွိႏိုင္ေသာေနရာကို
ဘူမိရူပ အသံလွိဳင္းျပန္ဖမ္းယူျခင္းနည္း ( Seismic sonic rador surveying) မ်ားျဖင့္ ေနရာကိုတိက်ေအာင္အရင္ရွာရမည္။ ေနရာေသျခာေသာအခါ ေခါင္းေလာင္းအေပၚရွိ နံေဘးရွိ 
သဲမ်ားကို ဒီတိုင္း သယ္မထုတ္ေနလို႕မရ။ (သည္မွ်ထူေအာင္အုပ္ေနသာ သဲမ်ားကိုေက်ာ္ကာ ေခါင္းေလာင္းကိုယ္ထည္ကို ေရငုပ္သမား မည္သို႕စမ္းမိသည္ မသိပါ ။) ေဘာင္ခတ္မထားပါက သဲႏွစ္မ်ားက ျပန္က် ျပန္အုပ္သြားမည္သာျဖစ္သျဖင့္ Temporary Cofferdam (Retaining walls/ sheet piles..etc ) မ်ားခတ္ကာ ပတ္ပတ္လည္ ရွင္းသြားေအာင္ အရင္ ျခစ္ထုတ္ရ (dredge) မည္။

ျခစ္ထုတ္ကေလာ္ယူလာေသာ သဲမ်ားကို dredging barge ျဖင့္သယ္ကာ ေ၀းရာမွာသြားျပန္သြန္ခ်ရမည္။ ၾကိဳးခ်ည္ေႏွာင္ရမည့္ေနရာ hooks ႏွင့္ ခ်ည္ေႏွာင္မည့္နည္းစနစ္တို႕ကို အေသအခ်ာတြက္ခ်က္လုပ္ေဆာင္ရမည္ (ဒါေတာင္ ေနာက္က်ိေနေသာေရေအာက္မွာ လုပ္ၾကရမည္မွာ အလြန္ ခက္ခဲပါလိမ့္မည္။ စင္ကာပူမွာကုန္းေပၚမွာ သာမန္္ ၃-၄ တန္ အေလးခ်ိန္ေလး ပစၥည္းတင္ဖို႕ၾကိဳးခ်ည္ၾက တာေတာင္Lifting supervisor / safe work load..etc) ေတြဘာေတြနွင့္ ရွဳတ္ယွက္ခတ္ေနသည္) ေခါင္းေလာင္းၾကီး တန္ ၂၉၀ ဆိုသည္မွာ နည္းနည္းေနာေနာမဟုတ္ ။ေရွးကသမိုင္းဆရာေတြ ခ်ဲ႕ကားတာမဟုတ္ဘူးဆိုလွ်င္ ေလယာဥ္တစီးစာေလာက္ေလးေနျပီ။
ျပီးမွ ေလဘူေဘာင္းမ်ား တပ္ဆင္ထားေသာ ေဖာင္ေပၚသို႕ အေလးခ်ိန္အေသအခ်ာတြက္ထားေသာ ကရိန္းျဖင့္မတင္ရနည္။ ျပီးမွ ကုန္းေပၚသို႕သယ္ရမည္။ ေရႊတိဂံုဘုရားလမ္း ကမ္းနားလမ္းတို႕က အေလးခ်ိန္ ခံႏိုင္ရဲ႕လားေတြးရဦးမည္။

ေရၽြတိဂံုရင္ျပင္ေရာက္သည္အထိ ရထားလမ္းသီးသန္႕ေဖာက္ရမည္။
ခုေျပာသည္မွာ မပါမျဖစ္ေသာ အဆင့္မ်ားကို အၾကမ္းတင္ျပျခင္းျဖစ္သည္.။ 
အေသးစိတ္တြက္ခ်က္မွဳ မ်ားစြာလိုအပ္သည္။ 
မဟုတ္ပါက လမ္းတြင္ ေနာက္တခါ ျပန္ျပဳတ္က် 
ဒုကၡမ်ားဘြယ္ရာရွိေပသည္။

0 comments:

Post a Comment

Tags

Labels

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား

Blog Archive

Blog Archive

ဆက္သြယ္ေပးပို႕ရန္

drmyochit72@gmail.com သို႕ ဆက္သြယ္ေပးပို႕ႏိုင္ပါသည္

ရွာေဖြရန္