Friday, March 08, 2013

Skynet က လြင့္တဲ့ သမၼတႀကီးရဲ႕ အိမ္ျပန္ ခရီးစဥ္ ႀကိဳဆုိမႈမ်ား video File

Posted by drmyochit Friday, March 08, 2013, under , | No comments



Skynet က လြင့္တဲ့ သမၼတႀကီးရဲ႕ အိမ္ျပန္ ခရီးစဥ္ ႏွင့္ လာေရာက္ႀကိဳဆုိသူမ်ား ထံမွ ရင္ဖြင့္သံမ်ား...

ေဒၚခုိင္ခုိင္ႏြယ္>> လာႀကိဳရတဲ့ အေၾကာင္းအရင္က ရုိးရုိးရွင္းရွင္း ေျဖရရင္ သမၼတႀကီးကို အထူး ေက်းဇူး တင္လို႔ပါ... ဘာေၾကာင့္ တင္ရသလဲ ဆိုေတာ့ ကၽြန္မတုိ႔ ဘယ္ေနရာ သြားသြားေပါ့ေနာ္ တစ္ကမာၻလံုး
ႀကိဳက္ တဲ့ ေနရာသြား ကၽြန္မတို႔ အခု မ်က္နွာေမာ္ၿပီး သြားလို႔ ရလို႔ပါ... အဲဒါကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္...

ဒါရုိက္တာ ၀ုိင္း >> ဘာပဲေျပာေျပာေလ ကုိယ့္ႏုိင္ငံေကာင္းဖို႔ အတြက္ ခ်စ္ၾကည္ေရး သြားေရာက္တာပဲ ဒီအတြက္လည္း ဒီဟာကို လာၿပီး ႀကိဳဆိုတာပါ.. ဘာေတြ အေျပာင္းအလဲ ျဖစ္လာမလဲ ဆိုတာေတာ့ အမ်ားႀကီးေတာ့ ကုိယ္တုိ႔ အေနနဲ႔ ေမွ်ာ္လင့္လို႔ မရဘူးဆိုရင္ေတာင္မွ အရင္တုန္းက ရွိခဲ့တဲ့ မရခဲ့တဲ့ အကူအ ညီေတြ အခုျပန္ရမယ္.. ၿပီးတဲ့အခါက်ေတာ့ ကုိယ္တုိ႔ ႏုိင္ငံမွာ ရွိတဲ့ေၾကြးၿမီ   ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ား   ေပါ့ေနာ္.. အခု စကုိက္နက္ up to date မွာ ၾကည့္ရတာလည္း ဒီ ေၾကြးၿမီေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ကုိ ေလ်ာ္ ပစ္ တာေတြ အကူအညီေပးမယ့္ ဘက္ဂ်က္ေတြ အမ်ားႀကီးကို ၾကားေနရေတာ့ ကုိယ္ ၀မ္းသာပါ တယ္ ၾကည့္ ရင္းနဲ႔ပဲ ဘာပဲ ေျပာေျပာေပါ့ေနာ္.. ဒီလို အေထာက္အပံေတြ ရေတာ့ ကုိယ္တို႔ ႏုိင္ငံ တုိးတက္ဖို႔ အတြက္ အမ်ားႀကီး အဆင္ေျပပါတယ္...

သရုပ္ေဆာင္ ေျပတီဦး >> အဓိက ကေတာ့ ဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ သမၼတကုိ လာႀကိဳတယ္ဆိုတာ တာက သမၼတကို ယံုလို႔ေပါ့.. ေနာ္... ဟုိ ေထာက္ခံလို႔ အားေပးလို႔ ေပါ့.. ဒါေတာ့ ေသခ်ာတယ္ေလ... ကၽြန္ေတာ္ တို႔ မေထာက္ခံတဲ့ အားမေပးတဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အယံုအၾကည္မရွိရင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ လာႀကိဳမွာ မဟုတ္ဘူး... ဒါေသခ်ာ တယ္ေလ... ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ၾကားတာကေတာ့ အဓိက ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ တစ္ခါမွ မရခဲ့ဖူးေသးတဲ့ GSP ေပါ့ဗ်ာ.. အဲဒီ ဟာကုိ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏုိင္ငံမွာ ရဖို႔ ဆိုတာက ေခတ္အဆက္ဆက္မွာ ဘယ္လို မွ မလြယ္ခဲ့ဘူး မျဖစ္ခဲ့ဘူးေပါ့ေနာ္... တကယ္ အေရးပါတဲ့ အတြင္းစည္းမွာ ရွိတဲ့ သူေတြကလည္း ဒါကုိ မေပးဘူးေပါ့... ကၽြန္ေတာ္တို႔ကုိ မေပးဘူးေပါ့..

0 comments:

Post a Comment

Tags

Labels

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား

Blog Archive

Blog Archive

ဆက္သြယ္ေပးပို႕ရန္

drmyochit72@gmail.com သို႕ ဆက္သြယ္ေပးပို႕ႏိုင္ပါသည္

ရွာေဖြရန္