Monday, October 01, 2012

ေျမာက္ပိုင္း ABSDFလူသတ္ပြဲ အေၾကာင္း တေစ့တေစာင္း - ၂

Posted by drmyochit Monday, October 01, 2012, under | No comments


ေထာင္ထဲမွာအေၿခအေနကသိသိသာသာၾကီးကိုပဲေၿပာင္းေနပါတယ္။မလိုအပ္ရင္ဘယ္သူမွစကားမေၿပာၾကဘူး။အထဲမွာအသံအက်ယ္ဆံုးကမ်ိဳးေဇာ္နဲ.ဝင္းၿမင့္တို.ႏွစ္ေယာက္သာၿဖစ္တယ္။ "မေအလိုးေတြ ေတြ႕လား၊လက္ၿဖတ္လာတာ၊ မင္းတို႕လည္းေသ

မယ္၊သတိထားၾက "ၿပီးေတာ့မ်ိဳးေဇာ္ကခ်ိဳၾကီးရဲ႕ေခါင္းကိုပုတ္ၿပီး "မင္းရိုးရိုးသားသားေၿဖ ၾကားးလားမင္းတို.လို ေကာင္ေတြ ေၾကာင့္ငါတို႕ဒုကၡေရာက္ေနတာ၊။ ဝင္းၿမင့္ကလည္း ထြန္းေအာင္ေက်ာ္ကို ၾကီမ္နဲ႕ဝင္ရိုက္ တယ္။မင္းလက္လည္းၿဖတ္ၿပစ္မယ္။

နားလည္လား လို႕ၾကီမ္းၿပီး ထြန္းေအာင္ေက်ာ္ေဘးက တေယာက္ ႏွစ္ေယာက္ကိုလည္းဝင္ရိုက္တယ္။ အားလံုးၿငီမ္ေနၾကတယ္။

ေနာက္တေန႕ ၁၉၉၂ ေဖေဖၚဝါရီ ၁၁ ရက္ ပံုမွန္အလုပ္ဆင္းတဲ့သူေတြအလုပ္သြားလုပ္ၾကေတာ့ က်ေနာ္နဲ.အတူတူေနမ ေကာင္းတဲ့သူေတြက်န္ရစ္တယ္။အဲဒီအခ်ိန္မွာ က်ေနာ္တို.ကို ေတာင္ကုန္းေပၚမွာအၿပင္ထုတ္ၿပီး ထင္းခြဲခိုင္း တယ္။ထင္းခြဲေန တုန္းမွာ ဗိုလ္ဂြန္ေမာ္(ယခု ဒုစစ္ဦးစီးခ်ဳပ္ K I A )ေရာက္လာၿပီး ကိုညီညီ ခင္ဗ်ားေခါင္းမာတယ္ေနာ္၊ အေၿခာင္ေသလီမ့္မယ္။

ဘယ္လိုလဲက်ေနာ္ေၿပာတာစဥ္းစားမလားတဲ့၊က်ေနာ္ရီၿပလိုက္ပါတယ္။အဲဒီအခ်ိန္မွာေက်ာ္နိုင္ဦးနဲ႕အတူအၿခားအဖြဲ႕က ႏွီးၿဖာေနတယ္။က်ေနာ္တို.ကထင္းခြဲေနရတယ္။ေက်ာ္နိုင္ဦးကေၿခေထာက္ေယာင္ေနတာနဲ႕တူတယ္။က်ေနာ္ထင္း ကိုၾကိဳးစားခြဲ ပါတယ္

ဒါေပမဲ့က်ေနာ္ထင္းခြဲတာလုပ္ေနၾကလူေတြလိုမကြ်မ္းက်င္တာေတာ့အမွန္ပါပဲ။အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကြန္မန္ဒို အဖြဲ႕က လက္သီးက

ေဟ့ေကာင္ညီညီ မင္းဘဝအတြက္ငါ သနားတယ္။မင္းထင္းလဲေၿဖာင့္ေၿဖာင့္မခြဲတက္၊ႏွီးလဲ မၿဖာတက္၊မင္းထဝကို မင္းဘယ္လို

ရင္ဆိုင္မလဲ၊ က်ေနာ္က ဟုတ္ကဲ့ က်ေနာ္ၾကိဳးစားပါမယ္။ဒီေန႕ထူးထူးၿခားၿခား ေတာေခါင္းေတြသေဘာ ေကာင္းေန တယ္။

က်ေနာ္တို႕ကိုစုၿပီးေဆးလိပ္ေသာက္ခြင့္ေပးထားတယ္။စကားေတာင္နဲနဲလြတ္လြတ္လပ္လပ္ေၿပာလို႕ရတယ္။ေနာက္ေရေႏြးေသာက္ခြင့္ရတယ္။ဒါေပမဲ့သတိေတာ့ထားေနရတယ္။ဒီအေၿခအေနမ်ိဳးကအခ်ိန္မေရြးေၿပာင္းသြားနိုင္တယ္။ညေန ေထာင္ထဲမွာထမင္းေကြ်းအၿပီး မအိပ္ခင္သီခ်င္းဆိုခိုင္းတယ္။ေတာေခါင္းေတြရဲ႕စကားအသံုးအနွုဳန္းကိုၾကည့္ရတာ အေၿခေနက လံုးလံုး မေကာင္းေတာ့ဘူး။ ခ်ိဳၾကီးအမွတ္တရသီခ်င္းဆိုကြာ၊ထြန္းေအာင္ေက်ာ္ အမွတ္တရသီခ်င္း ဆိုကြာ..ဆိုတဲ့စကား ေတြေၾကာင့္ပါ။

ဒီေန႕ ထြန္းေအာာင္ေက်ာ္က ထူးထူးၿခားၿခားတည္ၿငီမ္ေန တယ္။ကိုခ်ိဳၾကီးကေတာ့စိတ္ေလွ်ာ့ လိုက္တဲ့ပံုမ်ိဳး ရွိတယ္။သူသီခ်င္းဆိုေတာ့ေမာေနတယ္။ေနာက္တေန႕ ၁၉၉၂ ေဖေဖၚဝါရီ ၁၂ ရက္ နံနက္ခင္းတပိုင္းလံုး ပံုမွန္လိုၿပီးသြားၿပီး ၃ နာရီေလာက္ေရာက္ ေတာ့ထမင္းၿမန္ၿမန္ေကြ်ဖို႕လုပ္တယ္။ထမင္းကို ၄ ေယာက္တဝိုင္း ပလတ္စတစ္ ၿပားနဲ. ပံုၿပီးေကြ်းတယ္။အဲဒီေတာ့မ်က္ႏွာခ်င္း ဆိုင္အတန္းက လူ ၁ ေယာက္ ၂ ေယာက္ ပိုေနရင္ ဆန္႕က်င္ဘက္မွာသြားေပါင္းရတဲ့စနစ္ရွိတယ္။ထြန္းေအာင္ေက်ာ္ကေဝ့ေန ၿပီးက်ေနာ္ထမင္းစားမဲ့ဝိုင္းဘက္ကိုကူး လာတယ္။ က်ေနာ္တို႕ငံုၿပိးထမင္းစားေနခ်ိန္မွာ ကိုညီ က်ေနာ္ေတာ့ အသတ္ခံရေတာ့မယ္ မၿဖစ္နိုင္ပါဘူး မင္းက Figure ရွိတဲ့သူ တေယာက္ပဲ ကိုခ်ိဳကို သတ္မွာေတာ့ၿဖစ္နိုင္တယ္။မင္းေတာ့မၿဖစ္ေလာက္ပါဘူး။ ကိုညီက်ေနာ္စိတ္ ခ်မ္းသာေအာင္ေရွာက္ေၿပာမေနပါေတာ့၊က်ေနာ္ေၿပာတာနားေထာင္ပါ။ဒီေန႕ၿပည္ေထာင္စုေန႕ က်ေနာ္တို႕ကို ဒီေန႕သတ္လီမ့္မယ္။စကားေၿပာသံၾကားရတာ ခင္ဗ်ားကေတာ့လြတ္လီမ့္မယ္၊က်ေနာ္နဲ႕က်ေနာ္တို႕အားလံုးရဲ႕ အၿဖစ္ မွန္ကို ေဖၚေပးပါ။က်ေနာ္ နံမည္ဆိုးနဲ႕ေသရတာမဟုတ္ေၾကာင္းရွင္းေပးပါ။ခင္ဗ်ား လြတ္တဲ့အခါမွာ ဒီေကာင္ ေတြကိုလက္စားေခ်ေေပးပါ။ေတာ္လွန္ေရးေအာင္ၿမင္ခ်ိန္မွာ ABSDF ဟာၿမန္မာ့ တပ္မေတာ္ထက္ ဆိုးလီမ့္မယ္။ အဲဒီလိုမၿဖစ္ေအာင္ ခင္ဗ်ားတားဆီးေပးပါ။ထမင္းဝိုင္းမွာ ဝဏၰေဇာ္ ပါတယ္။တၿခားတေယာက္ကိုေတာ့ မမွတ္မိေတာ့ဘူး။က်ေနာ္က ၿပန္ေၿပာမယ္ လုပ္ေတာ့အခ်ိန္မရေတာ့လို႕ပါ။က်ေနာ္ ေၿပာတာပဲနားေထာင္ ေပးပါဆိုၿပီးမွာစရာရွိတာ ေတြမွာတယ္။က်ေနာ္ေၿပာစကားကို နားမေထာင္နိုင္တဲ့အတြက္ ေတာင္းပန္တယ္။ ေနာက္ထမင္းဝိုင္း သီမ္းလိုက္တယ္။



ဆက္လက္ေဖာ္ၿပပါမည္။

ညီညီ (မႏၱေလး) ABSDF ေၿမာက္ပိုင္း

From: Myanmar Express

0 comments:

Post a Comment

Tags

Labels

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား

Blog Archive

Blog Archive

ဆက္သြယ္ေပးပို႕ရန္

drmyochit72@gmail.com သို႕ ဆက္သြယ္ေပးပို႕ႏိုင္ပါသည္

ရွာေဖြရန္