Monday, October 01, 2012

ေျမာက္ပိုင္း ABSDFလူသတ္ပြဲ အေၾကာင္း တေစ့တေစာင္း - ၃

Posted by drmyochit Monday, October 01, 2012, under | No comments


ရက္ေလာက္ကထင္ပါတယ္။အလံတိုင္ကုန္း(ေထာင္ကုန္း)အေပၚမွာပဲအသစ္ေဆာက္ထားတဲ့တဲ(ေနာက္ပိုင္း ရင္းမွဳး ေအာင္ေဆြဦး ရဲ.တဲ )ထဲမွာသတ္မည့္စာရင္းထဲထည့္သင့္မထည့္သင့္အၿပီးသတ္ ဆံုးၿဖတ္ခ်က္အခ်ခံရမဲ့ သူေတြကို သံေခ်ာင္းကေခၚေတြ.ပါတယ္။ဘယ္ႏွစ္ေယာက္ေခၚေတြ.တာလည္းေတာ့အတိအက်မသိပါဘူး။ေခၚၿပီးအေမးခံခဲ့ရသူေတြေရးၾကပါအုံး။ ကြ်န္ေတာ္သိတာက ကြ်န္ေတာ္ရယ္၊ လွၿမင့္ေခၚေဇာ္ၾကီးရယ္၊ ေမာင္ေမာင္ၾကြယ္ရယ္၊ကြ်န္ေတာ္ကစပါ. မယ္။

အိမ္ထဲဝင္သြားတာနဲ.သံေခ်ာင္းကအေစာင့္ေတြကို "ငါ ကိုညီနဲ.လြတ္လြတ္လပ္လပ္ စကားေၿပာခ်င္ တယ္ကြာ၊ မင္းတို.အၿပင္ဘက္ ထြက္ၾကဆိုတာနဲ.စပါတယ္။ေကာ္ဖီတိုက္ ပါတယ္။ေဆးလိပ္တိုက္ပါ တယ္။မီးဖိုေဘးမွာ ေရေႏြးေသာက္ၿပီးဇိမ္နဲ.စကားေၿပာရတာပါ။သံေခ်ာင္းကမႏၱေလးတကၠသိုလ္ကအေၾကာင္းေတြကိုဟိုေရာက္ဒီေရာက္ေၿပာေနၿပီးမွဇတ္ကနဲ. "ကိုညီညီ ခင္ဗ်ားေထာက္လွမ္းေရး မဟုတ္မွန္းကြ်န္ေတာ္ သိပါတယ္။ကြ်န္ေတာ္တို.ဗ်ာ တေယာက္နဲ.တေယာက္မႏၱေလးမွာကတည္းကသိၾကတာ…… ကြ်န္ေတာ္ က CS မွားေနၿပီ၊ကြ်န္ေတာ္က စစ္သားတေယာက္ပါ၊မႏၱေလးမွာ CS သိခဲ့တာဆိုတာ အေပၚယံပါ။ ကြ်န္ေတာ့္ဘဝအမွန္ မဟုတ္ပါဘူး။အဲဒီ တုန္းကအရာရွိမၿဖစ္ေသးဘူးေပါ.ဗ်ာ။ သူက ခင္ဗ်ားမေၾကာက္ပါနဲ.၊လီမ္ေနစရာမလိုပါဘူး။ကြ်န္ေတာ္ကိုအားလံုး ေၿပာလို.ရပါတယ္။ကြ်န္ေတာ္က "မဟုတ္ဘူး၊ CS ကိုေရာ ABSDF ကိုေရာ ကြ်န္ေတာထပ္္မညာခ်င္ပါဘူး။သူက ခင္ဗ်ားတို.တီးဝိုင္းအဖြဲ.ထဲက ခင္ဗ်ားေထာက္လွမ္းေရးမွန္းဘယ္သူေတြသိေသးလဲ၊ ဘယ္သိမွာလည္းဗ်ာ ကြ်န္ေတာ့္အလုပ္ကိုကလွ်ိဳ.ဝွက္အလုပ္ဥစၥာ၊အားလံုးသိကုန္လို.ဘယ္ၿဖစ္မွာလဲ၊ ဝင္းဗိုလ္ကခင္ဗ်ားအီမ္ေဘးတင္ေနတာ သူေရာမသိဘူးလား? 
မေၿပာတက္ဘူး၊ဒါေပမဲ့မသိနုင္ဘူးဗ်၊ဒါမွမဟုတ္မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနတာနဲ.တူတယ္။ဒီေတာ့သူက ဟုတ္ၿပီေလ၊ ခင္ဗ်ား သူလွ်ိဳတေယာက္ဆိုရင္ၿပီးတာပါဘဲ၊ေအး မဟုတ္ပဲနဲ.ခံရတယ္ဆိုရင္ေတာ့ေၿပာေနာ္ ကြ်န္ေတာ္အကုန္ လုပ္ေပးလို.ရတယ္။ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေၿပာ၊လူေတြအမ်ားၾကီးဖမ္းထားတာဆိုေတာ့တခ်ိဳ.မွားဖမ္းတာလည္းပါခ်င္ပါမွာေပါ.။တကယ္လို.ခင္ဗ်ားေထာက္လွမ္းေရးမဟုတ္ရင္က်ေနာ္လြတ္ေပးလို.ရတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က "မလုပ္ပါနဲ.ဗ်ာ-ကြ်န္ေတာ္ေက်ာင္းသားတပ္မေတာ္ကိုထပ္ၿပီးမလီမ္ပါရေစေတာ့၊ေနာက္ CS ကြ်န္ေတာ္ကိုခင္ေနတာကို လည္းအခြင့္ေကာင္းမယူခ်င္ပါဘူး။အခုလိုသေဘာထားၾကီးၿပီးမသတ္ပဲထားတာကိုကေက်းဇူးၾကီးလွပါၿပီ။ေနာက္စကား ေတြဆက္ေၿပာၿဖစ္ၾကပါေသးတယ္။ေနာက္ဆံုးၿပန္ခါနီးေၿပာတဲ့စကားေတြကိုၾကည့္ပါအံုး၊"ကဲ ကိုညီညီ ခင္ဗ်ားတကယ္ကိုရိုးသားတာသိရလို.ဝမ္းသာပါတယ္။ခင္ဗ်ားရိုးသားေတာ့အသက္ရွည္တာေပါ.ဗ်ာ; တဲ့ အဲဒီလီမ္္လည္မွဳက ကြ်န္ေတာ္အသက္နဲ.ေနာက္မႏၱေလးကလိုက္လာၿပီး AB ထဲမွာအက်ယ္ခ်ဳပ္နဲ.ေန ေနရတဲ့ကြ်န္ေတာ့္အကိုရဲ.အသက္ လူ ၂ ေယာက္ရဲ.အသက္ကိုကယ္ခဲ့ တာလို.ေၿပာလို.ရပါ တယ္။ဝန္မခံလို.ရိုက္သတ္ခံရတဲ့ ေအးေက်ာ္တို.၊ေက်ာ္ေဌးတို.၊ၿပည့္စိုးနိုင္တို.၊ခင္ေမာင္စိုးတို.၊အေၾကြးေတာင္းမိလို. ရင္က်န္းထမင္းဆိုင္ကေခၚလာၿပီးအသတ္ခံခဲ့ရတဲ့ ရာကြက္ဘိုင္တို. ကိစၥေတြကိုၾကည့္ပါ။ ဝန္မခံလို.အသတ္ခံ ခဲ့ရတာပါ။ေနာက္ယံုၿပီး DR နိုင္ေအာင္တို.ကိုအမွန္ေၿပာၿပလို. အရိုက္ခံရတဲ့ ကိုသိန္းထြန္း အေၾကာင္းဖတ္ၿပီး သားၿဖစ္မွာပါ။သံေခ်ာင္းကြ်န္ေတာ့္ကိုစစ္သလိုမ်ိဳး နိုင္ေအာင္နဲ.ေအာင္နိုင္တို. ကြ်န္ေတာ့္ကိုထပ္လုပ္ၾကပါ ေသးတယ္။အလကားေနရင္း ေသြးဆာေနၿပီးသတ္ရမဲ့အကြက္ေခ်ာင္းေနတဲ့သူေတြပါ။

ေဇာ္ၾကီးအေၾကာင္းဆက္ပါမယ္။

ေဇာ္ၾကီးက ထမင္းစားေနခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ့္ကိုလာေၿပာပါတယ္။အစ္ကို "ကြ်န္ေတာ္လြတ္ေတာ့မွာ" ေဟ ဘာလို.လဲ ကြ သံေခ်ာင္းကေမးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ေထာက္လွမ္းေရးမဟုတ္တဲ့အေၾကာင္းအကုန္ဖြင့္ေၿပာလိုက္တယ္။သူက ေသခ်ာနားေထာင္ၿပီး မင္းကိုငါလြတ္ေပးမယ္။ဒါေပမဲ့ ၃-၄ ရက္ေလာက္ေတာ့ဟန္မပ်က္ ေနအံုးဆိုၿပီးၿပန္ပို.ထားတာ။ညေနက်ေတာ့ မွားအဖမ္းခံရတဲ့ေဇာ္ၾကီးဆိုတာမင္းလားကြဆိုၿပီး အကြဲအၿပဲ လာရိုက္သြား တာၾကပါတယ္။ ၁၅ ေယာက္အသတ္ခံရတဲ့အုပ္စုမွာပါသြားခဲ့ပါတယ္။

ေနာက္တေယာက္က ေမာင္ေမာင္ၾကြယ္

ေနာက္ရက္မွာ အိမ္သာသြားရင္းသူကေၿပာပါတယ္။အစ္ကိုေရ ၿဖစ္ခ်င္ရာၿဖစ္ဆိုၿပီး သံေခ်ာင္းကိုအေၿခအေန အမွန္ေတြကိုအကုန္ဖြင့္ေၿပာလိုက္တယ္။ကြ်န္ေတာ္မဟုတ္တဲ့အေၾကာင္းနဲ.ကြ်န္ေတာ္သိသမွ် က်န္သူေတြလည္း တေယာက္မွ ေထာက္လွမ္းေရးမဟုတ္တဲ့အေၾကာင္းေၿပာၿပလိုက္တယ္။ေတာ္လွန္ေရးမေသေစခ်င္ရင္ ဒီကိစၥၿပတ္ေအာင္ ရွင္းပါလို.ေၿပာလိုက္တယ္္။ မင္းကြာ မိုက္လိုက္တာ …မတတ္္နိုင္ဘူး ကြ်န္ေတာ္လည္း စိတ္မထိန္းနိုင္လို. …..

ေမာင္ေမာင္ၾကြယ္ ၁၅ ေယာက္ထဲမွာ အခုတ္ခံလိုက္ရပါတယ္။

ဒါဆိုရင္ DR နိုင္ေအာင္တို.အုပ္စု ေက်နပ္ေအာင္နာမည္အမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ. comment ဝင္ေရးေနတဲ့သူေတြ ၊ြ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ကာကြယ္ဖို.အတြက္ အၿဖစ္မွန္ကို တိုက္ခိုက္ေနသူေတြသိေလာက္ပါၿပီ။

ဆမား ညီညီ ၂၂-၆-၂၀၁၂

၈၈ ေက်ာင္းသားရဲေဘာ္ေဟာင္းမ်ား

(OSC)
From: Myanmar Express

0 comments:

Post a Comment

Tags

Labels

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား

Blog Archive

Blog Archive

ဆက္သြယ္ေပးပို႕ရန္

drmyochit72@gmail.com သို႕ ဆက္သြယ္ေပးပို႕ႏိုင္ပါသည္

ရွာေဖြရန္