သဘာဝ ဓာတ္ေငြ႕ အရည္ တင္ေဆာင္ လာေသာ
Ob River အမည္ရွိ သေဘၤာ တစ္စင္းသည္ အာတိတ္ သမုဒၵရာကို ပထမဆံုး အႀကိမ္ စတင္ ျဖတ္သန္း
ခဲ့သည့္ သေဘၤာ တစ္စင္း ျဖစ္ေၾကာင္း အင္တာနက္ သတင္း တစ္ရပ္ အရ သိရသည္။ Ob River အမည္ရွိ
သဘာဝ ဓာတ္ေငြ႕ အရည္တင္ သေဘၤာကို ၂ဝဝ၇ ခုႏွစ္က စတင္ တည္ေဆာက္ ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ၿပီး သဘာဝ
ဓာတ္ေငြ႕ အရည္ ၁၅ဝဝဝဝ ကုဗမီတာ တင္ေဆာင္ ႏိုင္သည္။ သဘာဝ ဓာတ္ေငြ႕ အရည္မ်ား တင္ေဆာင္
လာသည့္ အဆိုပါ သေဘၤာသည္ ေနာ္ေဝႏိုင္ငံ ေျမာက္ပိုင္း ဟမ္မာဖတ္စ္ ဆိပ္ကမ္းမွ ႏိုဝင္ ဘာ
၇ ရက္တြင္ စတင္ ထြက္ခြာ လာခဲ့ၿပီး ဘားရန္႔စ္ ပင္လယ္ကို ျဖတ္၍ ႐ုရွား ႏုိင္ငံေျမာက္
ဘက္ပိုင္းမွ တစ္ဆင့္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံသို႔ ခုတ္ေမာင္းမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ၎ သေဘၤာသည္
ဂ်ပန္ ႏုိင္ငံသုိ႔ ဒီဇင္ဘာလ အေစာပိုင္းတြင္ ဆိုက္ကပ္ရန္ ေမွ်ာ္မွန္း ထားၿပီး ပံုမွန္
ခုတ္ေမာင္း ရမည့္ အခ်ိန္ထက္ ရက္ ၂ဝ ခန္႔ ေစာေရာက္ လိမ့္မည္ ျဖစ္သည္။ ၎သေဘၤာတြင္ ႏုိင္ငံတကာမွ
သေဘၤာ အမႈထမ္း ၄ဝ ဦး လုိက္ပါလာ၍ သေဘၤာကို ဂရိႏုိင္ငံ ဒိုင္နာ ဓာတ္ေငြ႕ ကုမၸဏီမွ ပိုင္ဆုိင္ၿပီး
႐ုရွားႏုိင္ငံမွ စြမ္းအင္ ကုမၸဏီႀကီး တစ္ခု ျဖစ္ေသာ ဂက္ဇ္ပရြန္ ကုမၸဏီက ငွားရမ္း ခဲ့ေၾကာင္း
သိရသည္။ ၎ခရီးစဥ္ စတင္ရန္ အတြက္ တစ္ႏွစ္ ေက်ာ္ၾကာ ျပင္ဆင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ ခဲ့ရၿပီး အလြန္
ထူးျခား၍ စိတ္ဝင္ စားဖြယ္ ေကာင္းေသာ စြန္႔စားမႈ တစ္ရပ္ ျဖစ္ေၾကာင္း ဒိုင္နာ ဓာတ္ေငြ႕
ကုမၸဏီမွ ၫႊန္ၾကားေရးမွဴး တုိနီေလာ္ ရစ္ဇန္က ေျပာၾကား ခဲ့သည္။ ၎သေဘၤာ ျဖတ္သန္း ခုတ္ေမာင္းမည့္
ခရီးစဥ္ အတြက္ ေျမာက္ဘက္ ပိုင္းရွိ လမ္းေၾကာင္းကို အသံုးျပဳရန္ ဆံုးျဖတ္ ရျခင္းမွာ
အာတိတ္ သမုဒၵရာတြင္ ေရခဲျပင္ အရည္ေပ်ာ္မႈႏွင့္ ပတ္သက္၍ မၾကာေသး မီတြင္သိပၸံပညာ ရွင္မ်ားက
ေလ့လာ ဆန္းစစ္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ ခဲ့ရာမွ ရရွိလာေသာ အခ်က္အလက္ မ်ားအရ ဆံုး ျဖတ္ခဲ့ျခင္း
ျဖစ္ၿပီး ေရခဲမ်ား ပိုမိုအရည္ ေပ်ာ္မႈေၾကာင့္ ယခုကဲ့သို႔ သေဘၤာမ်ား ျဖတ္သန္း သြားလာႏိုင္ျခင္း
ျဖစ္သည္။ အဆိုပါ လမ္းေၾကာင္းမွာ ယခင္ သြားေနက် ခရီးလမ္း ေၾကာင္းထက္ ၄ဝ ရာခိုင္ႏႈန္း
တိုၿပီး ေလာင္စာ ၄ဝ ရာခိုင္ႏႈန္း အသံုးျပဳမႈ သက္သာေၾကာင္း သိရသည္။ ထုိ႔ျပင္ ရာသီဥတု
အေျခအေန ေျပာင္းလဲမႈေၾကာင့္ အာတိတ္ သမုဒၵရာ အတြင္း ေရခဲမ်ား အရည္ေပ်ာ္ လ်က္ရွိသည့္
အတြက္ ၎သမုဒၵ ရာတြင္ သေဘၤာမ်ား ခုတ္ေမာင္း သြားလာမႈသည္ တျဖည္းျဖည္း ျမင့္တက္ လာခဲ့ၿပီး
၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္သည္ အာတိတ္ သမုဒၵရာ အတြင္း သေဘၤာ အမ်ားဆံုး သြားလာသည့္ႏွစ္ အျဖစ္ စံခ်ိန္တင္
ခဲ့သည္။
0 comments:
Post a Comment