Monday, February 04, 2013

ကၽြန္မတုိ႔ အားလုံးဟာ ခ်စ္ခြင့္ ရွိသင့္တယ္လုိ႔ ယုံၾကည္ပါတယ္

Posted by drmyochit Monday, February 04, 2013, under , | No comments




ကမၻာလွည့္ ေျဖေဖ်ာ္လ်က္ရွိတဲ့ American Idol ဆုရွင္ နာမည္ေက်ာ္ ကန္းထရီး ဂီတ အဆုိေတာ္မေလး ကယ္ရီ အန္းဒါး၀ု(ဒ္) (Carrie Underwood) ဟာ အုိကလာဟုိးမားၿမိဳ႕ရွိ သမုိင္း၀င္ အုိဗာဟုိ(လ္) ဆာျခံ၀င္းမွာ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ေဖေဖာ္ ၀ါရီလထုတ္ Allure မဂၢဇင္းရဲ႕ မ်က္ႏွာဖုံးအတြက္ ဓာတ္ပုံ အ႐ုိက္ခံၿပီး အင္တာဗ်ဴး ေျဖၾကား ခဲ့ပါတယ္။


အမ်ဳိးသား ေဟာ္ကီလီ(ဂ္)အ ဖြဲ႕၀င္ Nashville Predators ေဟာ္ကီ အသင္းသား မုိက္ဖစ္ရွားနဲ႔ အိမ္ ေထာင္ သက္ (၂)ႏွစ္ခြဲ ရၿပီ ျဖစ္တဲ့ အသက္(၂၉)ႏွစ္အရြယ္ ကယ္ရီက မိမိ ခင္ပြန္းျဖစ္သူ ဘယ္ေတာ့မွ သစၥာေဖာက္မွာ မဟုတ္ ဘူးလုိ႔ ယုံၾကည္ေၾကာင္း ေျပာကာ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဇြန္လက အင္တာဗ်ဴး တစ္ခုမွာ လိင္တူခ်င္း လက္ထပ္ မႈနဲ႔ ပတ္သက္ တဲ့သူ႕ရဲ႕ အျငင္းပြားစရာ ထင္ျမင္ ခ်က္ေတြကုိ ထပ္မံ အတည္ျပဳ ထားပါတယ္။

“ကုိယ့္ရည္းစား၊ ကုိယ့္ဇနီး၊ ကုိယ့္မိသားစုနဲ႔ ေ၀းေနတဲ့အခါ လိမ္လိမ္ မာမာ အျမဲ မေနတဲ့ ေက်ာ္ၾကား သူေတြ ဆုေၾကးစား အားကစားသ မားေတြ အမ်ားႀကီး ကၽြန္မတုိ႔ ေတြ႕ခဲ့ ဖူးပါတယ္။ နင့္ခင္ပြန္းက အား ကစား သမားျဖစ္တယ္။ ႏုပ်ဳိၿပီး ႐ုပ္ ေခ်ာတယ္။ သူ႔အတြက္ နင္စိတ္မပူ ဘူးလားလုိ႔ လူေတြက ကၽြန္မကုိ ေမးၾကတယ္။ ကၽြန္မ စိတ္ပူစရာ မလုိပါဘူး။ ဘယ္သူ႕မွ မုိက္ေလာက္ မယုံၾကည္ခဲ့ဖူးဘူး။ ဒါမွမဟုတ္ ယုံၾကည္မႈ အဓိပၸာယ္ အစစ္ကုိ ကၽြန္မ မသိလုိ႔ ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မယ္။ မုိက္က ေဖာက္ျပန္မွာ မဟုတ္ပါဘူး”လုိ႔ ကယ္ရီက ေျပာပါတယ္။

၂၀၀၈ ခုႏွစ္က ဂီတပြဲ တစ္ပြဲမွာ စေတြ႕ခဲ့တဲ့ မုိက္ဟာ မိမိနဲ႔ ေရွ႕သြား ေနာက္လုိက္ ညီသူ ျဖစ္တယ္လုိ႔ ကယ္ရီက ယုံၾကည္ထားပါတယ္။ “ကၽြန္မက ဆြဲေဆာင္မႈရွိတဲ့ အိမ္ေရွ႕မင္းသားေလးကုိ ရွာေတြ႕ ခဲ့တာပဲ” လုိ႔ ေျပာပါတယ္။

ႏွစ္ျခင္း ခရစ္ယာန္ ဘာသာ၀င္ တစ္ဦးျဖစ္တဲ့ ကယ္ရီဟာ ၿပီးခဲ့တဲ့ ေႏြရာသီတုန္းက လိင္တူျခင္း ထိမ္းျမားမႈနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ စကားေတြကုိ လန္ဒန္သတင္းစာ Independent မွာေျပာလုိ႔ သူ႕ရဲ႕ခရစ္ယာန္ ဘာသာ၀င္ ေတးခ်စ္ ပရိသတ္ေတြၾကား ဂယက္ ႐ုိက္ခဲ့ပါတယ္။
“အဲဒီလုိ လက္ထပ္မႈေတြကုိ ကၽြန္မ အားေပးပါတယ္။ ကၽြန္မ ခ်စ္တဲ့သူကုိ လက္ထပ္လုိ႔ မရဘူး ဆုိတာေတာ့ လက္မခံႏုိင္ဘူး” လုိ႔ သူက ေျပာပါတယ္။

“ကၽြန္မတုိ႔အားလုံးဟာ ခ်စ္ခြင့္ ရွိသင့္တယ္လုိ႔ ယုံၾကည္ပါတယ္။ ကၽြန္မတုိ႔ခ်စ္ခ်င္တဲ့လူေတြကုိ လူသိ ရွင္ၾကား ခ်စ္လုိ႔ ရရမယ္”လုိ႔ ကယ္ရီက ေျပာပါတယ္။

ယခု Allure မဂၢဇင္းအင္တာ ဗ်ဴး မွာလည္း ကယ္ရီက အဲဒီကိစၥကုိ ထပ္မံေျပာထားပါတယ္။
“ကၽြန္မက ခရစ္ယာန္ဘာသာ ၀င္တစ္ဦးပါ။ ဘုရားသခင္ကုိ ကၽြန္မ ႏွစ္သက္ၾကည္ညိဳပါတယ္။ ရွင္ဟာ ဘယ္သူျဖစ္ျဖစ္၊ ဘာပဲယုံယုံ၊ ဘ၀ကုိ ဘယ္လုိပုံစံနဲ႔ပဲ ေနထုိင္သည္ျဖစ္ေစ၊ အဲဒါနဲ႔ပတ္သက္လုိ႔ ကၽြန္မ ဆုံးျဖတ္ ဖုိ႔မဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္မမွာ တန္ခုိးမ ရွိဘူး။ အဲဒီတန္ခုိးကုိ မလုိခ်င္ဘူး။ ကၽြန္မရဲ႕ဘ၀ကုိ သူမ်ား မႀကိဳက္ သည့္တုိင္ သူမ်ားေတြကုိ ဘုရား သခင္က ခ်စ္ေၾကာင္း ျပသဖုိ႔ ကၽြန္မ လုပ္ေပးခ်င္ပါတယ္”လုိ႔ ကယ္ရီက ေျပာပါတယ္။

ကယ္ရီနဲ႔ မုိက္တုိ႔ဟာ ယခုအခါ လိင္တူ ဆက္ဆံသူေတြကုိ လက္ခံတဲ့ ခရစ္ယာန္ ဘာသာ အသင္း တစ္သင္းမွာ ပါ၀င္ၾကပါတယ္။

“ဘုရားသခင္က ကၽြန္မတုိ႔ အခ်င္းခ်င္းကုိ ခ်စ္ေစခ်င္တယ္။ စည္း ကမ္းေတြ ခ်မွတ္တာ ဒါမွမဟုတ္ ငါ့ကုိ လူတကာက ႀကိဳက္မယ္လုိ႔ ေျပာတာမ်ဳိး မဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္မတုိ႔ အားလုံး မတူၾကပါဘူး။ အဲဒါက ကၽြန္မတုိ႔ကုိ သီးသန္႔ျဖစ္ေစတာပါ။ ကၽြန္မတုိ႔ဟာ တစ္ဦးကုိ တစ္ဦး ခ်စ္ဖုိ႔ လုိတယ္။ အဆင္ေျပေျပ လက္တြဲ ၾကရမယ္။ သူမ်ားကုိ အကဲျဖတ္တာ ကၽြန္မ အလုပ္ မဟုတ္ဘူး”လုိ႔ ကယ္ရီ က ေျပာပါတယ္။

By: Yoyarlay

0 comments:

Post a Comment

Tags

Labels

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား

Blog Archive

Blog Archive

ဆက္သြယ္ေပးပို႕ရန္

drmyochit72@gmail.com သို႕ ဆက္သြယ္ေပးပို႕ႏိုင္ပါသည္

ရွာေဖြရန္