Monday, April 08, 2013

ေယာက်ၤားအရက္မူးေသာင္းက်န္းလို႔အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမႈး သြားတိုင္တာအုပ္ခ်ဳပ္ေရးမႈးကအဓၶမျပဳက်င္႔ဖို႕လုပ္ေဆာင္

Posted by drmyochit Monday, April 08, 2013, under | No comments

 ကသာ၊ ဧျပီ ၆

ကသာၿမိဳ႕ ရဲတပ္ဖြဲ႕ စခန္းမွ (ပ)၄၃၃/၂၀၁၂ ျဖင့္ တိုင္ခ်က္ ေရးသြင္းၿပီး ဥပေဒပုဒ္မ ၃၇၆/၅၁၁ ျဖင့္ အမႈဖြင့္ အေရးယူမႈ တစ္ခု ျပဳလုပ္ခဲ့ရာ ထို အမႈ ဖြင့္လွစ္ ခဲ့ရျခင္းမွာ တရာ းခံဟု စြတ္စြဲ ခံရသူ ႏိုင္ဦး၏ အာေခ်ာင္မႈေၾကာင့္ ဖြင့္လွစ္ လိုက္ရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း အမႈဖြင့္ တိုင္ၾကား ခဲ့သူ အသက္(၂၅)ႏွစ္ရွိ မလုေတာင္ (ဘ) ဦးေနာ္ေတာင္မွ ယခုလို ေျပာၾကား ခဲ့ပါသည္၊

“ စျဖစ္ တာက ၂လ ေက်ာ္ၾကာ ခဲ့ပါၿပီ၊ အတိ အက် ေျပာရရင္ ၂၁.၁၀.၂၀၁၂ ည ၉ နာရီ ေလာက္မွာ ကၽြန္မ ရပ္ကြက္ (၉) အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး ရံုးကို သြားပါတယ္၊ အိမ္မွာ ကၽြန္မ ေယာက်္ား အရက္ မွဴးၿပီး ေသာင္းက်န္း ေနလို႕ အုပ္ခ်ဳပ္ ေရးမွဴးကို သြားတိုင္ တာပါ၊အဲဒီလို ရပ္ကြက္ အုပ္ခ်ဳပ္ ေရးမွဴးကို တိုင္ၿပီး ရံုးေအာက္ကို ဆင္းေတာ့ရာ အိမ္မွဴး ႏိုင္ဦးက ေနာက္လိုက္ လာၿပီး ေလွ ခါးရင္း ေရာက္ေတာ့ ကၽြန္မကို ငါ့ကို လဘက္ရည္တိုက္ သြားဦးလို႕ ေျပာပါတယ္၊ ကၽြန္မ ကလည္း ဟုတ္ကဲ့ တိုက္ပါမယ္လို႕ ေျပာပါတယ္၊ ေအး ဒါဆို ငါ့ေနာက္က ထိုင္ ဆိုၿပီး လဘက္ရည္ ဆိုင္ ရွိတဲ့ ၿမိဳ႕ထဲကို သူ႕ဆိုင္ကယ္ ေနာက္ ကေန တင္ေခၚ သြားပါတယ္၊ ဘူတာ လမ္းၾကား ေရာက္ေတာ့ ဆိုင္ကယ္ ရပ္ၿပီး ကၽြန္မလက္ကို ဆြဲပါတယ္၊ ကၽြန္မက လူႀကီး လူေကာင္း တစ္ေယာက္ဟာ အခုလို မလုပ္သင့္တဲ့ အေၾကာင္း ေျပာေတာ့သူက ေအးေအး ဒါဆိုရင္ ငါ အိမ္ျပန္ ပို႕ေပးမယ္ ဆိုၿပီး သူ႕ ဆိုင္ကယ္ကို ေနာက္ျပန္ လွည့္ပါတယ္၊

ကၽြန္မလည္း သူ႕ဆိုင္ကယ္ ေနာက္က ျပန္ထိုင္ၿပီး လိုက္လာခဲ့ပါတယ္၊ အဲဒီလို အိမ္ျပန္တဲ့ အခါ လူရွင္းတဲ့ အာရွဘဏ္ လမ္းၾကား ကေနျပန္ပါ တယ္၊ လူရွင္းတဲ့ ေတာစပ္နား ေရာက္ေတာ့ ဆိုင္ကယ္ ရပ္ၿပီး ၿခံဳထဲကို ဆြဲေခၚၿပီး လံုးပါတယ္၊ ကန္ေတာ့ပါရဲ႕၊ သူက အားေကာင္းေတာ့ ကၽြန္ မအေပၚ ေရာက္ၿပီး ထမိန္လန္တဲ့ အခ်ိန္ မွာကၽြန္မက သတိ ရွိရွိနဲ႕ ကၽြန္မဟာ ဗိုက္ခြဲ ထားတာ မၾကာေသးတဲ့ အေၾကာင္း၊ ဆက္ဆံလို႕ မရ ေၾကာင္း၊ လူႀကီး လူေကာင္း အေနနဲ႕ ဒီလို မျပဳလုပ္ သင့္တဲ့ အေၾကာင္း၊ကၽြန္မေယာက္်ားဟာ အရက္ ေသာက္ၿပီး ေသြးဆိုးသူ ျဖစ္တဲ့အေၾကာင္း၊ ဒီ အေၾကာင္း သာသိရင္ သတ္ခံရမယ့္ အေၾကာင္းေတြ ရွင္းျပ ပါတယ္၊ အဲဒီေတာ့မွ သူ႕ရဲ႕ အားထုတ္မႈ ရပ္သြားၿပီး “ေအးပါ၊ ဒါဆိုလည္း ၿပီးတာပါပဲ၊

နင္ အခုလို ေျပာတာ ေက်းဇူး တင္တယ္၊ နင့္လို ငါ့ကို ဘယ္မိန္း မမွ ဒီလို မေျပာ ဖူးဘူး”ဆိုၿပီး ကၽြန္မကို အိမ္ျပန္ပို႕ ေပးပါတယ္၊ ေနာက္ရက္ ညေန ၃နာရီ ေလာက္မွာ ကၽြန္မ ရံုးကို ထပ္ မသြား ရဲေတာ့လို႕ ရပ္ကြက္ အုပ္ခ်ဳပ္ ေရးမွဴး အိမ္ကို သြား တိုင္ပါတယ္၊

အေဖၚ အျဖစ္ အသိျဖစ္သူ မအိငယ္ ကိုလည္း အတူ ေခၚသြား ပါတယ္၊ ရပ္ကြက္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး မွဴးကို သူ႕ရဲ႕ ရာအိမ္မွဴး ႏိုင္ဦး ႀကံစီ ခဲ့ပံုကို တိုင္ပါတယ္၊ ရပ္ကြက္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး မွဴးက ကၽြန္မကို ဘယ္လို ျဖစ္ခ်င္လဲ လို႕ေမး ပါတယ္၊ ကၽြန္မက ဘယ္လိုမွ မျဖစ္ခ်င္ ပါဘူး၊ ေနာက္ေနာင္ ဒီလို မႀကံစီဖို႕ ဆံုးမ ေပးပါလို႕ပဲ ေျပာျဖစ္ ခဲ့ပါတယ္၊ ရပ္ကြက္ အုပ္ခ်ဳပ္ ေရးမွဴး ကလည္း ေအးေအး ငါ ဆံုးမ လိုက္မယ္ လို႕ ေျပာပါ တယ္၊ ကၽြန္မလည္း ႏိုင္ဦးရဲ႕ သိကၡာကို ငဲ့ၿပီး ဘယ္သူ႕ကိုမွ  မေျပာ ခဲ့ပါဘူး၊

ဒီလိုနဲ႕  ၂၂.၁၂.၂၀၁၂ ရက္ေန႕မွာ ကၽြန္မေယာက္်ား အရက္ မူးၿပီး အိမ္ ျပန္လာ ပါတယ္၊ ျပီးေတာ့ ဓါးဆြဲၿပီး ကၽြန္မ ေခါင္းကို ရြယ္ပါတယ္၊ နင္ကို ႏိုင္ဦးက ဆြဲလံုးတာ ဘာျဖစ္လို႕ ငါ့ကို မေျပာ တာလဲ ဆိုၿပီး ေမးပါတယ္၊ ကၽြန္မက ဘယ္သူ ေျပာတာလဲလို႕ ေမးေတာ့ အရက္ဆိုင္ ထဲမွာ ႏိုင္ဦးက အရက္ ေသာက္ၿပီး ေျပာေန တာလို႕ေျပာပါတယ္၊

ဒါနဲ႕ ကၽြန္မကလည္း အလြန္ အက်ဴး ဘာမွ ျဖစ္ခဲ့ တာလည္း မဟုတ္တဲ့ အျပင္ လူသတ္ပြဲေတြ ျဖစ္ကုန္ မွာစိုး လို႕ မတိုင္ ခဲ့ တာျဖစ္ တဲ့အ ေၾကာင္းရွင္း ျပရင္းနဲ႕ ကၽြန္မ ေခါင္းကိုရမ္း လိုက္မိေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ ဦးေခါင္း ဘယ္ဘက္ခ်မ္းကို ဓါးရွ သြားပါတယ္၊

ကၽြန္မဘက္က လူႀကီး ဆန္ဆန္ေတြးၿပီး မႀကီး က်ယ္ေအာင္ ထိန္းသိမ္း ခဲ့ေပမယ့္ ႏိုင္ဦးက ဒီေလာက္ အာေခ်ာင္ ရပါ့ မလား ဆိုၿပီး ကၽြန္မ စိတ္တိုလို႕ ကသာရဲစခန္းကို အမႈသြားဖြင့္ပါတယ္၊အဲဒီလို အမႈ သြားဖြင့္ တာကို ရပ္ကြက္အုပ္ခ်ဳပ္ ေရးမွဴး သိသြားျပီး ရဲစခန္းကို လိုက္လာ ပါတယ္၊

ရဲ စခန္းေပၚမွာ ကၽြန္မကို အမႈ မဖြင့္ဖို႕ ေျပာပါတယ္၊ ကၽြန္မ အမႈဖြင့္ရင္ သူကလည္း ကၽြန္မ ေယာက်္ားကို ဓါးခုတ္မႈ (ကၽြန္မကို ဓါးခုတ္ တယ္ေပါ့)၊ သံလမ္းခိုးမႈ (အရင္ ၿခံတစ္ၿခံရွင္းရင္း တူးလိုရခဲ့တဲ့ သံလမ္း အဆက္ကို အိမ္ ယူလာလို႕)တို႕နဲ႕ အမႈဖြင့္လို႕ရတဲ့အေၾကာင္းေျပာဆိုၿပီး သူတို႕ ရပ္ကြက္ အုပ္ခ်ဳပ္ ေရးမွဴး ရံုးမွာ ေျပလယ္ေအာင္ လုပ္ေပးမယ့္ အေၾကာင္း ေျပာဆိုၿပီး၊ ေနာက္ေန႕မွာ ကၽြန္မတို႕ကို ရပ္ကြက္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး မွဴးရံုးမွာ ညွိႏိႈင္းပါတယ္၊

ကၽြန္မကို ေနာက္ေန႕ညမွာ ေလ်ာ္ေၾကးေငြ ၅သိန္း ေပးမယ္ ေျပာပါတယ္၊ ကၽြန္မက ေငြရခ်င္လို႕ တိုင္တာ မဟုတ္တဲ့ အတြက္ အမႈ ဖြင့္ျဖစ္ ခဲ့ပါတယ္” ထိုအမႈႏွင့္ ပါတ္သက္၍ ဒုရဲအုပ္ ေက်ာ္ေအာင္မွ တရားခံ ရာအိမ္မွဴး ေဟာင္းႏိုင္ဦး (၃၂/၂၀၁၂ႏွစ္) ဘဦးညိဳႀကီးအား ကသာၿမိဳ႕နယ္ တရားရံုးသို႕ တရား စြဲတင္ႏိုင္ေရး စစ္ေဆးလွ်က္ ရွိပါသည္၊

မႈခင္း စတင္ျဖစ္ ပြားရန္ အေျခ တည္ခဲ့သည့္ ေနရာမွာ ရပ္ကြက္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး ရံုးျဖစ္ခဲ့ၿပီး ရပ္ကြက္ ေနလူထု အားကိုးရန္ ေနရာသည္ လံုၿခံဳမႈ မရွိသည့္ သေဘာ ျဖစ္ေနပါ သျဖင့္ ဤ ျဖစ္စဥ္ အေပၚ အုပ္ခ်ဳပ္ ေရးပိုင္း မွလည္း တင္းၾကပ္စြာ တားဆီး သင့္ပါေၾကာင္း ရပ္ကြက္ေန လူထု အခ်ိဳ႕က ေျပာဆိုလွ်က္ ရွိပါသည္၊

ယခု ျဖစ္စဥ္တြင္ ပါ၀င္ခဲ့ေသာ ရပ္ကြက္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရ းမွဴးႏွင့္ ရာအိမ္မွဴး တို႕မွာ အရင္ လူေဟာင္းမ်ား ျဖစ္ခဲ့ၿပီး ထပ္မံ ေရြးခ်ယ္ ရာတြင္လည္း မူလ ေနရာ အတိုင္း ရပ္ကြက္ အုပ္ခ်ဳပ္ ေရးမွဴးႏွင့္ ဆယ္အိမ္ ေခါင္း ျပန္ျဖစ္ လာၾကပါ သည္၊

ဟာဂ်ဴလီ(ကသာ)
Monywa Times

0 comments:

Post a Comment

Tags

Labels

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား

Blog Archive

Blog Archive

ဆက္သြယ္ေပးပို႕ရန္

drmyochit72@gmail.com သို႕ ဆက္သြယ္ေပးပို႕ႏိုင္ပါသည္

ရွာေဖြရန္