Tuesday, October 23, 2012

ဗီးနပ္စ္ဂ်ာနယ္၏ ေမးျမန္းခ်က္အေပၚ ႏုိင္ငံေတာ္သမၼတ၏ ရွင္းလင္းေျဖၾကားခ်က္

Posted by drmyochit Tuesday, October 23, 2012, under | No comments


From : မွဴးေဇာ္ 

ေၿပာင္းလဲမွဳမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ၿပည္သူ႕အသံကို သိရိွရန္ဘယ္လိုလုပ္မည္လဲဟုု Venus Journal မွ ေမးၿမန္းခ်က္။
  
အဲဒီေတာ့ အေၿပာင္းအလဲေတြနဲ႕ ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ေနာ္။ ကြ်န္ေတာ္ ထင္ပါတယ္။ ခင္ဗ်ားသာ လက္မ ခံတာ ၿဖစ္ရင္ၿဖစ္မယ္။ ၿပည္ပက အထိေတာ့ လက္ခံ ေနႀကတာ။ ေၿပာင္းလဲေနတာေတာ့ အမွန္ပါပဲ။ ခုနက လို ဟုတ္တယ္မို႕လား။ သို႕ေသာ္လည္း လူတိုင္းေက်နပ္ေအာင္ ေၿပာင္းလဲနိုင္ဖို႕ ဆိုတာကေတာ့ ခက္တာ က ခုနက ေတာ္ေတာ္ေလး ကြ်န္ေတာ္တို႔ ခက္ပါတယ္။ အခိ်န္လဲ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ယူရမွာပါ။ အဓိက ကေတာ့ ခုနကလို စားဝတ္ေနေရးပါ။ စားဝတ္ေနေရးေတြ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အဆင္ေၿပဖို႔ လိုပါတယ္။  ခုနက လို ကြ်န္ေတာ္တို႔ အလုပ္အကိုင္ အခြင့္အလမ္းေတြ ရဖို႔ လိုတယ္။ အလုပ္အကိုင္ အခြင့္အလမ္း ရတာနဲ႔ တစ္ၿပိဳင္တည္း ခုနလို ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဝင္ေငြ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ရလာမယ္။ ဝင္ေငြရရင္ စားနိုင္မယ္၊ ဝတ္နိုင္ မယ္၊ ေနနိုင္မယ္၊ ကေလးေတြအတြက္ ခုနကလို ေက်ာင္းထားနိုင္မယ္။ ေဆးဝါးကုသနိုင္မယ္။



အဲဒီေတာ့ ဒါေတာ့ ၿခံဳႀကည့္လိုက္ရင္ေတာ့ တိုင္းၿပည္ရဲ့ စီးပြားေရးေရာ အဲေတာ့ တိုင္းၿပည္ရဲ့ စီးပြားေရး တိုးတက္ လာတာနဲ႕ အမွ်ေနာ္ ဒါၿပည္သူေတြရဲ့ အကိ်ဳးခံစား ခြင့္ေတြ ေနာ္။ ဒါေတြလဲ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ရရိွ လာမွာပဲ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ၿဖစ္ပါတယ္။ အဲေတာ့ ၿပည္သူ တစ္ဦးခ်င္း ခုနကလို ဒီလို အကိ်ဳးခံစားခြင့္ေတြ ရဘို႕ အတြက္ကေတာ့ အစိုးရခ်ည္းပဲ ကြ်န္ေတာ္တို႕ လုပ္ေပးလို႕ မရပါဘူး။ အစိုးရခ်ည္းပဲ လုပ္ေပးလို႕ မရပါ ဘူး။ ဟုတ္လား တစ္ဦး ခ်င္းလဲ ခုနကလို အလုပ္ကို ႀကိဳးစားပမ္းစားနဲ႕ ဒီလိုေတြ ကြ်န္ေတာ္တို႕ လုပ္ႀက ကိုင္ႀက ဘို႕ ကြ်န္ေတာ္တို႕ လိုအပ္ပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခါ ကြ်န္ေတာ္တို႕ သိပါတယ္။ ၿပည္သူရဲ့ ဆႏၵ ျပည္သူက ခုနလို ခ်မ္းသာဖို႕ထက္ သူတို႕ရဲ႕ ခုနကလို စားဝတ္ေနေရးေတြ အဆင္ေၿပဖို႕အၿပင္ နိစၥဓူဝ ခုန ကလို သြားေရးလာေရးေတြ ကြ်န္ေတာ္တို႕အဆင္ေၿပဖို႕ ။ ေနာက္တစ္ခါ မီးရရိွဘို႕။ ေရရရိွဘို႕။ ေနာက္ ခုနကလို ဘတ္စကားကို ႀကပ္ထပ္ၿပီးေတာ့ စီးေနရတာမိ်ဳးေတြ မၿဖစ္ ခ်င္ဘူး။ ေနာက္တစ္ခါ ခုနကလို ဒီဟိုင္း လတ္ကားကို ပူးေဖာင္းေနေအာင္ ေနာက္ကေန ေက်ာ္ တက္ၿပီး စီးတာမိ်ဳးေတြ မၿဖစ္ေစခ်င္ဘူး။ ကြ်န္ေတာ္ တို႕ သိပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ကိုယ္၌ကလည္း ၿပည္သူထဲကေန ကြ်န္ေတာ္တို႕လာတဲ့ ၿပည္သူ ေတြပါပဲ။ ၿပည္သူထဲမွာမွ ဆင္းရဲသားဘဝကို ကြ်န္ေတာ္တို႕ ၿဖတ္သန္းျပီးေတာ့မွ သမၼတ ကြ်န္ေတာ္ ၿဖစ္လာတာ ၿဖစ္ပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္မို႕ ဒီဘဝေတြ ကြ်န္ေတာ္ နားလည္ပါတယ္။ သိပါတယ္။ သို႕ေသာ္ လည္း ဒီအခိ်န္တိုတို အတြင္းမွာ အခိ်န္ ကာလေလး တစ္ခုအတြင္းမွာ အားလံုး ေက်နပ္ ေအာင္ လုပ္ေပး နိုင္ဘို႕ ဆိုတာကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ထင္တယ္။ သိႀကားမင္းေတာင္မွ နည္းနည္း ခက္လိမ့္မယ္ ထင္ တယ္။ ဟုတ္လား ေနာ္ ကြ်န္ေတာ္ ဒီအတိုင္းပဲ ေၿဖလို႕ရပါတယ္။
 

0 comments:

Post a Comment

Tags

Labels

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား

Blog Archive

Blog Archive

ဆက္သြယ္ေပးပို႕ရန္

drmyochit72@gmail.com သို႕ ဆက္သြယ္ေပးပို႕ႏိုင္ပါသည္

ရွာေဖြရန္