Tuesday, October 23, 2012

The Independence ဂ်ာနယ္၏ ေမးျမန္းခ်က္အေပၚ ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတ၏ ရွင္းလင္းေျဖၾကားခ်က္

Posted by drmyochit Tuesday, October 23, 2012, under | No comments


 
တရုတ္နိုင္ငံနွင့္ မဟာဗ်ဴဟာ ဆက္ဆံေရး မည္သို႕ ရိွပါသလဲဟု The Independence ဂ်ာနယ္မွ ေမးၿမန္းခ်က္။
  
ေကာင္းပါၿပီ။ အဲေတာ့ တရုတ္နိုင္ငံ ကြ်န္ေတာ္တို႔ နိုင္ငံတကာလို နယ္နိမိတ္ခ်င္း ထိၿပီးသား ကီလိုမီတာ နွစ္ေထာင္ေလာက္ ဒါ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဆက္စပ္ေနၿပီး ၿဖစ္ပါတယ္။ အဲေတာ့ ဒီအစိုးရခ်င္းတင္ မကပါဘူး လူလူခ်င္းလဲ နိစၥဓူဝ ကြ်န္ေတာ္တို႔သြားလာ ဆက္ဆံမႈေတြ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ရိွေနပါတယ္။ အဲေတာ့ ေၿပာႀကမယ္ဆိုလို႔ရိွရင္ေတာ့ ဒါ အိမ္နီးနားခ်င္း နိုင္ငံ တစ္နိုင္ငံထဲမွာ ရင္းနီွးတဲ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အိမ္နီးနားနွစ္နိုင္ငံလို႔ ေၿပာရမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းပဲ ေၿပာရမယ္ ဆိုလို႔ရိွရင္ ဒီကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ့ တိုင္းၿပည္ကို ခုနကလို စီးပြားေရးေတြ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ပိတ္ဆို႔ ထားတဲ့အခိ်န္ ဘယ္နိုင္ငံမွ ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို လွည့္ၿပီးေတာ့ မႀကည့္တဲ့အခိ်န္ ဘယ္နိုင္ငံမွ ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို အကူအညီ မေပးတဲ့အခိ်န္မွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို စာနာၿပီးေတာ့ ခုနကလို ကြ်န္ေတာ္တို႔ နိုင္ငံမွာ ေခ်းေငြေတြ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေပးတာေတြ Grant ေတြ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ထုတ္ေပးတာေတြ Loan ေတြ ဒါဟာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ တရုတ္နိုင္ငံကပဲ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေဆာင္ရြက္ေပးေနတယ္ဆိုတာ အားလံုးကြ်န္ေတာ္တို႔ သိပါတယ္။ ေနာ္ ဒါအားလံုး ကြ်န္ေတာ္တို႔ သိရိွျပီးျဖစ္ပါတယ္။
ေနာက္တစ္ခုကလည္း ခုနကလို ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေဒသတြင္း ေဒသတြင္းမွာေတာ့ ထားလိုက္ေတာ့ေပါ့ေနာ္ ေဒသတြင္းမွာေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အာဆီယံ +  ၃ အေနနဲ႔ပဲ သူကပါတယ္။ နိုင္ငံတကာ နယ္ပယ္မွာ  တရုတ္နိုင္ငံက ၿမန္မာနိုင္ငံ ဘက္ကေန အမ်ားႀကီးရပ္တည္ၿပီးေတာ့ ေထာက္ခံ ေပးတဲ့ နိုင္ငံၿဖစ္ပါတယ္။ အၿမဲတမ္း ေထာက္ခံေပးေနတယ္။ သူ့ႀကည့္ေတာ့ ခုနကလို အခက္အခဲ အႀကပ္အတည္း ႀကံဳေတြ႕ လာတဲ့အခါမွာ သူရဲ့ ဗီရို အာဏာကိုပါ သံုးၿပီးေတာ့မွ ၿမန္မာနိုင္ငံဘက္ကေန ေထာက္ခံေပးတာ အဲေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ၿမန္မာလူမိ်ဳးဆိုတာ ဒါ ေက်းဇူးတရား ကြ်န္ေတာ္တို႕ သိတတ္တဲ့ လူမိ်ဳးကြ်န္ေတာ္တို႕ ၿဖစ္ပါတယ္။ အဲေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ေက်းဇူးတရား သိတတ္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ ဒါေတြဟာ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ေက်းဇူးတင္ရမယ့္ ထံုးတမ္းေတြ ၿဖစ္ပါတယ္။ ကိုယ့္နိုင္ငံကို ဘယ္သူမွ ေဆးဘို႕ေႀကာဘို႕ မလုပ္တဲ့အခိ်န္ ဘယ္နိုင္ငံမွ အကူအညီမေပးတဲ့အခိ်န္ ဘယ္နိုင္ငံမွ လွည့္မႀကည့္တဲ့အခိ်န္ ဘာၿဖစ္ၿဖစ္ ကိုယ့္ကို ကူညီေစာင့္ေရွာက္ထားတာ တရုတ္မွတင္ မဟုတ္ပါဘူး။ လူတိုင္း ဒီေက်းဇူးတရား ေတြကို ကြ်န္ေတာ္တို႕ ဒါ မေမ့ေကာင္းပါဘူး။ ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ ခုနကလို ရင္းနီွးၿမွဳပ္နံွမႈဆိုတာ ကိုယ္ရင္းနီွးၿမွဳပ္နံွခ်င္သလို လာၿပီးေတာ့ ရင္းနီွးၿမွဳပ္နံွခ်င္လို႕ မရပါဘူး။ ဥပေဒေတြ ရိွပါတယ္။ စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းေတြ ရိွပါတယ္။ ဒီမွာ ခုနကလို မူဝါဒအေနနဲ႕ ခ်မွတ္ထားတာပါ။
နိုင္ငံၿခား ရင္းနီွးၿမွဳပ္နံွမႈေတြ လာမယ္ဆို တစ္အခ်က္က ကိုယ့္ တိုင္းရင္းသားေတြ အကိ်ဳးစီးပြားကို ကြ်န္ေတာ္တို႕ ဒါ မထိခိုက္ေစရပါဘူး။ ကိုယ့္ တိုင္းရင္းသားေတြ အကိ်ဳးစီးပြား၊ ေနာက္တစ္ခါ ကိုယ့္နိုင္ငံရဲ့ ဂုဏ္သိကၡာကို ကြ်န္ေတာ္တို႕ ဒါမထိခိုက္ေစရပါဘူး။ အဲေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႕နိုင္ငံက ေစာေစာကေျပာသလို တရုတ္ခ်ည္းပဲ ခုနကလို လႊမ္းမိုးသြားတာ။ အေမရိကန္ ခ်ည္းပဲ လာၿပီးေတာ့ လႊမ္းမိုးသြားတာ ခုနကလို ဒီက်န္တဲ့ နိုင္ငံေတြပဲ လာၿပီးေတာ့ လႊမ္းမိုးသြားတယ္ဆိုတာဟာ နိုင္ငံရဲ့ ဂုဏ္သိကၡာကို ထိခိုက္ေစတဲ့ ကိစၥပါ။ ဒါမိ်ဳးကြ်န္ေတာ္တို႕ အၿဖစ္မခံပါဘူး။ မူဝါဒကလဲ ဒီအတိုင္း ကြ်န္ေတာ္တို႕ ခ်မွတ္ပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခ်က္ကေတာ့ ခုနကလို အခ်ဳပ္အၿခာ အာဏာ ၊ အခ်ဳပ္အၿခာအာဏာကို ကြ်န္ေတာ္တို႕ ဒါအထိပါး မခံပါဘူး။ အခ်ဳပ္အၿခာအာဏာနဲ႕ ဘာဆိုင္သလဲ ရင္းနီွးၿမွဳပ္နံွမႈနဲ႕ဆိုရင္ ဆိုင္ပါတယ္။အဲေတာ့ ဒီပါတီစံု ဒီမိုကေရစီ စနစ္မွာ နိုင္ငံေရးသမားဟာ ခုနကလို စီးပြားေရးသမားနဲ႕ သူက ေပါင္းထားရပါတယ္။ ဘာေႀကာင့္လဲဆိုရင္ သူမဲဆြယ္တဲ့အခါမွာ သူေငြလိုမယ္။ ေငြလိုတဲ့အခါမွာ ခုနလို စီးပြားေရးသမားဆီကေနၿပီးေတာ့ ခုနကလို အကူအညီေတြ ရမယ္။ လွဴေငြေတြရမယ္။ စသည္အားၿဖင့္ ဒါေတြကို ရယူရပါမယ္။

ကြ်န္ေတာ္တို႕ နိုင္ငံတင္ မဟုတ္ပါဘူး။ အေမရိကန္လဲ ဒီအတိုင္းပါပဲ။ က်န္တဲ့နိုင္ငံေတြလဲ ဒီအတိုင္းပါပဲ။ အဲေတာ့ ဒီလိုရယူၿပီးေတာ့ ခုနလို မဲဆြယ္မယ္။ မဲဆြယ္တဲ့အခါ ေရြးေကာက္ပဲြဝင္မယ္။ ဝင္တဲ့အခါမွာ ခုနကလို ဒီပါတီ အနိုင္ရတယ္။ ဒီပါတီအနိုင္ရတဲ့အတြက္ေႀကာင့္ ခုနကလို အစိုးရဖဲြ႕တယ္။ အစိုးရဖဲြ႕တဲ့အခါမွာ ၿပန္ၿပီးေတာ့ ခုနကလို ေစာေစာက ရယူထားတဲ့ စီးပြားေရးသမားကို သူက အခြင့္အလမ္းေတြ ေပးရပါမယ္။ အဲေတာ့ ဒီလို အခြင့္အလမ္းေတြ ေပးရင္းေပးရင္းနဲ႔ စီးပြားေရးသမားက နိုင္ငံေရးသမားရဲ့ အေပၚမွာ လႊမ္းမိုးၿပီးေတာ့မွ ဖဲြ႕စည္းပံုအေျခခံ ဥပေဒမွာ လာၿပီးေတာ့ ခုနကလို ထိပါးနိုင္တာမိ်ဳးေတြ ၿဖစ္ပါတယ္။ ဒါေႀကာင့္မို႕လို႕ ခုနကလို ကြ်န္ေတာ္တို႕ နိုင္ငံမွာ ဒီဖဲြ႕စည္းပံု အေၿခခံဥပေဒကို ကြ်န္ေတာ္တို႕ ခုနကလို လာေရာက္ၿပီးေတာ့ ထိပါး နိုင္တာမိ်ဳး ဒါေတြ ကြ်န္ေတာ္တို႕ မျဖစ္ေစရပါဘူး။ ေနာက္တစ္ခု ကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႕ သဘာဝအရင္းအျမစ္ေတြ နဲ႔ သဘာဝ သယံဇာတေတြ သဘာဝ ပတ္ဝန္းက်င္ေတြ အဲေတာ့ ဒါေတြက သားစဥ္ေျမးဆက္ပါ ထုတ္ယူသံုးစဲြဘို႕ အတြက္ ကြ်န္ေတာ္တို႕စဥ္စားၿပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႕ လုပ္သြားရမဲ့ဟာေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ ရတိုင္း ခုနကလို အကုန္ထုတ္ၿပီးေတာ့ သံုးလို႔ ကြ်န္ေတာ္တို႕ မျဖစ္ပါဘူး။ သားစဥ္ေျမးဆက္ အတြက္ပါ ကြ်န္ေတာ္တို႕ စဥ္းစားရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေႀကာင့္ လာေရာက္ၿပီး ရင္းနီွးျမွဳပ္နံွမယ္ဆိုလို႕ရိွရင္ သူရင္းနီွး ျမွဳပ္နံွခ်င္တိုင္း ရင္းနီွးျမွဳပ္နံွလို႕ ကြ်န္ေတာ္တို႕ မရပါဘူး။ ဟုတ္လား ပါးစပ္နဲ႕ ေျပာၿပီးေတာ့ ငါေတာ့ ဒီအလုပ္ လာလုပ္မယ္ဆိုလို႕ မရပါဘူး။ ေသခ်ာလုပ္ ခုနက Proposal တင္ရတယ္။


ဒါတာ့ ရင္းနီွးျမွုဳပ္ႏွံလို႔ ေကာင္း၏ မေကာင္း၏ ဒါကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႕သူ႕ဘက္ ကိုယ္ဘက္ နစ္နာဆံုးရံႈးမႈေတြ မပါလားပါလား ဒါေတြ ကြ်န္ေတာ္တို႕ႀကည့္ပါတယ္။ ဥပေဒ ရွဳေဒါင့္ကေန ႀကည့္ရပါတယ္။ ဥပေဒ အႀကံေပးေတြနဲ႕ႀကည့္ရပါတယ္။ ၿပီးေတာ့မွသာ နွစ္ဦးနွစ္ဖက္ အကိ်ဳးရိွမည့္ ဆိုတဲ့ ဒီကိစၥမိ်ဳးကြ်န္ေတာ္တို႕ လုပ္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေလာက္ပဲ ကြ်န္ေတာ္ ေျဖခ်င္ပါတယ္။

0 comments:

Post a Comment

Tags

Labels

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား

Blog Archive

Blog Archive

ဆက္သြယ္ေပးပို႕ရန္

drmyochit72@gmail.com သို႕ ဆက္သြယ္ေပးပို႕ႏိုင္ပါသည္

ရွာေဖြရန္