Tuesday, October 23, 2012

Sky Net မီဒီယာ၏ ေမးျမန္းခ်က္အေပၚ ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတ၏ ရွင္းလင္းေျဖၾကားခ်က္

Posted by drmyochit Tuesday, October 23, 2012, under | No comments


 
From :မွဴးေဇာ္ 

အဂတိလိုက္စားမႈ ပေပ်ာက္ေရးႏွင့္စပ္လ်ဥ္း၍ Sky Net ၏ေမးျမန္းခ်က္။   ။
  
အဲေတာ့ ပထမက အဂတိလိုက္စားမႈ ေစာေစာကလည္း ဒီေမးခြန္း ကြ်န္ေတာ္ တို႕ ေမးပါတယ္။ အဲေတာ့ အဂတိ လိုက္စားမႈက ခ်က္ခ်င္း ခုနကလို ပေပ်ာက္ေအာင္ လုပ္ဖို႕ကေတာ့ မလြယ္တဲ့ ကိစၥျဖစ္ပါတယ္။ အဲေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႕ အပိုင္းမွာ ခုနကလို ဒီအမႈ အႀကီးအေသးေပၚမွာ မူတည္ၿပီး အေရးယူတာေတြ ဒါေတြက ကြ်န္ေတာ္တို႕ ခုနကလို ေဆာင္ရြက္ေနတာေတြ ရိွပါတယ္။ အဲေတာ့ ေစာေစာကေျပာသလို အေရး ယူတာ တစ္ခုတည္းနဲ႕ အဂတိလိုက္စားမႈဟာ မေပ်ာက္နိုင္ဘူး။ သူရဲ့ ခုနကလို စားဝတ္ေနေရးေတြ အဆင္ေျပေအာင္ လုပ္ေပးဘို႕ ဒါလည္း ကြ်န္ေတာ္တို႕ အင္မတန္မွ အေရးႀကီးပါတယ္။


အဲေတာ့ စားဝတ္ေနေရးေတြ အဆင္ေျပေအာင္ လုပ္ေပးဘို႕ အတြက္က်ေတာ့ နိုင္ငံရဲ့ စီးပြားေရးေပါ့ အဲ ေတာ့ နိုင္ငံရဲ့ စီးပြားေရး ကြ်န္ေတာ္တို႕ဖံြ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေအာင္လုပ္ေနတာ ဒီကိစၥပဲ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ျဖစ္ပါ တယ္။ ဒါေတြလည္း ကြ်န္ေတာ္တို႕ ဒီကိစၥအတြက္နဲ႕ အခု အနည္းနဲ႕အမ်ား ကြ်န္ေတာ္တို႕ ပါဝင္ပါတယ္။ အဲေတာ့ ေကာင္းမြန္တဲ့ အစိုးရ သန္႕ရွင္းတဲ့ အစိုးရဆိုတာ ဒါကြ်န္ေတာ္တို႕က ခုနကလို ေမွ်ာ္မွန္းခ်က္ ဒါ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ျဖစ္ပါတယ္။ ေရာက္သလားဆိုေတာ့လည္း ကြ်န္ေတာ္တို႕ ေရာက္တယ္လို႕ ေျပာလို႕ မရပါဘူး။ ဘာလို႔ ဆိုေတာ့ ဒီၿပႆနာကဒီ၊ ရိွေနတယ္၊ အဂတိလိုက္စားမႈေတြရိွေနတယ္၊ မမွန္မကန္မႈေတြ ရိွေန တယ္၊ သို႔ေသာ္လည္းခုနကလိုအစိုးရက မ်က္ကန္းလမ္းေလွ်ာက္ ခုနကလို ဒီတိုင္း သြားေနလို႔ မရပါ ဘူး။ ရည္မွန္းခ်က္ တစ္ခုကို ကြ်န္ေတာ္တို႔ခ်မွတ္ရပါမယ္၊ ဒါေၾကာင့္မို႔ ခုနကလို ေကာင္းမြန္တဲ့ အစိုးရ ၿဖစ္ေအာင္ အစီအမံေတြ၊ ဒါ၊ ခ်ၿပီးေတာ့မွ၊ ဒါ၊ ကြပ္ကဲအုပ္ခ်ဳပ္မႈ အပိုင္းေတြနဲ႔ လဲအမ်ားႀကီးဆိုင္ပါတယ္။ ဒါလဲ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ကိ်ဳးပမ္းၿပီးေတာ့ လုပ္ေနတာေတြ ရိွပါတယ္။


ေနာက္တစ္ခု ကေတာ့ ခုနကလိုသန္႔ရွင္းတဲ့ အစိုးရၿဖစ္လာဖို႕၊ ခုနကလို အဂတိအမႈကိစၥေတြကို။ အဲေတာ့ ဒီအပိုင္း ကၿပည္သူလူထုရဲ့၊ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အားေပးကူညီမႈ ကလဲလိုပါတယ္။ ၿပည္သူလူထုရဲ့အကူအညီလဲ အမ်ားႀကီး လိုပါတယ္၊ ဟာ ၊ ဒီလို၊ ခုနကလို၊ ဒီရဲႀကီးကလာဘ္စားေနတာပဲဆိုၿပီးေတာ့ ဒီအတိုင္း၊ ကြ်န္ေတာ္ တို႔၊ ေျပာယံုနဲ႔ေတာ့ မၿပီးပါဘူး။ ဘယ္လိုကေပးရတယ္၊ ဘယ္ေလာက္ေပးရတယ္၊ ဘယ္သူက၊ ဒါမိ်ဳးတိတိ က်က်နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ခုနကလိုေဖာ္ထုတ္ၿပီးေတာ့မတိုင္ႀကားသမွ် အေရးယူဖို႔က ေတာ္ေတာ္ ေလး ခက္ပါတယ္၊ ဥပေဒအရ။ ဒါမိ်ဳးေတြတိတိက်က်နဲ႔ ခင္ဗ်ားတို႔ ၿပည္သူေတြဘက္ကလဲ၊ ဟုတ္လား၊ ေဖာ္ထုတ္ မယ္၊ တိုင္ႀကားမယ္၊ ခုနကလို၊ ျဖစ္နိုင္ရင္၊ ခုနကလိုကိုယ့္နာမည္နဲ႔၊ မွတ္ပံုတင္နဲ႔ပါထည့္ေပးပါ၊ ကြ်န္ေတာ္ တို႔ ခုနကလို၊ အမႈကိုေသခ်ာေလးကြ်န္ေတာ္တို႔ ေသခ်ာေလးစစ္ေဆးၿပီးေတာ့ ထိထိေရာက္ ေရာက္နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အေရးယူ ေဆာင္ရြက္ ေနပါတယ္။ ေနာ္၊ ဒါေလးကြ်န္ေတာ္ေျပာခ်င္ပါတယ္။
 

0 comments:

Post a Comment

Tags

Labels

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား

Blog Archive

Blog Archive

ဆက္သြယ္ေပးပို႕ရန္

drmyochit72@gmail.com သို႕ ဆက္သြယ္ေပးပို႕ႏိုင္ပါသည္

ရွာေဖြရန္