Tuesday, October 23, 2012

Messenger ဂ်ာနယ္၏ ေမးျမန္းခ်က္အေပၚ ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတ၏ ရွင္းလင္းေျဖၾကားခ်က္

Posted by drmyochit Tuesday, October 23, 2012, under | No comments


From : Hmuu Zaw
  
တန္ဖိုးနည္းဖုန္းမ်ား ဘယ္ေလာက္တန္ဖိုးနည္းနည္း ခ်ထားေပးမည္လဲဟု Messenger Journal မွ ေမးျမန္းခ်က္။
  
အဲေတာ့ တန္ဖိုးနည္း ဖုန္းေတြ ကြ်န္ေတာ္ရဲ့ဆႏၵ  ေျပာရမယ္ဆိုရင္ေတာ့ တန္ဖိုးနည္းတင္ မဟုတ္ဘူး အလကားေတာင္ ကြ်န္ေတာ္တို႕က ေပးခ်င္တယ္။ အလကားကို သံုးေစခ်င္ပါတယ္။ သို႕ေသာ္လည္း ဒီ အလကား ေပးနိုင္တဲ့ အဆင့္က ကြ်န္ေတာ္တို႔က မေရာက္ေသးဘူး ေပါ့ေနာ္။ တျဖည္းျဖည္းေတာ့ ခုနက လို သက္သာတဲ့နႈန္းထားေတြ ျဖစ္လာမွာပါ။ ကြ်န္ေတာ္ပထမ ေျပာတဲ့အထဲမွာ ပါပါတယ္။

 ဘဂၤလားေဒ့ရွ္ မွာေတာင္ လယ္သမား တစ္ေယာက္က ခါးမွာဖုန္းခိ်တ္ၿပီးေတာ့ သူက ေျပာေနတာမိ်ဳး အဆင့္မိ်ဳး ေရာက္ ေနပါၿပီ။ ကြ်န္ေတာ္တို႕ရဲ့ တယ္လီဖုန္း Density က ကြ်န္ေတာ္ ထင္တယ္ 7 % ေလာက္ပဲ ရိွမယ္ ထင္တယ္။ ေတာ္ေတာ္ေလးကို နည္းပါတယ္။ ဒီအတြက္လည္း ကြ်န္ေတာ္ တို႕ ဒါဂုဏ္သိကၡာကို ထိခိုက္တဲ့ အတြက္ ေႀကာင့္ ဒါလည္း ႀကိဳးစားၿပီးေတာ့ ျမွင့္တင္ေန ပါတယ္။ အဲေတာ့ ခုနကလို ကြ်န္ေတာ္တို႕ တယ္လီ ဖုန္း အိမ္တစ္လံုးကို ဆိုင္ကေန သြားဝယ္ရင္ ကဒ္ကို ဝယ္ထည့္ၿပီးေတာ့ ဒီတိုင္းေျပာလို႕မရပါဘူး။
 Station ေတြ Gateway ေတြ ကြ်န္ေတာ္တို႕ေဆာက္ရပါမယ္။ဒါေတြဟာကြ်န္ေတာ္တို႕တယ္လီဖုန္းကို ခ်ဲ႕ထြင္ တာနဲ႕ အမွ်ခုနကလို ပိုၿပီးေတာ့ လုပ္ရကိုင္ရတာေတြ ရိွပါတယ္။ အဲေတာ့ ဒါေတြ ၿပီးသြားလို႕ရိွရင္ ေနာက္ ထပ္ ထပ္ၿပီးေတာ့ ေဆာက္စရာ မလိုဘူးဆိုရင္ေတာ့ တယ္လီဖုန္းက ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အလိုလို သူက ေဈးက် သြားမွာ။ အဲေတာ့ အစိုးရအေနနဲ႕က တယ္လီဖုန္း မ်ားမ်ားေျပာေလ ကြ်န္ေတာ္တို႕က ႀကိဳက္ေလ။ တစ္လံုး တည္းတင္မကဘူး ခါးမွာ ေျခာက္လံုးေလာက္ ခိ်တ္ၿပီးေတာ့ ေန႕တိုင္းတယ္လီဖုန္း ေျပာေနရင္ ေျပာ သမွ် သူပိုက္ဆံ ရေနမွာ။ အစိုးရပိုက္ဆံ ရေနမွာေနာ္။ အစိုးရရဲ့ သေဘာထားက ဒီလိုရိွပါတယ္။ အဲ ေတာ့ တျဖည္းျဖည္းနဲ႕ သက္သာေအာင္ ႀကိဳးစားၿပီးေတာ့ ဒါကြ်န္ေတာ္တို႔ လုပ္ေနပါတယ္။

0 comments:

Post a Comment

Tags

Labels

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား

Blog Archive

Blog Archive

ဆက္သြယ္ေပးပို႕ရန္

drmyochit72@gmail.com သို႕ ဆက္သြယ္ေပးပို႕ႏိုင္ပါသည္

ရွာေဖြရန္