Wednesday, January 16, 2013

ျမစ္ႀကီးနား- မႏၱေလး ႏွင့္ နဘား- ကသာ မီးရထား လမ္းပိုင္း တို႔၌ မိုင္းေပါက္ကြဲမႈ ျဖစ္ပြား

ေနျပည္ေတာ္ ဇန္နဝါရီ ၁၅

ျမစ္ႀကီးနား- မႏၲေလး မီးရထား လမ္းပိုင္း နဘား ဘူတာႏွင့္ အင္းေတာ္ ဘူတာၾကား မိုင္တိုင္ အမွတ္ (၅၈၉) ရွိ ေပ ၁၆ဝ ရွည္ တံတား အမွတ္ (၄၃၆)ႏွင့္ ၎ႏွင့္ ယွဥ္လ်က္ ရွိသည့္ နဘား- ကသာလမ္း ပိုင္းမွ ေပ ၁၆ဝ ရွည္ တံတား အမွတ္ (1 BK) တို႔၌ ယမန္ေန႔ ည ၈ နာရီ ၇ မိနစ္ ခန္႔တြင္ မိုင္းေပါက္ကြဲ ျဖစ္စဥ္ ႏွစ္ခု တစ္ ၿပိဳင္တည္း ျဖစ္ပြား ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

မိုင္းေပါက္ကြဲ မႈေၾကာင့္ တံတား အမွတ္ (၄၃၆) တြင္ ေရလယ္တိုင္ အမွတ္ (၂) ၏ အေရွ႕ဘက္ ေအာက္ေျခ အုတ္ၾကမ္းခင္း တစ္ေပခြဲ ပတ္လည္၊ အနက္တစ္ေပ ပ်က္စီးၿပီး ေရလယ္တိုင္၏ အေရွ႕ဘက္ ေအာက္ေျခ အျမင့္ ၂ ေပ ပတ္လည္၊ အနက္ ၄ ေပ ၆ လက္မခန္႔ ပ်က္စီး၍ ေရလယ္တိုင္ အတြင္း သံေခ်ာင္းမ်ား ေပၚခဲ့ၿပီး တံတား သံေပါင္ အေနာက္ဘက္သို႔ ၃ ေပခန္႔ ေရြ႕ၿပီး ဇလီဖားတံုး ၁၅ တံုးခန္႔ ပ်က္စီး သြားခဲ့သည္။ ထို႔အတူ တံတား အမွတ္ (1 BK) ၏ ေရလယ္တိုင္ အမွတ္ (၂) အေနာက္ ျခမ္း၌ အျမင့္ ၈ ေပ၊ အနံ ၂ ေပခြဲ ပ်က္စီး၍ ေအာက္ေျခ အုတ္မ်ား ၿပိဳက်ခဲ့ၿပီး ၄ ေပ အရွည္ ရွိေသာ အက္ေၾကာင္းမ်ား ျဖစ္ေပၚကာ တံတား သံေပါင္ အေရွ႕ဘက္သို႔ ၃ ေပခန္႔ ေရြ႕ၿပီး ဇလီ ဖားတံုး ၆ဝ ခန္႔ ပ်က္စီး သြားေၾကာင္း သိရွိရသည္။

အဆိုပါ ပ်က္စီးမႈ မ်ားအား ျမန္မာ့ မီးရထား ဝန္ထမ္းမ်ားက ရထား လမ္းပိုင္းမ်ား အျမန္ဆံုး ျပန္လည္ ဖြင့္လွစ္ ႏိုင္ေရးအတြက္ ႀကိဳးပမ္း ေဆာင္ရြက္ခဲ့ရာ ယေန႔ မြန္းလြဲ ၂နာရီခြဲတြင္ တံတား အမွတ္(၄၃၆) ကို ျပဳျပင္ ၿပီးစီးသျဖင့္ မႏၲေလး- ျမစ္ႀကီးနား လမ္းပိုင္း၌ ရထားမ်ား ပံုမွန္ သြားလာ ႏိုင္ၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ရထား ပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီး ဌာနမွ သိရသည္။

KIO/ KIA အဖြဲ႕ အေနျဖင့္ မီးရထားလမ္း မိုင္းေထာင္ ဖ်က္ဆီးမႈ မ်ားကို အဆက္မျပတ္ ျပဳလုပ္လ်က္ ရွိရာ ျမစ္ႀကီးနား- မႏၲေလး လမ္းပိုင္းတြင္ (၅၆)ႀကိမ္ႏွင့္ မႏၲေလး- လား႐ိႈးလမ္း ပိုင္းတြင္ ႏွစ္ႀကိမ္၊ နဘား-ကသာလမ္းတြင္ တစ္ႀကိမ္ စုစုေပါင္း (၅၉) ႀကိမ္ရွိ သြားၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

ျမ၀တီ

0 comments:

Post a Comment

Tags

Labels

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား

Blog Archive

Blog Archive

ဆက္သြယ္ေပးပို႕ရန္

drmyochit72@gmail.com သို႕ ဆက္သြယ္ေပးပို႕ႏိုင္ပါသည္

ရွာေဖြရန္