၂၀၁၂ ခုႏွစ္၊ ဒီဇင္ဘာလ(၁၈)ရက္ မနက္(၄)နာရီေလာက္မွာ မိုးေကာင္း-ဖားကန္႔လမ္းေပၚမွာရွိတဲ့ ကာမိုင္းၿမိဳ႕အ၀င္တံတားႀကီးကို KIAတပ္ရင္း(၆)အဖြဲ႕မ်ားက မိုင္းခြဲဖ်က္ဆီးလိုက္လို႔ တံတားကေန ယာဥ္ႀကီး ယာဥ္ငယ္ေတြ သြားလာလို႔မရေတာ့ေၾကာင္းသိရွိရပါတယ္။ ဒီတံတားႀကီးဟာ မိုးေကာင္းကေန-ဖာကန္႔ေက်ာက္စိမ္းေမွာ္ ေရႊေမွာ္ေတြကိုသြားတဲ့လမ္းမွာအဓိက က်တဲ့တံတားျဖစ္တဲ့အေၾကာင္း သိရပါတယ္။ တံတားႀကီးပ်က္ဆီးသြားၿပီး ေဘးက ေရွာင္ကြင္းလမ္းလည္း မရွိတာေၾကာင့္ ဖားကန္႔ေဒသမွာ ေက်ာက္တူး/ေရႊတူး လုပ္ငန္းလုပ္ကိုင္ေနတဲ့ ကုမၼဏီ၀န္ထမ္းေတြ ေဒသခံေတြ ေရမေဆးသမားေတြ အတြက္ စားနပ္ရိကၡာေတြနဲ႔ လုပ္ငန္းသံုးဖို႔ စက္သံုးဆီနဲ႔ယာဥ္ေတြ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ဖို႔ မလြယ္ကူေတာ့ သလို ထြက္ရွိတဲ့ေက်ာက္စိမ္းေတြကို ရန္ကုန္၊ ေနျပည္ေတာ္နဲ႔ တရုတ္ ျပည္တို႔ကို ပို႔ဖို႔ မျဖစ္ႏုိင္ေတာ့ေၾကာင္း ဖားကန္႔ၿမိဳ႕ခံတစ္ဦးက ေျပာျပလာပါတယ္။
KIO/KIA အဖြဲ႕အေနျဖင့္ ဖားကန္႔ေဒသက ရရွိတဲ့ဆက္ေၾကးေငြေတြနဲ႔ အဓိကရပ္တည္ေနရခ်ိန္မွာ သတၳဳတြင္း၀န္ႀကီးဌာနက ေက်ာက္တူးလုပ္ငန္းမ်ားရပ္ဆိုင္းကာ (၆) လေက်ာ္နီးပါး ရွိေနၿပီး KIO/KIA အတြက္ ၀င္ေငြအလြန္အမင္းက်ဆင္းသြားခဲ့ရတဲ့အျပင္ ခိုးတူးေနတဲ့ေက်ာက္ေတြပါ သယ္ထုတ္ဖို႔မလြယ္ ေတာ့တဲ့အတြက္ KIA အဖြဲ႔အတြက္ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ဘတ္ဂ်က္ဟာ စိုးရိမ္ပူပန္စရာအေျခအေနကို ေရာက္သြား ႏိုင္ေၾကာင္းေလ့လာသူတစ္ဦးက ဆိုပါတယ္။ ယခင္က ဖားကန္႔ေဒသမွာရွိတဲ့ ကုမၼဏီေတြကေန ႏွစ္စဥ္ KIA အတြက္ သိန္းေပါင္းသိန္းခ်ီေအာင္ ေပးေဆာင္ေနရၿပီး က်န္တဲ့ေစ်းဆိုင္မ်ိဳးစံုက ဆက္ေၾကးေငြမ်ား မေရတြက္ႏုိင္ေအာင္ KIA အတြက္ရရွိေန ေၾကာင္း၊ ေက်ာက္စိမ္းကားမ်ားသယ္ယူေရႊ႕ေျပာင္းပါက တစ္တန္လွ်င္ ၇၀၀၀၀ က်ပ္ႏႈန္းKIA ကိုအခြန္ေပး ေနေၾကာင္း ကုမၼဏီ၀န္ထမ္းတစ္ဦးက ေျပာျပပါတယ္။
KIO/KIA အဖြဲ႕အေနျဖင့္ ဖားကန္႔ေးသမွဆက္ေၾကးမ်ားအဆမတန္ေကာက္ခံေနမႈအေပၚ စီးပြားေရး လုပ္ငန္းရွင္မ်ား၊ ေဒသခံကခ်င္လူမ်ိဳးမ်ား၏ ျပစ္တင္ေ၀ဖန္မႈမ်ား အလူးအလဲခံေနရတဲ့အျပင္ ႏိုင္ငံတကာ လူမႈေရးအဖြဲ႕အစည္းမ်ားၾကားမွာပါ အရွက္တကြဲအက်ိဳးနည္းျဖစ္ေနခ်ိန္မွာ KIA တပ္ရင္း(၆)ရဲ႕ လုပ္ေဆာင္ ခ်က္ဟာ ကိုယ့္ထမင္းအိုး ကိုယ္ရိုက္ခြဲသလို ျဖစ္သြားတဲ့ အတြက္ေၾကာင့္ တပ္ရင္း (၆) တပ္ရင္းမွဴး အင္ခြန္ေဇာ္ဒြဲ ကို ျပင္းျပင္းထန္ထန္ အေရးယူသြားဖို႔ရွိေၾကာင္း လိုင္ဇာမွလာေသာ သတင္းမ်ားမွ သိရွိရ ပါတယ္။
0 comments:
Post a Comment