Saturday, October 13, 2012

ျမန္မာေတြ မညံ႕ဘူးဆိုတာကို ကမၻာက သိေစခ်င္ပါတယ္

Posted by drmyochit Saturday, October 13, 2012, under | No comments


From : ေမသၾကၤန္ဟိန္



က်မတို႕ တိုင္းျပည္က သမၼတကို ႏိုဗယ္ဆုစာရင္း၀င္ျဖစ္ေနတယ္ ဆိုတဲ႕ သတင္းကို ဖတ္တုန္းက အိမ္က လူေတြ...ျမစ္မခ ရံုးက လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြ...သူငယ္ခ်င္းေတြ...မိတ္ေဆြေတြကို ၀မ္းသာ အားရ ေျပာျပ ခဲ႕မိတယ္။
အခ်ို႕ကလည္း က်မလိုပဲ ၀မ္းသာၾကတယ္၊ မုဒိတာ ပြားၾကတယ္။အခ်ဳိ႕က်ျပန္ေတာ႕လည္း ပုဂၢိဳလ္ေရး အစြဲ နဲ႔တန္လို႕လား ။ဘာညာ ေျပာဆို ကဲ႕ရဲ႕ၾကတယ္။က်မကေတာ႕ ျမန္မာႏိုင္ငံသား ဘယ္သူပဲ ရရ ၀မ္းသာ အားရ ျဖစ္မိ မွာပါပဲ။ ဂုဏ္ယူမိမွာပါပဲ။
ခုလို အစိုးရအဖြဲ႕က ေခါင္းေဆာင္ရတယ္ဆိုတာက ထူးျခားတယ္လို႕ ေျပာႏုိင္သလို က်မတို႕ တိုင္းျပည္ အတြက္ေတာ႕ ေကာင္းတဲ႕ ကိစၥလို႕ပဲ ျမင္မိတယ္။အစုိးရ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲလာဖို႕ အတြက္ ေပးတာလို႕ပဲ ေျပာေျပာ..ေနာက္ေၾကာင္း ျပန္မလွည္႔ေအာင္ ေပးတာလို႕ပဲ ေျပာေျပာ၊ဘာမွ မလုပ္ေသးဘဲနဲ႕ ေပးတာပဲ လုိ႕ပဲ ေျပာေျပာ က်မ ၀မ္းသာတယ္။
တကယ္လို႕မ်ား သမၼတ ဦးသိန္းစိန္ ႏိုဗယ္ဆု ရခဲ႕ရင္ ေဒၚေအာင္ ဆန္းစုၾကည္ ရခဲ႕တုန္း ကလိုပဲ က်မ ၀မ္းသာေက် နပ္ပါတယ္။ ကမၻာ႕အသိအမွတ္ျပဳ စာရင္းမွာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း၊ ဦးသန္႕ ၊ေဒၚေအာင္ဆန္း စုၾကည္တို႕အျပင္ အျခား ျမန္မာေတြတိုးလာမွာကို က်မတုိ႕က ဘာေၾကာင္႕ မုဒိတာ မပြားႏိုင္ရမွာလဲ။

က်မတို႕ တုိင္းျပည္ရဲ႕ ေခါင္းေဆာင္ ႏွစ္ဦးဟာ ႏိုဗယ္ဆုရွင္ ၂ ဦး ျဖစ္တယ္ဆိုတာ...ျမန္မာျပည္အတြက္ တန္ဖိုး တခုပါ။က်မတို႕ ျမန္မာေတြဟာ အေၾကာင္း အမ်ိဳးမ်ိဳးေတြေၾကာင္႕ အျခားႏိုင္ငံေတြမွာ ေရာက္ရွိ ၿပီး အလုပ္မ်ိဳးစံုကို လုပ္ကိုင္ေနၾကရပါတယ္။ ျမန္မာျဖစ္လ်က္နဲ႕ အႏွိမ္ခံရမွာစိုးလို႕ ဖိလစ္ပိုင္ႏိုင္ငံကလို႕ ေျပာေနရတဲ႕ သူေတြ၊ ျမန္မာျဖစ္ပါလ်က္နဲ႕ ထိုင္းလူမ်ိဳးပါလို႕ ညာေနရတဲ႕ ဘ၀ေတြ အမ်ားၾကီးပါ။
က်မ ၂၀၀၆ ခုႏွစ္ေနာက္ပိုင္းကစၿပီး ျပည္ပ ခရီးေတြသြားခဲ႕ရပါတယ္။ ဘယ္တိုင္းျပည္ကိုပဲ ေရာက္ေရာက္ ဘာလူ မ်ိဳးနဲ႕ပဲ ေတြ႕ေတြ႕၊ ဘယ္ေနရာမွာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ က်မကို ဘယ္ကလာသလဲလို႕ ေမးတိုင္း ျမန္မာျပည္ က ျမန္မာပါလို႕ က်မ အျမဲေျပာခဲ႕တယ္။
က်မရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းတေယာက္ကေတာင္မွ အဲလို မေျပာပါနဲ႕လို႕ သတိေပးတားျမစ္ခဲ႕ဖူးတယ္။ ျမန္မာဆိုရင္ ျမန္မာမ ဆိုရင္ လူကုန္ကူးခံရဖို႕ မ်ားတယ္တဲ႕...က်မတို႕ ျမန္မာမေတြကို အဲေလာက္ပဲ အထင္ေသးသလား ဆုိၿပီး စိတ္မေကာင္းျဖစ္ခဲ႕ရတယ္။
တကယ္ေတာ႕ ႏိုင္ငံတကာမွာ ေနထိုင္ေနၾကရတဲ႕အခ်ိဳ႕ ျမန္မာေတြရဲ႕ ဆိုး၀ါးတဲ႕ အေျခအေနေတြကို က်မျပန္ မေျပာ ရက္ေလာက္ေအာင္ပါပဲ။
အဲဒါေၾကာင္႕လည္း ျမန္မာ ဆိုရင္ အထင္ေသးတဲ႕ အၾကည္႔ နဲ႕ အၾကည္႔ခံရတယ္၊ ျမန္မာ ဆိုရင္ လူဆင္ မမီတဲ႕ သနားစရာ သတၱ၀ါ တေကာင္လို သေဘာထား ခံရတယ္၊ ျမန္မာဆိုရင္ အရိုင္းအစိုင္းပဲ ယဥ္ေက်းမႈ မရွိဘူး လို႕ ေ၀ဖန္သံုးသပ္ေျပာဆုိၾကတာကိုလည္း နားနဲ႕ၾကားခဲ႕ရဖူးတယ္။
ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ေတာင္မွ ႏိုင္ငံျခားမွာ ၾကီးျပင္းခဲ႕ရလို႕ ေတာ္တာ ထက္ျမက္တာ ဆိုတဲ႕ အျမင္ေတြ နဲ႕ ျမန္မာျပည္က လူေတြဆိုရင္ ဒုကၡသည္ေတြေလာက္ပဲ သေဘာထားတဲ႕ ႏိုင္ငံၾကီးသားေတြ ရဲ႕ ျမန္မာျပည္ အေပၚ ႏိွမ္ခ်ေျပာဆိုေနၾကတာကိုလည္းစ ၾကားခဲ႕ သိခဲ႕ရတာပါပဲ။
တကယ္ေတာ႕ က်မတို႕ ျမန္မာေတြ အားလံုးဟာ ကမၻာက ၀ိုင္း သနားခံေနရတဲ႕ ဒုကၡသည္ေတြ မဟုတ္ပါ ဘူး။ က်မတုိ႕ ေတြမွာ ကမၻာနဲ႕ ယွဥ္ႏိုင္တဲ႕ ကိုယ္ပိုင္အရည္အခ်င္းေတြ ရွိပါတယ္။ က်မတုိ႕မွာ သူတုိ႕ထက္ သာတဲ႕ အရည္ အေသြးေတြလည္း အမ်ားၾကီးပါ။
က်မ တို႕ ျမန္မာေတြ တကယ္မညံ႕ဘူးဆိုတာကို ကမၻာက သိေစခ်င္ပါတယ္။ခုလုိ သမၼတၾကီးကလည္း ႏိုဗယ္ဆု အတြက္ ကမၻာ႕ထိပ္တန္းေတြႏဲ႕ ယွဥ္ေနရခ်ိန္မွာ က်မတုိ႕ သမၼတကို အႏိုင္ရေစခ်င္တယ္။
ကမၻာ႕ အလွမယ္ေတြနဲ႕ ယွဥ္ေနရတဲ႕ နန္ခင္ေဇယ်ာကိုလည္း အႏိုင္ရရွိေစခ်င္ပါတယ္။
ကမၻာမွာ ျမန္မာေတြ မညံ႔ဘူးဆိုတာကို က်မတုိ႕ ျပသႏိုင္မဲ႕ အခြင္႔အလန္းတခုလုိ႕လည္း သေဘာထား မိပါ တယ္။
ကမၻာက ျမန္မာေတြ မည႔ံဘူးဆိုတာကို ျပလာႏိုင္တာနဲ႕ အမွ် ကိုယ္႕ကိုယ္ ျမန္မာျပည္သား ျဖစ္ပါလ်က္နဲ႕ ျမန္မာ ႏိုင္ငံ သားလို႕ မေျပာရဲတဲ႕ အေျခအေနကလည္း လြတ္ေျမာက္လာႏိုင္ၾကမွာပါလို႕ ယံုၾကည္မိ ပါတယ္။
ဘာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ က်မတို႕ဟာ ျမန္မာေတြပါ။ ျမန္မာ မွန္ရင္ ဘယ္သူမွ မညံ႕ၾကပါဘူး။မိတ္ေဆြမ်ားအားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

0 comments:

Post a Comment

Tags

Labels

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား

Blog Archive

Blog Archive

ဆက္သြယ္ေပးပို႕ရန္

drmyochit72@gmail.com သို႕ ဆက္သြယ္ေပးပို႕ႏိုင္ပါသည္

ရွာေဖြရန္